Slavenību iepirkšanās spēks.

 
Reitings 2870
Reģ: 20.12.2012
Sveikas,

Ko domājat par šo?
http://www.starday.lv/
Izskatās, ka tieši paši kuponi vien ir, izņemot to, ka preci iesaka slavenība. Pašai interesanti uzzināt, vai "tas strādā", jo darbs saistīts ar mārketingu. Man, piemēram, izvēli iegādāties nenoteiktu tas, ka preci iesaka, piemēram, Madry no "O kartes":D Nekā personīga, bet vairāk nostrādātu, ja ieteiktu savi paziņas vai draugi. Kā Jums?
21.02.2013 15:18 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Vai te
21.02.2013 18:21 |
 
Reitings 5941
Reģ: 30.10.2009
Kas vispār tie par cilvēkiem? :D :D Man tak vienalga, ko kāds cits pērk vai ēd. Es pati izvēlos, ko gribas. :D
Kādus 2 laikam tikai atpazinu no tā saraksta, vismaz dzirdēti ir. Pārējie - nu kas tie? :D
21.02.2013 18:43 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Jackie, esmu dzīvs piemērs tam, ka reklāma mani pilnīgi un galīgi neietekmē, pērku to, ko man vajag, nevis tāpēc, ka reklāmā redzēju. Vienīgais, kas ietekmē - atlaides, tās gan salīdzinu ar citu veikalu piedāvājumu un izvērtēju vai tā akcija tiešām man ļauj ietaupīt vai tas ir tikai triks un nē - arī uz akcijām sen neko neesmu iepirkusi, kopš esmu sākusi sekot līdzi budžetam.
21.02.2013 18:52 |
 
Reitings 21
Reģ: 21.02.2013
Emmanuelle, nu tā var uzrakstīt cilvēks, kam nav nekādas zināšanas reklāmā.....ja kāda slavena mūzikas grupa plāno ierasties Arēnā Rīga, kā tad tu par to uzzināsi, ja ne no reklāmas?! Un tādi gadījumā mūsdienās nav, ka prece paliek populāra bez reklāmas, tu pati droši vien pērc tikai Ariel, Tide vai Dosja, tāpēc, ka tikai par tām dzirdi, citas noteikti ir labākas un dabīgākas, tikai nevar iekarot tirgu, nav naudas reklāmai.
21.02.2013 19:08 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
Pārējie- cepuri nost, vismaz sajēdzat ko no realitātes.

tādā gadījumā tie pārējie nelietotu vispār neko, nepirktu nekādus produktuts utt.
katra izvēle ir atkarīga no reklāmas. jūs taču neizdarat izvēli, piemēram, starp dove un krievu ziepēm, metot monētu, bet gan pamatojoties uz iespaidu, ko šis konkrētaos produkts ir atstājis uz jums un tas ir atkarīgs no iepakojuma, zīmola, kvalitātes, atsauksmēm utt.- un par šīm visām iezīmēm ziņo reklāma
21.02.2013 19:16 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Es parasti iespaidojos no kaada cilveeka ,kas tiesaam ,lietojot zinaamo produktu ,ir kluvis veseliigaaks,labaak izskataas uttNekad neiespaidojos no slaveniibu reklaamaam,jo tas ir tikai bizness.
Kristai taisniiba!
21.02.2013 19:22 |
 
Reitings 10475
Reģ: 01.08.2010
Es cerēju ieraudzīt, ka Liene Candy reklamē zobu protēžu klīniku! :D
21.02.2013 19:22 |
 
Reitings 21
Reģ: 21.02.2013
beidzot!!!!! kādam ir līdzīgs viedoklis, tas ir par Jackie :)
21.02.2013 19:23 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Jackie-iepakojums nu tiesaam nespeelee to lielaako lomu,jo galvenais tacu ir ,kas tajaa ziepju saturaa...:)
21.02.2013 19:30 |
 
Reitings 3685
Reģ: 14.11.2011
Pirmais ko es ieraudzīju bija Samantas Tīnas dažādās uzacis ( es nezinu, vai tā ir sejas izteiksme,vi tiešām katra savādāka.)
21.02.2013 19:38 |
 
Reitings 1516
Reģ: 01.07.2011
pilnīgs sviests. endorsement jēga ir tāda, ka preci reklamē iemīļota slavenība, ar kuru pircēji labprāt identificējas, tāpēc pērk tās ieteiktās preces. bet šitās "zvaigznes" taču atbaida, nevis piesaista. nu, kuram mūsdienās patīk Kivičs? nu tā, neņirgājoties?
21.02.2013 19:43 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
teorētiski, protams, nespēlē, bet, ja tu, piem., nekad neesi lietojusi kaut kādu produktu, aizej uz veikalu un ir jāizvēlas starp pāris līdzīgiem produktiem gan jau, ka ārējais noformējums intuitīvi/neapzināti nospēlēs kaut kādu lomu(piemēram, ja cena praktiski neatšķiras). un tas iepakojuma veids arī ir reklāma, to ir veidojuši speciālisti, kas droši vien ir mācījušies- kā spēt ietekmēt cilvēku prātus, lai viņš izdarītu izvēli par labu konkrētajam produktam.

tā ir vesela zinātne un ir nedaudz naivi uzskatīt, ka visas mūsu izvēles nav atkarīgas no reklāmas utt.
es šeit nerunāju tieši par tām slavenībām, bet gan par reklāmu kā nozari
21.02.2013 19:46 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Jackie, es arī mācījos par reklāmām, smadzeņu skalošanu, un visu citu, lai tikai cilvēki pirktu to preci. Pieņem faktu, ka ir cilvēki, kuriem tas ir vienaldzīgi, protams, ja vajag ziepes, tad vienas no visām ir jāizvēlas, bet nevajag pārspīlēt, ka tas viss notiek reklāmas ietekmē un cilvēki ir kā tādi bezsmadzeņu radījumi, kuri darbojas tikai reklāmu ietekmē. Nu nav tā.
21.02.2013 19:55 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
protams, cilvēki var domāt, ka viņiem ir vienaldzīga reklāma, bet tam, ka tā viņus nekādā mērā neietekmē, nepiekritīšu. Es ar reklāmu saistu jebkāda veida informāciju par konkrēto produktu, kā rezultātā es izdaru savu izvēli.

ok, katrs paliek pie savām domām.
21.02.2013 20:06 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Tīri intereses pēc - kā konkrēti vari spriest, ka cilvēkus ietekmē tieši reklāma nevis paša brīvi izdarīta izvēle pēc saviem kritērijiem?
21.02.2013 20:10 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
man šķiet mēs vienkārši vienu un to pašu lietu saucam dažādos vārdos.
tad ir jautājums, uz kā balstās tavi kritēriji par kkādu produktu, ja tu to neesi lietojusi līdz šim?
21.02.2013 20:19 |
 
Reitings 21
Reģ: 21.02.2013
mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka pēc saviem kritērijiem izvēlas kādi nieka 1-5 %, bet pārējie iespaidojas no reklāmas, bet tie paši 1-5 % domāju, ka ikdienu iekrīt reklāmas slazdā....jo nevar būt, ka neviena reklāma neuzrunā tādus, ir taču hobiji, intereses utt., un ja reklāmā tiek izmantots tas, kas patīk cilvēkam, tas uzreiz iekrīt reklāmas slazdā :) Brīvas izvēles principā nepastāv, varbūt vienīgi tā pastāv kādā tumšā istabā vienatnē :D
21.02.2013 20:22 |
 
Reitings 21
Reģ: 21.02.2013
izskatās, ka mūsu komentārus jāpārceļ uz sadaļu, kur runā par reklāmu un mārketingu :D :D bet neaizmirstot tēmu, par kuru visi te cepjamies, starday man iepaticies, ir vērts ienākt un kaut ko sev piemērotu pameklēt, kaut ko tādu es redzu pirmo reizi
21.02.2013 20:25 |
 
Reitings 8171
Reģ: 14.01.2013
Jackie es domāju,ka Marchixa pērk to pašu preci,ko visi citi, vnk tas,ka viņa gan jau reklāmu laikā aiziet uz virtuvi vai slēgā kanālus,bet veikalos/bukletos un visur mums apkārt reklāmas jau ir tās pašas. Mēs ietekmējamies pat neapzinoties ;) Tā kā es arī skatos skeptiski uz to neiespaidošanos.
21.02.2013 20:27 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits