Tas, kas man nav līdz galam saprotams - kā tiek pieļauts, ka viens influenceris reizē, pat tajā pašā nedēļā, reklamē dažādu firmu matu kopšanas līdzekļus? Šobrīd iekrita acīs Kalendy, kas tikko reklamēja TLab, un šodien jau GlissKur, bet ne viņa vienīgā, ir arī citi tā darījuši.
Saprastu, ja pirms gada reklamētu citu, tad pēc lietošanas konstatētu, ka tomēr nepatīk produkts, pārtrauktu sadarbību, un reklamētu jaunu. Bet šī visa iespējamā reklamēšana reizē atstāj vairāk negatīvu iespaidu, un ne tikai pret influenceri, bet arī pret uzņēmumu, kurš ar to sadarbojas. Iztrūkst ticamības moments, ka kāds no produktiem jel kad ir lietots, tas viss pārvēršas tīri naudas izteiksmē. Ok, ok, teiksiet, ka visas sadarbības ir par naudu, bet dažas no tām tomēr rada nepiespiestāku, pozitīvāku iespaidu.