Nu, es domāju, ka meitene neprasīja padomu, kā darīt savu darbu :D Bet gan par sīkumiem, kas iepriecina klientus.
Man, piemēram, tējas vai kafijas dzeršana manikīra laikā nešķiet pirmā nepieciešamība. Savukārt noteikti interesē ērta iespēja apskatīties iepriekšējos darbu]s. Gadījums, kad meistare man vienkārši savā telefonā rādīja bildes, kurām pa vidu maisījās personīgās bildītes, nelikās īpaši ērts, jutos neērti, jo negribot biju ielīdusi viņas personīgajā dzīvē. Uzskatu, ka arī telpai nevajadzētu būt pārāk personalizētai (iespēju robežās). Iepriekšējiem darbiem forši būtu atsevišķs instagram vai facebook konts :)
Noteikti svarīga ir iespēja nesēdēt kapa klusumā, jo citādi laiks velkas. Kaut kam ir jābūt fonā, jo nepārtraukta pļāpāšana arī nav risinājums.
Noteikti jānodrošina skaidra izpratne par pakalpojuma cenu! Ir bijuši nepatīkami gadījumi, kad manikīra taisīšanas laikā izdomājam pamainīt sākotnējo plānu, un beigās cena pavisam cita, kaut arī man ar manu ne - manikīres aci tas nešķiet pamanāms, un tad nu meistare taisnojas, ka uz naga ir tas un tas, bet es plikšķinu acis, un sabēdājos, ka jāmaksā būs vairāk.