Atkarībā cik liels ir Tavs projekts..
Jāraksta sponsorēšanas vēstule, bet labāk gan skan- Sadarbības piedāvājums.
jo sponsorēšana un pakalpojums pret pakalpojumu.
Respektīvi- Tu no viņiem lūdz to un to (materiāli, finansiāli,..)un ko sniedz pretī- reklāmu, logo uz afišām, produktu prezentāciju pasākumā, pieminēt preses relīzēs,utt,utt...
Bet labāk visu rakstīt konkrēti- cik būs prezes relīzes, pieminēt, ja ievērojamos medijos,utt..cik bukletu paredzēts ar logo.
lai viņi saprot, ka iegūs labumu.
Tāpat jāpiedomā pie tā, lai ar konkrēto uzņēmumu būtu līdzīga mērķauditorija.
ja tāds lielāks pasākums, tad jau tiešām labāk iepriekš sarunāt tikšanos ar sponsoru- izstāstīt ideju, ieceri un kas nepieciešams no uzņēmuma.
Sadarbības piedāvājumam var pievienot kādu iespaidīgu rekomendāciju!
(iespējams tas viss jau ir uzrakstīt, jo pa vidam rakstot komentāru darīju citus darbus :-P )