Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Haļavnais studentu etalons

 
Reitings 375
Reģ: 06.10.2010
Nezinu,vai īstā vieta,kur prasīt,bet vai ir reāli iestāties kādā profenē,dabūt izziņu Rīgas satiksmei,ka esmu students un pēc tam vnk neiet? Patiesībā,vairāk interesē neveiksmes stāsti par šo tēmu,jo veiksmīgos jau es zinu un pašai ir bijis līdzīgi.
05.08.2015 20:00 |
 
Reitings 638
Reģ: 29.01.2009
MačuPikču - Tev šķiet, ka autore (un citas, kas grasītos to darīt) izturētu inženierzinātņu un citu neaizpildīto eksakto zinātņu uzņemšanas kritērijus? .. Neesmu gan stājusies inženieros LV, bet (pie mums) uzņemšanas kritēriji ir paskarbi. Pēc manas subjektīvās pieredzes paziņas, kas meklē vieglākos ceļus, neizvēlas pastiprināti studēt nedz IT, matemātiku, ķīmiju fiziku u.t.t. Grūti taču. Iestāsies kādā iestādē uz tā jau pārpildītajiem humanitārajiem novirzieniem .. un tiešām noņems vietu kādam patiesu nodomu vadītam gribētājam ar vājākiem eksāmenu rezultātiem ;) Bet tā ne pa ķeksi spriedelējot - es tikai par to, lai ļaudis stājas eksaktajās programmās, pat ja īsti nepadodas :D

Tāpat arī nešķiet, ka no pēkšņa studentu e - talonu lietotāju pieauguma RS izdarīs secinājumus par to, ka kkas nav kārtībāar cenām. Ja nepatīk cenas, jāsaka tieši, skaidri un skaļi (un jo vairāk cilvēku, jo labāk) .. nevis jādod šādi mājieni, kuri daudzkārt vieglāk nolasās kā netieša zagšana, ne nespēja apmaksāt pilnu mēnešbiļeti.
11.08.2015 23:05 |
 
Reitings 1338
Reģ: 15.03.2009
lai nu kā, pa manam - nu nav tās cenas adekv;atas. Pāris gadus, dzīvojot Dānijā, maksāju mazāku summu par transportu, kā tagad, pērkot mēnesm biļeti Latvijā. Lieki teikt, ka tur minimālā alga ir 10x lielāka. Un smieklīgi likās tās reklāmas trolejbusos, ka redz Zviedrijā un Norvēģijā biļetes ir vēl dārgākas :-D Jā, istais, ar ko salīdzināt. Lietuvā, Igaunijā, cenas ir stipri zemākas.
Runa ir par to, ka cenas nav adekvātas. Sabiedriskajam transportam ir jābūt pieejamiem VISIEM, vienalga, kur Tu strādā un cik tālu brauc. Daudzi strādā par minimālo algu - tā ir viņu problēma, ka nevar samaksāt no zem 200 eur algas 50 eur par sabiedrisko transportu? Pa lielam, tom;er visas valstis mēģina SABIEDRISKO transportu pielāgot sabiedrībai, un tam ta būtu jābūt
11.08.2015 23:23 |
 
Reitings 638
Reģ: 29.01.2009
Sisley - es kā reiz dzīvoju DK. Un jā, šobrīd cenas Rīgā ir nesamērīgi augstas, BET vai tā ir zaļā gaisma attaisnojamai un 'slavināmai' valsts budžeta izšķērdēšanai un netiešai, bet tomēr zagšanai?
11.08.2015 23:27 |
 
Reitings 1338
Reģ: 15.03.2009
Es jau nesaku, ka ir baigi forši apzagt valsti. Bet, ja tā godīgi - nu cenas nav samērīgas algai. Ja transports ir SABIDRISKAIS, tad tam ir jābūt [ieejamam visiem - arī cilvekiem, kas strādā par minimālo algu. Galu galā, arī Dānijā un citās valstīs cilvēki ar minimālo algu izmanto sabiedrisko transportu, un atļaujas to bez problēmām :-) Jo cena ir SAMĒRĪGA :-) Nu nevaram m;es Latvijas algas sal;idzināt ar Dāniju, Zviedriju, Norvegiju, kur ir 10 x lielāka minim;alā alga, bet transporta cena tāda pati..
11.08.2015 23:51 |
 
Reitings 1534
Reģ: 28.04.2015
Runa ir par to, ka cenas nav adekvātas. Sabiedriskajam transportam ir jābūt pieejamiem VISIEM, vienalga, kur Tu strādā un cik tālu brauc


+
12.08.2015 01:42 |
 
Reitings 9169
Reģ: 23.02.2012
Haljavas mekleetaajus pa lielam var iedaliit divaas grupaas - pirmie meklees haljavu jo vinjiem liekaas ka taa buus ieguveeji (lai gan to laiku, ko iegulda mekleejot haljavnaas izdeviibas vareeja ieguldiit haltuuraas un iznaakums buutu vienaads). Tie ir sastopami it visur neatkariigi no valsts paarticiiguma liimenja un taadi parasti daljeeji vai pilniigi parazitee uz sabiedriibas reekjina, taadejaadi velkot uz leju visu valsts ekonomiku. Labs piemeers ir Kanaadas welfare briesmonji. Taa kaa nav laika limita pabalstiem, shameejie pat 3!! un 4!!! paaudzees pamanaas dziivot, ne dienu nestraadaajot. Otraa grupa haljavu meklee aiz izmisuma, jo savaadaak nekaadiigi nevar galus savilkt kopaa jebshu nevar atljauties nekaadas ekstras kaa jau te mineeto jauno apgjeerbu vai sevis palutinaashanu 1x meenesii ar restoraanu. Jo vairaak nabadziigu cilveeku valstii, jo vairaak buus tieshi otraas grupas paarstaavji. Tos iisti kauninaat nevar, jo galu galaa, visi nevar buut baltaas apkakliites vadoshajos amatos un arii straadnieku skjirai gribaas kaut ko vairaak par kartupelju dieetu ar nenomaksaatu elektriibas reekjinu. Lai samazinaatu otro grupu, ir nepiecieshamas globaalas izmainjas tieshi valsts struktuuraa un tam ir vajadziigi gadu desmiti. Pirmkaart jau vajadzeetu padariit nodokljus un izcenojumus mazaakus, lai cilveeki vareetu tos atljauties nomaksaat tad arii beigaas buus valsts kasee vairaak naudas un lielaaks naudas apgroziijums valstii. Otrkaart, pashiem politikjiem vajadzeetu saakt raadiit piemeeru kaa dziivot godiigi, savaadaak ko tur prasiit no fabrikas darbinieka X godiigu riiciibu un lamaat vinju par 1 lata nozagshanu ja tie pashi politikji tajaa pashaa laikaa veic 10000x lielaaka apjoma zaadziibas un par to tiek veel uzslaveeti. Bet nu kameer liidz tam nonaaks, tikmeer buus jaapieciesh shaadas taadas izdariibas.
12.08.2015 02:38 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits