Manuprāt, Tevis pašas ideja par medijiem un bērniem ir lieliska. Daudzi mazuļi, kas man zināmi TV pievērš uzmanību tikai līdz ko reklāmas sākas, un ar pilnu atdevi tās vēro. Līdz ar to viņiem rodas priekšstats par pasauli. Piemēram, kaitinoši, ir tas, cik atklāti bieži vien reklāmās tiek pieminēts sekss, ok, tas pat nebūtu ļaunākais - kāda valoda tagad tiek atļauta, rupjības, vulgārisms. Manuprāt, ārkārtīgi interesanta un lietderīga tēma. Pirmkārt, jau skats no psiholoģiskā viedokļa - ko tādas reklāmas var ietekmēt bērna prātam, ko nē utt. un tad jau ņemt konkrētus piemērus un analizēt. :)
Hmm.. tikko par to visu aizdomājos, un sapratu, ka ja Tu izvēlētos šo tēmu, es noteikti labprāt pēc tam pārlasītu Tavu pētījumu. Aizraujoši :-)