Nesapratu īsti tavu jautājumu :/ Bet centīšos paskaidrot.
Paypal vari sākt lietu līdz
45. dienai (tikko pamanīju, ka pagarinājuši) pēc maksāšanas par preci, bet tā jau tev ir vaiiii ku garām, tāpēc pastāstīju, kā to darīt ebay, jo tur nav svarīgi, kad to dari, bet vairāk tas, ka pārdevējs tevi ignorē un tam tā nevajadzētu būt.
Bet Paypal, ja tās 45 dienas nav pagājušas, dari tā.
1) Ielogojies, protams :D
2) Sameklē 'Resolution center'
3) Zem 'Report a problem' spied dzelteno pogu 'Dispute a Transaction'
4) Ieklikšķini pirmo 'Item dispute' -> 'Continue'
5) Tad lodziņā jaievada 'Transaction ID', kuru atradīsi spiežot uz 'Find transaction ID' -> Continue
6) Tālāk man šķiet būs jāraksta iemesls, kāpēc uzsāki lietu un ko vēlies no pārdevēja. Tur būtībā notiks sarakste starp tevi un pārdevēju. Paypal sarakstē neiejauksies, bet, ja tev ar pārdevēju neizdosies nonākt pie kopsaucēja, Paypal būs pieejama šī sarakste un viņi varēs lemt, ko darīt.
Tur man šķiet arī bija likums, ka, ja pārdevējs neatbild uz tavu sūdzību 3 dienu laikā, Paypal atgriež naudu. Bet neesmu 100% droša par šo.
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/CaseManagement/customerservice/EducationBuyerOverview ( Vajag ielogoties) Šeit vispār ir pamācība kā to visu darīt, ja nu gadījumā mans apraksts nekam neder :D