Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Douglas veikals

 
Reitings 2061
Reģ: 28.04.2019
Vai ir kāda info par darba pieredzi Douglas?
Patika / nepatika?
16.01.2023 12:34 |
 
Reitings 142
Reģ: 07.12.2022
Kristiānā videnes laikā man patika.
16.01.2023 15:29 |
 
Reitings 2420
Reģ: 13.07.2016
Pieredzes nav, bet pārdevējas pārsvarā atstāj ļoti sliktu iespaidu, ļoti augstprātīgas. Varētu padomāt, ka katrai no viņām pieder pa veikalam nevis vienkārši pārdod preci 😆
16.01.2023 15:45 |
 
Patīk
Reitings 11059
Reģ: 01.10.2016
Sen atpakaļ strādāju, bija darbinieku atlaides, kaitināja, ka jābāžas virsū pircējiem un jāpiedāvā preces. Par algām un darba stundām laikam nav vērts stāstīt, jo tas bija tiešām sen, daudz kas noteikti mainījies.
16.01.2023 16:59 |
 
Reitings 230
Reģ: 02.10.2018
pārdevējas pārsvarā atstāj ļoti sliktu iespaidu, ļoti augstprātīgas.

Jā, piekrītu! Vienmēr šķiet, ka viņas tevi novērtē par zemu un tāda sajūta itkā tu kaut ko vēlētos zagt no veikala.
16.01.2023 17:05 |
 
Reitings 2061
Reģ: 28.04.2019
Par pārdevējām piekrītu, ļoti neprofesionāli. Douglas būtu tas jāņem vērā kādas ir darbinieces. Tas jau novērojams gadu gadiem.
17.01.2023 10:35 |
 
10 gadi
Reitings 1282
Reģ: 07.12.2011
Piekrītu par pārdevējām, tāda sajūta,ka visi ir zagļi un viņas būtu sazin kas
Nepatīk tas veikals klātienē
17.01.2023 10:58 |
 
Reitings 10736
Reģ: 22.12.2022
Neiesaku tur strādāt.
Pirmkārt jau tur tā smaka briesmīga. Visi nāk un kaut ko izpūš, labi ja izpūš kaut ko vieglu .. Es centos stāvēt tuvāk durvīm pie svaiga gaisa, bet tāpat pēcpusdienās sāpēja galva no visām tām smaržām. Tās ar kurām es runāju, viņām visām bija veselības problēmas - alerģijas, astma.
Otrkārt, tur mikroklimats ir ļoti nepatīkams. Piemēram, ienāca klients un pajautāja vai nav simkartes adatiņa. Viņas atcirta, ka nav lai taisās prom. Lai gan atvilknē stāvēja. Vienkārši grūti atvērt atvilkni un iedot? Attieksme pret klientiem vienkārši šausmas. Ja pērk ko dārgāku, tad skrien pakaļ. Ja tikai skatās, tad speciāli mēģina izēst ārā.
Vēra vaļā un lietoja kosmētiku, krēmus.. Tādā ziņā Didras līmenis. Fui pretīgi.
Attiecībā uz manu darbu arī bija komentāri-"Priekš kam tu to dari, te jau kādas lētās smaržas" Ar savām knapajām algām diezgan vīzdegunīgas.
22.01.2023 21:11 |
 
Reitings 2061
Reģ: 28.04.2019
Es pēdējo reizi tur biju, pārdevējas vispār nesveicinājās, nekādas laipnības. Es darba devēja vietā neņemtu tādas darbinieces. Stāvēja un staigāja pa veikalu neapmierinātu seju.
22.01.2023 21:18 |
 
Patīk
Reitings 613
Reģ: 05.08.2020
Douglasa darbinieces varētu būt vienas no neprofesionālākajām, ko nācies redzēt. Nav korekti izsekot, nelikt pircēju mierā, nesot visas smaržas pēc kārtas, kaut pēc tām nav vaicāts, nav korekti stumt virsū produktus iegādei. Kronis visam ir tad, kad patiešām nāc pēc kaut kā konkrēta, palūdz palīdzību, pagriežas un atcērt, ka nav laiks viņām 😁
Pēdējo reizi neļāva pat izmantot testeri tonālajam, lai atrastu toni, jo esot kaut kas jānopērk, tad atļaus, jo tas tonālais tak esot dārgs! Jā,nevar būt! Varbūt tieši tādēļ es meklēju savu toni, nevis pērku uz aklo? 😁 Tās reizes, kad uzdod jautājumus par preci, pašas nemaz nesaprot, kas ir tas,ko pārdod un nav informētas par saviem produktiem
23.01.2023 13:38 |
 
Reitings 1089
Reģ: 28.08.2021
Anchuks @ 16.01.2023 15:29
Kristiānā videnes laikā man patika.

Kristiānā ir trakāk, nekā Douglasā. Kristiānā ir mazāk cilvēku. Tā viena pārdevēja-konsultante visu manu atrašanās laiku gāja man līdzi, un vēroja, ko es daru, ko es tur skatos un pētu. Ļoti kaitināja, jo beigās neko nevarēju izvēlēties. Alfas Kristiānas pieredze.
23.01.2023 13:45 |
 
10 gadi
Reitings 3193
Reģ: 29.01.2009
Tā pārdevēju uzbāzība ir briesmīga. Ja veikalā ir 4 pārdevējas, tad visas tev pajautās vai nevajag palīdzēt. Man, kā introvertam, ceturto jau gribas nosist un pateikt lai at*isās :D Tāpēc visu pērku internetveikalā. Varētu pie ieejas nolikt divu krāsu groziņus - ''nerunā ar mani'' un - ''man vajag palīdzību''.
23.01.2023 14:56 |
 
10 gadi
Reitings 8130
Reģ: 29.09.2009
Tāds ir šo veikalu izstrādātais apkalpošanas standarts. Iet klāt un jautāt ko vēlies utt.
23.01.2023 15:04 |
 
10 gadi
Reitings 3193
Reģ: 29.01.2009
la femmina @ 23.01.2023 15:04
Tāds ir šo veikalu izstrādātais apkalpošanas standarts. Iet klāt un jautāt ko vēlies utt.

Nu, pirms 16 gadiem, kad nostrādāju 1 mēnesi Montonā, kas bija mans pirmais darbs, mums arī lika uzbāzties, pat, ja redzi, ka klients izvairās un bēg :D Bet nu, tas bija pirms 16 gadiem... Es domāju, ka sen jau laiks visiem saprast, ka cilvēkiem riebjas, ja tiem uzbāžas. Pārdevējam vienkārši jābūt netālu pieejamam, nevis jāelpo pakausī, pat pēc atteikuma.
23.01.2023 15:12 |
 
10 gadi
Reitings 904
Reģ: 09.11.2009
la femmina @ 23.01.2023 15:04
Tāds ir šo veikalu izstrādātais apkalpošanas standarts. Iet klāt un jautāt ko vēlies utt.

Šis ir daudzos veikalos un tas ir sliktākais apkalpošanas princips ever. 😀 Ja šo lasa kāds, kuram ir padotie pārdošanā - lūdzu, pārstājiet šo praksi! 😀 Cik reižu nav gadījies, ka veikals foršs, labprāt ieietu, bet no iepriekšējām reizēm zinu, ka uzbāzīgas pārdevējas. Es, un pieņemu, ka vēl ļoti liela daļa, izbauda iegriešanos sev tīkamā veikalā un grib aplūkot produkciju, iepazīties ar to savā tempā un apskatīt to, kas pašu uzrunā vairāk. Liels pluss pārdevējiem / konsultantiem, kuri māk sasveicināties un aizvērties, un saprot, ka es pati mācēšu ko pajautāt, ja vajadzēs.
23.01.2023 16:11 |
 
Reitings 3222
Reģ: 06.07.2022
Ja douglas pārdevēju attieksme ir viens no iemesliem, kādēļ man tādās šopinga pastaigu dienās negribās tur iet. Ja zinu ko gribu, tad ieeju - nopērku - aizeju, bet ir gadījies, ka vienkārši vēlos ieiet lūringā un pačekot kas jauns un kas izdevīgs, bet vienīgais ko beigās domāju - kā lai tiek prom.
Un strādājot varētu tur būt smaržu overload, tam ļoti ticu. Nav gan tikai smaržu veikals, bet tomēr telpa pilna ar visu ko un klienti nāk un pūš un tev kā pārdevējam vēl pakaļ viņiem jāstaigā.
Ideja par groziņiem 'liec mani mierā'' un ''man vajag palīdzību'' ir laba :D Latvijā ne vienā vien veikalā derētu šo praksi iesākt
23.01.2023 17:03 |
 
Patīk
Reitings 11059
Reģ: 01.10.2016
keegan @ 23.01.2023 16:11

Šis ir daudzos veikalos un tas ir sliktākais apkalpošanas princips ever. ? Ja šo lasa kāds, kuram ir padotie pārdošanā - lūdzu, pārstājiet šo praksi! ? Cik reižu nav gadījies, ka veikals foršs, labprāt ieietu, bet no iepriekšējām reizēm zinu, ka uzbāzīgas pārdevējas. Es, un pieņemu, ka vēl ļoti liela daļa, izbauda iegriešanos sev tīkamā veikalā un grib aplūkot produkciju, iepazīties ar to savā tempā un apskatīt to, kas pašu uzrunā vairāk. Liels pluss pārdevējiem / konsultantiem, kuri māk sasveicināties un aizvērties, un saprot, ka es pati mācēšu ko pajautāt, ja vajadzēs.

Jā, pietiek kaut vai ar - ja kaut ko vēlaties, droši jautājat. Un viss, gatavs, tālāk liec mani svētā mierā, un ja kas es taču paprasīšu. :D
23.01.2023 17:05 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits