Situācija sekojoša:
Nepieciešama saimniecībā elektroierīce. Labu laiku pētu piedāvājumus interneta veikalos un šodien kā reiz precei, uz kuru jau iepriekš metu aci, RD ELECTRONICS veikalā ĻOTI maza cena. Tai un vēl līdzīgām no tās pašas firmas. Es daudz nedomāju, iemetu grozā to un vēl trīs līdzīgās, samaksāju internetbankā. Saņemu epastā un uz telefonu ziņu, ka prece ir apmaksāta, ir uz vietas, lai braucu pakaļ. Tā arī darīju. Veikalā uzrādu vajadzīgos papīrīšus. Pretī saņemu ziņu, ka šiem esot kaut kādas problēmas ar sistēmu bijušas, tapēc šādām tādām precēm esot nepareizas cenas bijušas norādītas. Preci nedošot. Varot piedāvāt atgriezt naudu vai 5 % atlaidi. Vai lai ejot prom.
Bet tā taču nav mana problēma, ka šiem sistēmas kļūdas vai vēl sazin kas - es izvēlējos preci, to apmaksāju, man atsūta ziņu, ka prece sagatavota izņemšanai.
Preces bija uz vietas, pēc sazvanīšanās ar menedžeri lielākā no tām steigšus tika sākta pakot kastē un nesta prom. Tas smieklīgi un jocīgi.
Aizgāju, protams. Ar varu jau no rokām un plaukta ārā neraušu.
Ko sakat par šo?