Dzi
Wonder woman @ 07.10.2021 14:41
Vucēns mēgina sodien story iziet no situacijas,par to lidl komentaru,peksnji lidl nav bomzīgs,bet argumentēt isti pati nespēj ,ko tad ar to vakar gribēja pateikt,ja lidl ir ok,kur problema ,ja kads uz ekas uzliek apmaksatu reklamu!
Vai tomēr dziljak sāknē ir tas ka pati jūtas baigi luxury un aizmirsa ,ka pašas bitītes 90% gan Jau ies velak uz lidl iepirkties!?Piem, ta Kristine Slajeva šodien story ēd roltonu,tāds ir vinjas pašas kompanijas menedzeru kontingets,bet to laikam pašas aizmirst doma ka visas ēd austeres un steikus ?
Vai arī to ka pašas vucens liela draudzene Agnese regulari pa humpalam dzivo (tas nav priekš vucena par bomzisku?)
Un gan jau ari Agnese ies uz lidl,jo iesakumam vinja jau skaita katru kapeiku ar Savu dullo ekonometaju Raiti ,kas Lacoste uzlimes lime uz humpalkrekliem (no offence humpalam,bet man liekas ja nevar atljauties vai negribi ,tad vienkarshi velc to kreklu nevis megini upgrade ar fake uzlimi,lai izskatities ta itka perk brendus )
Paskatījos storiju, par bomzīgu veikalu nenosauca. Autore domāja, ka ja jau lux torņi, tad vienīgais, kas būtu pieņemami, ja tiktu reklamēti uz šiem torņiem būtu Chanell, Dior utt.
Aizmirstot, ka mums daudzu no lux zīmoliem vsp nav un to, ka lux zīmoli koncentrējas mazos veikaliņos, ar nelielu klientu loku, kas ir stabils, un kuru tā vienkārši palielināt nemaz nav iespējams. Lux brendi LV vsp nereklamējas- nav jēgas, jaunus klientus tā nepiesaistīts.
Realitātē, tornis pa lielam nav apdzīvots, un cik saprotu, tad reklama ir īslaicīga. Un acīmredzot Z- torņi projekta īpašniekiem vajadzeja naudu, un teklamē to, kas maksā- kam ir izdevīgi, ka masu publika redz viņu reklāmu. Vsp- izcila Lidl stratēģija. Liela daļa Rīgas to noteikti ievēroja, un pieņemu par daudz efektīgāku vides reklamas veidu, kā tos plakātus uz sab. transporta pieturām.
Nezinu, tai vudēnns tik tālu no lux un bagāto dzīvesveida, ka velti spriež, ko LV nelielais situēto slānis gribētu vai negribētu- vai būtu po*j par to.
Ņujorka jau arī ir prestiža lokācija ar dārgām dzīvesvietām/ Viss aizgrūsts ar reklāmām. Un ne jau ar lux, bet vairāk ar vidējās klases. LV reklamē zemo cenu līmeni, jo esam reāli, vairums tikai to var atļauties. Un reklāmas, kas nav individualizetas ir domātas ļaužu masām- doma ir sasniegt pēc iespējas lielāku publiku. Tādas reklāmas vienmēr ir tādas cenu kategorijas precēm, ko reāli iedzīvotaji var atļauties, Un LV gadījumā tās ir zemās cenas. Sieviete nav īsti gudra un izglītota. Dārgie zīmoli lik reklāmas dārgos žurnālos un strādā ar individuālo mārketingu. Skaidri saprotams, ka viņu chanell someles par 5 K bildēs ir fake. 😀