Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

autoskola....

 
Reitings 132
Reģ: 14.02.2012
sveikas tas kuras likusas tiesibas un arī kas pašlaik liek cik nauda jums izterēta tiesi brauksanam un ka jums ar kludam. jabut bez nevienas kludas un tad vins laiz uz eksamenu.??nevaru saprast braucu un braucu saka ka viss ok bet mazas sikas kludas ir un vel jajag braukt , vini grib iekaset naudu laikam un tas ari butu stulbi braukt lidz nevienai kludai.... ehh gruti saprast.
19.12.2012 14:34 |
 
10 gadi
Reitings 129
Reģ: 09.12.2012
Elizabete 3 mēnešos nobraucu 30 reizes, 2 x liku CSDD, kopā zem 500 ls viss. Nekādas marinēšanas, viss ātri, kvalitatīvi.
30.12.2012 15:21 |
 
Reitings 265
Reģ: 03.09.2012
man arī bij ļoti daudz braukšanas stundu, pie 1.instruktora nobraucu vairākas stundas, pēkšņi viņš aizgāja no darba, un bija jāmeklē jauns instruktors. Bij arī tāds periods, ka nebij vairākus mēnešus braukšana, tad izdomāju atsākt, visulaiku bij mazas kļūdiņas līdz beidzot nebij gandrīz nevienas, un palaida uz eksāmenu, to noliku ar 1.reizi, un izdevumi varētu būt ~1000ls.
25.12.2012 19:55 |
 
Reitings 120
Reģ: 29.01.2009
Elizabete,

Man bija tāpat, braucu un braucu, sīkas kļūdiņas, vajagaot vēl trenēties. Neizturēju, un aizgāju uz CSDD - tur ir tāda iespēja kā mācību eksāmens. Tas ir, viss notiek tieši tāpat kā īstajā eksāmenā - izbrauc figūras, brauc pa ielām utt., vienīgais, ja arī tu nokārto šo eksāmenu, rezultātā, protams, netiec vēl pie tiesībām. Nu lūk, un šo mācību braucienu nokārtoju izcili, viņi dod arī izrakstu līdzi, šo parādīju savam instruktoram un neko darīt, viņam bija vien jālaiž mani kārtot eksāmenu.
25.12.2012 19:14 |
 
10 gadi
Reitings 264
Reģ: 02.12.2012
Pati nesen liku eksāmenu, sanāca tik ar otro reizi nolikt, un uzzināju vienu Rīgas CSDD eksāmenu kārtošanas knifiņu - ja izvēlies kādu no vēlākiem laikiem, kad ir sastrēgumi (16.00 - ..._) , tad pāri tiltam nedzīs, tikai pa Bauskas ielu, Pārdaugavu. Viens no biežākajiem maršrutiem - no CSDD līdz Radisonam pie akmens tilta. Mūkusalas aplis - praktiski obligātais jebkurā laikā. Toties, ja izvēlies kādu laiku, kad pa Rīgu pārvietoties var viegli un ātri - var sanākt, ka aizdzen uz maskačku, un liek braukāties pa tām murgainajām, mazajām ieliņām.
25.12.2012 16:32 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
Laviize ;)
25.12.2012 13:20 |
 
10 gadi
Reitings 829
Reģ: 02.10.2010
es braucu šausmīgi ilgi un tiesības izmaksāja šausmīgi daudz. tā kā tā bija drauga nauda un viņš deva katru nedēļu atbilstoši tam, cik daudz man bija braukšanu nedēļā, tad nemaz nezinu, cik bija kopējā tiesību summa. Kad sāku braukāt pārāk daudz, pārstāju skaitīt, lai nebojātu nervus un pašapziņu. :D
taču nedomāju, ka tā īsti bija mana vaina. pēc ilgas braukāšanas nomainīju instruktoru un izjutu, ka ar pirmo biju tikai atbrauksui savu stundu un desmit minūtes vienkārši braukāšanas pēc, nevis lai gūtu praktiskas iemaņas, pārliecību par sevi uz ceļa un drošības sajūtu atrodoties pie stūres. ar otro instruktoru nācās sākt visu gandrīz vai no jauna un tad es tikai pamazām sāku just, ka beidzot arī progresēju un arvien vairāk tuvojos eksāmenam. noliku ar pirmo. eksāmens bija salīdinoši viegls- braukājoties biju gatavojusies uz kaut ko 5x grūtāku.
un jā- ja kādai vajag tiešām labu instruktoru, kurš ne tikai ir laipns un neklaigā (kā bija ar pirmo), bet arī labi iemāca braukšanu- tad esmu gatava iedot kontaktus.
un viņš bez problēmām palaida mani uz eksāmenu, lai gan pēc autoskolas līgumiem man būtu jāmaksā soda nauda par to, ka izvēlējos instruktoru ne no savas skolas un tāpēc arī būtu jākārto skolas braukšanas eksāmens. tā kā pie viņa var doties no jebkuras autoskolas, ja vien savā autoskolā nokārtota teorija un dabūta braukšanas kartiņa.
25.12.2012 13:17 |
 
Reitings 4604
Reģ: 11.05.2010
Silvij - es jau palaboju savu teikto :)
25.12.2012 11:09 |
 
Reitings 2080
Reģ: 05.11.2012
man ar pasai likas ka braucu baigi labi, bet instruktors ka nelaiz taa nelaiz un exi :d beigas izludzos un palaida, tik ar otro reizi noliku, bet tas jau bij pirms 3 gdi :p
25.12.2012 02:19 |
 
Reitings 65
Reģ: 27.01.2011
281.5. 207.zīme "Neapstājoties tālāk braukt aizliegts". Aizliegts braukt tālāk, neapturot transportlīdzekli tieši pirms stoplīnijas (929.apzīmējums), bet, ja tās nav, - tieši pirms šķērsojamās brauktuves malas.

Ja pirms krustojuma uzstādīta ceļa zīme „Neapstājoties tālāk braukt aizliegts” un nav stop līnijas, kursanti bieži apstājas pie STOP zīmes aizmirstot, ka auto jāaptur tieši pie šķērsojamās brauktuves malas.

Tā lūk tas ir.
25.12.2012 02:01 |
 
Reitings 4604
Reģ: 11.05.2010
PonPon.. paldies, ka palaboji. Tagad tik atcerējos, ka "vadītājiem jāapstājas pie "stop" līnijas vai, ja tādas nav, tieši pirms zīmes" ir gadījumā pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, nevis vispārīgi! :)

Bet tas, ka nobraukt bez kļūdām 1,5 h ir grūti un varbūt arī pieredzējušam grūti, nepiekrītu! Protams, varbūt esmu baigā profesionāle, bet mierīgi varu nobraukt kaut 3 h bez kļūdu pieļaušanas :D Domāju, ka ir daudz tādi, kas var, un tā nav problēma! Bet nu jā, es ar domāju, ka nav jāgaida līdz nebūs neviena kļūda, vnk kļūdas jāizanalizē un jāatceras, kā ir pareizi! :)
25.12.2012 00:21 |
 
Reitings 68
Reģ: 14.09.2012
Vispār nav tāda noteikuma, kas liktu apstāties tieši pie STOP zīmes (sarkanās) ;) Ja nav līnija, tad pie brauktuves krustošanās vietas. CSN 64.punkts. Ja vien runa neiet par norādījuma zīmi STOP (melni burti uz balta fona).
Runājot par sevi - braucu kādus 4 mēnešus, naudas notērēju daudz par daudz :D Apķērības citās jomās netrūkst, bet dzelži mani sāk klausīt tikai pēc laika.
Ja runājam par kļūdām, tad neuzskatu, ka jāgaida, kad nebūs neviena mazā kļūda. Nobraukt vispār bez kļūdām 1.5h ir grūti pat pieredzējušam autovadītājam.
Lai pārliecinātos par savām prasmēm, izbraucu testa braucienu, kur pamatīgi izgāzos. Eksāmenā gāja daudz labāk, bet diemžēl no pirmās reizes nenoliku, izkritu pašās beigās, kad beidzot saputrojos un palaidu garām zīmi par vienvirziena ceļa beigām.
Par to, ka nolikt vieglāk... Nez, man ļoti nepatīk, ka nevar redzēt līnijas, jo rudenī tās pamatīgi palīdzēja.
24.12.2012 23:33 |
 
Reitings 1073
Reģ: 12.03.2012
un iekļauties satiksmē uz tilta un aplī :o
24.12.2012 22:01 |
 
10 gadi
Reitings 2702
Reģ: 29.01.2009
enij, galvenais ir zināt no kuras joslas un kā nogriezties :D
24.12.2012 19:10 |
 
Reitings 1073
Reģ: 12.03.2012
Liene, jā, Rīgā likšu un mazlietiņ ir tas stresiņš (giggle)

galvenais, satiksmē, kas riņķī un uz Salu tilta iekļauties, par pārējo it kā neuztraucos :)
24.12.2012 18:20 |
 
Reitings 2870
Reģ: 20.12.2012
Pfuu, Laviize, paldies par labojumu-pati saputrojos:D
Doma gan ir tāda, ka ziemā tās līnijas neskatās īpaši un ir daudzi plusi. Arī mācoties braukt, man piemēram, instruktors mācīja savaldīt mašīnu uz ledus, dažādas reakcijas ziemas apstākļos utml, kuras ir vērtīgi pamācīties:)
24.12.2012 17:48 |
 
Reitings 4604
Reģ: 11.05.2010
Liene - vispār jau, ja nav līnija pirms stop līnijas, tad nākošais solis ir apstāties tieši pie stopzīmes, nevis pie brauktuvju krustošanās vietas.. bet tas tā :D
Katram jau savs liekas pareizasi.
Bet tā jau saka, ka ziemā vislabāk likt, jo līnijas neredz un tā tālāk.

Ja kādai vajag labu instruktoru, varat atrakstīt. Manējais vienkārši superīgs bija. Visu ātri iemācījia, un eksāmenu noliku ar 1. :)
24.12.2012 17:44 |
 
Reitings 2870
Reģ: 20.12.2012
Enija, Rīgā liksi? Ja jā, tad jārēķinās, ka var patrāpīties ļoti dažādi maršruti. Citreiz uz Krasta masīvu, citreiz vispār tikai Pārdaugava, mani aizdzina uz Bauskas šoseju:D Ziemā, manuprāt, ir VISLABĀK likt tiesības, jo, pirmkārt, eksaminatori ļoti piekasās pie tā, lai tu apdzīvotā vietā tiešām brauktu uz 50 km parasti, bet kad ir eksāmena stress, man gadījās, ka pat nepamanīju, ka aiz uztraukuma velkos uz 30:D. Eksaminators man pateica, ka šādos ziemas apstākļos viņi par to nevar piekasīties, jo šādā laikā tev jāizvēlās atbilstošs ātrums, atbilstoši tavai pieredzei un apstākļiem:) Otrkārt, man viņš arī pateica, ka tā kā STOP zīmei līnija nav redzama, tu droši vari vienmēr (99% gadījumu), apstāties pie brauktuves malas pat tad, ja uztraucies, ka šis var būt gadījums ar līniju. Es kad liku otro reizi apstājos pie brauktuves malas un viņš man saka, ka nopietna kļūda, jo tur bija līnija. Es atbildēju, ka dēļ sniega to neredzēju un viņš man neieskaitīja kļūdu:D
24.12.2012 17:31 |
 
Reitings 1073
Reģ: 12.03.2012
sveikas :)

man pašai baigais stresiņš, pirmssvētku laiks un šonedēļ domāju iet uz braukšanas eksāmenu. Kā pašām, tagad šajā ziemas laikā par ko instruktori vairāk piekasās un pa kurām ielām īpaši laiž? :)
24.12.2012 17:21 |
 
Reitings 2870
Reģ: 20.12.2012
Es tiešām ļoti apbrīnoju tās, kuras liek tiesības RĪGĀ un tiek uz eksāmenu ar 14 obligātajām braukšanām. Manā paziņu vidū visi, kuri ir likuši tiesības pēdējā gada, divu laikā Rīgā, nav bijis nevienam mazāk par 20 braukšanām kā minimums:)
24.12.2012 17:15 |
 
Reitings 2870
Reģ: 20.12.2012
Es pirms nedēļas noliku. Gribēju tiesības vairāk par visu, tas bija lielais gada mērķis, jo biju jau nopirkusi mašīnu+ienīstu sabiedrisko transportu:D, bet man gāja ĻOTI grūti- braucu nenormāli daudz, ilgi, pašai jau kauns bija teikt ģimenei, ka joprojām mācos... , lai arī cītīgi gāju uz braukšanām un citās jomās vienmēr esmu bijusi ļoti apķērīga. Tagad, kad tiesības rokā, jau pirmajās dienās pie auto stūres jūtos samērā droši, jo tiešām zinu, ka māku braukt:) Protams, pieredze arī ar laiku nāk. Iesaku labāk pamācīties kārtīgi un doties uz eksāmenu, kad tiešām jūties pārliecināta. Palasi vai painteresējies par sava instruktora atsauksmēm. Vairums šobrīd, kad ir lielas rindas autoskolās, vairs nav ieinteresēti "izmantot" kursantus peļņas nolūkos-apmācāmo pietiek, bet, protams, ir arī krāpnieciski gadījumi. Lai tev veicās:)
24.12.2012 17:12 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits