nu, es pēc sevis vairāk spriežu - vides reklāmas vienmēr papētu, bet radio vispār neizmantoju, tādēļ par to nemaz nedomāju. :-D Piem, kamēr pieturā gaidu tramvaju, neskatos debesīs, bet paskatos, kas par reklāmām apkārt. Man patika viena kūpošā, uzreiz piesaistīja uzmanību. Man šķiet, ka vides relāmām jau galvenais ideja. Tā, ar glāzi arī daudzus piesaistīja - pat te, cosmo, toreiz bija diskusija par to, kas tas ir. :-D
Un draugiem.lv man liekas, ka tās cenas, ja tās tādas ir, kā rakstīts, ir stipri par augstu. Man iesākts kursa darbs tieši par draugiem.lv reklāmām - lielākā daļa aptaujāto, tās reklāmas vispār ignorē. Ja man tagad paprasītu, kas ir pēdējā reklāma, ko redzēju - es arī nezinātu, ko atbildēt, automātiski jau visām "krustiņus" spiežu.