Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

QooQoo, Colorfall, Marya uc.

 
Reitings 77
Reģ: 30.06.2020
Sveikas.
Kāda ir jūsu pieredze ar Latvijā ražoto zīmolu apģērbiem, šoreiz vairāk par servisu... Vai ir kāds zīmols ko rekomendētu draudzenēm?
Man pašai ir slikta pieredze ar vairākiem, visi, kuru apģērbi man liekās stilīgi un forši, ir ar briesmīgu apkalpošanu, visi, kā viens melo par piegādes termiņiem!
Sola nedēļas līdz divu laikā piegādāt, bet vienmēr tas velkas bezgala ilgi un tikai sola un sola kaut kādus datumus, kuri nekad nav patiesi.
Nekad nesapratīšu šo fenomenu Latvijā.
Ja man teiks, ka prece būs pēc 2 mēnešiem, es gaidīšu, ja preci tiešām vēlos. Bet, ja man sola pēc 2 nedēļām, nepiegādā un tad vēl mēnesi melo un dod tukšus solījumus, piedodiet, bet otru reizi es vairs neko nepirkšu, lai cik man patiktu!
Kāda ir jums? Ir kādi poztīvie piemēri?
15.03.2021 22:45 |
 
Reitings 4759
Reģ: 22.10.2020
Nevaru nosaukt nevienu Latvijas zīmolu apģērbu ar kuru nebūtu sanākusi “šaize”. Jau vairākus gadus Latvijā ražotus apģērbus internetā nesūtu, tikai uz vietas, ja ir, tad pērku. Esmu “čakarēta” pat līdz pusgadam ar tekstiem “beidzies audums, sajaukti pasūtījumi, lauztas kājas, slimības lapas, kurjeru pazaudēti sūtījumi”. Kādas tik atrunas nav dzirdētas.
Es labprāt atbalstu Latvijā radītas preces, bet vairs nesūtu caur internetu, pērku tikai uz vietas veikalos, gadatirgos.
Latvieši laikam taupīgi, nevēlas ņemt papildus darba spēkus, ja netiek galā ar darbiem. Un tas nav tikai ar apģērbu, tas ir arī ar Latvijā ražotajiem traukiem, dažādiem mākslas darbiem.
15.03.2021 23:01 |
 
Reitings 1934
Reģ: 28.04.2019
Neko nepasūtu Latvijā ražotu. Atbalstītu vietējo biznesu, ja nebūtu iepriekš minētās problēmas. Ar aliexpress pārdevējiem ir labāka klientu apkalpošana un saziņa nekā ar LV uzcenotajiem instagram veikaliem, jeb čakarētājiem.
15.03.2021 23:18 |
 
Reitings 127
Reģ: 09.03.2021
Man sanāk tikai pozitīva pieredze.
Pasūtīju no Mayras kleitas un jostas, gāju klātienē, ņēma mērus, piemērīju, palaboju, ko vēlējos citādāk. Attieksme laipna, viss notika solītajā termiņā. Es gan šķiet pirms vairākiem mēnešiem lasīju FB vienas meitenes ierakstu par problēmām ar Mayru, bet mana personīgā pieredze ir laba.
No Zib* internetveikala esmu nesen sūtījusi kleitu un sejas maskas, viss super, piegāde uz Omnivu nebija ilga, skaistās kastēs, vizuāli un kvalitāte patīk.
Nela gems pasūtīju rotaslietas un izņēmu klātienē, viss bija ātri, es vēlējos nedaudz citu rotaslietu nekā bija mājaslapā pieejama, viņi pielāgoja pēc manām vēlmēm. Vienīgais mīnuss - gan pati iepērkoties, gan kad draudzenes iepirkās, netiek doti čeki.. ti, izskatās pēc krāpniecības ar nodokļiem.
To pašu varu teikt par IG @aijas.seju_maskas. Pret maskām it kā nav iebildumu (izskatās skaisti un ir kvalitatīvas, lai gan man šķita par biezu, pagrūti ilgstoši tajās atrasties un tāpēc neizmantoju), bet nodokļi maksāti netiek.
Pārējās latviešu zīmolu preces (drēbes, aksesuāri, kosmētika utt) esmu pirkusi tādos latviešu veikalos kā Mūsmājas, Riija, Baltic space. Neatceros nevienu vilšanos.
16.03.2021 00:05 |
 
Reitings 127
Reģ: 09.03.2021
Es gan no Aliexpresa baidos kaut ko pasūtīt. :D Vispār to neesmu darījusi. Senāk Ebay kaut ko sūtīju, bet pieaugot sapratu, ka viss nekvalitatīvs (ne tikai apģērbs, bet arī mājas lietas utt). Iespējams, ja pērk par lielām cenām (ti, par tādām pašām, par kurām var nopirkt no citiem portāliem un ietaupījums nerodas), tad citādāk, bet man tiešām līdz šim nav gribējies izgāzt lielu naudu Aliexpress, Ebay.
FB met Wish reklāmas, tur vispār kaut kādas drausmas.
16.03.2021 00:09 |
 
Reitings 127
Reģ: 09.03.2021
Atvainojos, es tikai tagad pamanīju, ka runa ir konkrēti par apģērbiem šajā diskusijā. Es sāku runāt arī par citām precēm.
16.03.2021 00:12 |
 
Reitings 77
Reģ: 30.06.2020
Tad neesmu vienīgā, kam neiet. Ļoti žēl, tiešām gribās atbalstīt savējos, bet viņi neļauj :D
Protams, ir arī labi piemēri, El'adore ruffles, piemēram, ekselents serviss un attieksme. Ja kādreiz paredzama ilgāka piegāde, uzreiz par to brīdina. Arī Nela gems nebija problēmu. Bet šie abi nešuj apģērbus.
16.03.2021 10:24 |
 
Reitings 127
Reģ: 09.03.2021
Tev bija problēmas konkrēti ar tiem zīmoliem, kas nosaukti diskusijas nosaukumā? Nevar īsti saprast, varbūt pastāsti vairāk par savu negatīvo pieredzi?
16.03.2021 11:06 |
 
Reitings 1714
Reģ: 15.08.2012
Karelsshop.com Jolantas Kareles kleitas un zīda lakati.
16.03.2021 11:43 |
 
Reitings 77
Reģ: 30.06.2020
GoodForYou2 @ 16.03.2021 11:06
Tev bija problēmas konkrēti ar tiem zīmoliem, kas nosaukti diskusijas nosaukumā? Nevar īsti saprast, varbūt pastāsti vairāk par savu negatīvo pieredzi?

Jā, pēdējā gada laikā ar tiem, ko minēju nosaukumā. Agrāk bijis ar vēl pāris, bet tas bija sen, varbūt ir kas mainījies.
Es jau aprakstīju, ar visiem viena problēma, veicot pasūtījumu saka, ka nedēļa, divas un būs piegādāts. Un tad sākas nebeidzama batonu spraušana ausīs, visu laiku pārceļot piegādi un solot datumus kuros būs, bet vienmē ir jāvaida vēl un vēl. Stulbi, ja rēķinies, ka uz konkrētu datumu preci saņemsi(un tas pat bija ar rezervi viņu noteiktajam datumam) bet nekā.
16.03.2021 12:44 |
 
Reitings 127
Reģ: 09.03.2021
Skaidrs.
Mana pozitīvā pieredze ar Mayru ir pasena, tagad nepateikšu, cik konkrēti gadus atpakaļ, bet vairākus. Tā kā manējā nav jaunākā atsauksme.
16.03.2021 12:56 |
 
Reitings 183
Reģ: 29.01.2009
Qoo Qoo ir pabriesmīgs klientu serviss, beigu beigās tiku galā tikai iesaistot PTAC, es vispār nesaprotu, kā cilvēki vēl tur kaut ko pērk, tik ilgas piegādes ( 2 mēneši), uz ziņām neatbild, sazvanīt nevar, Colorfall esmu pirkusi tikai uz vietas, tapēc viss bijis ok, bet esmu dzirdējusi līdzīgu pieredzi, ja pasūta mājas lapā.
16.03.2021 13:05 |
 
Reitings 864
Reģ: 03.01.2013
Colorfall -vasara pasutiju kleitu un kreklu, uzreiz samaksaju. Solija izsutit pec nedelas - klusums. Rakstu, prasu, cik talu pasutijums-nebija auduma, bet nakamja nedela izsutis..un ta kkadu menesi. Tad neiztureju, un prasiju atpakal naudu, jo vasara jau bija pari pusei un ta ka dzivoju arpus Lv, tad vairs negribeju neko gaidit. Pat isti neatvainojas.
QooQoo - pasutiju topu, atnaca galigi ne tas
16.03.2021 18:17 |
 
10 gadi
Reitings 89
Reģ: 08.06.2011
Ar "Ecattus" no Latvijas zīmoliem man ir brīnišķīga pieredze. Gan apģērba kvalitātes ziņā, gan attieksmes ziņā.
Par pieminēto "Colorfall" - nevienam neiesaku sūtīt online. Laikā neizsūta prece, tukši solījumi un ignorance. Beigu beigās naudu atguvu, bet nu nervus nosmēla pamatīgi. Brīnos, ka Colorfall vēl nav melnajā sarakstā.
25.05.2021 19:03 |
 
Reitings 72
Reģ: 22.03.2021
Esmu iegādājusies Latvijas zīmolu preces 2 reizes, jo ļoti reti atrodu ko tādu, kas atbilst manai gaumei un vēlmēm - iegādājos kleitu pie Elitas Patmalnieces un garos vasaras zābakus pie Elīnas Dobeles. Atsauksmes vislabākās, ļoti jauks serviss. Zābaki gan nedaudz kavējās, taču nekas kritisks, varēju nedaudz pagaidīt. Abas preces kalpo labi un izskatās lieliski, esmu ļoti apmierināta gan ar preci, gan komunikāciju.
25.05.2021 19:16 |
 
Patīk
Reitings 703
Reģ: 10.05.2016
Par Colorfall Facebook bija diskusija ar desmitiem sūdzību un sliktām atsauksmēm.
25.05.2021 19:30 |
 
Patīk
Reitings 5042
Reģ: 17.04.2020
Mayra esmu pirkusi jau no gatavās produkcijas, biju apmierināta, bet pēc tam lasiju negatīvas atsauksmes par piegadēm, neriskētu.
Man patika senāk ari guntina.com, bija daži veikali un skaists apģērbs.
25.05.2021 21:35 |
 
10 gadi
Reitings 4266
Reģ: 03.08.2009
Man laikam tikai pozitīva pieredze sanākusi. Tikai 1x biš ilgāk pagaidīju Colorfall, bet nekas traks. Make.best, Guntina, ZIB, Colorfall, AplusBdesign... Vienmēr viss bijis ok.
25.05.2021 22:10 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits