Nevarbuut @ 18.12.2023 10:12Kas diez viņiem notiek uz tās mega terases dzīvokli. Tur ir baļļa un pirts un kas vēl ne. Tagad sniegs kūst. Nez vai tīrīja terasi. Bet tomēr tas ir svars un ja es dzīvotu zem viņiem, es būtu pamatīgi satraukusies
elkonis @ 17.12.2023 11:42Iedomājos kaimiņu prieku 3. adventē. Pamosties izgulējies, domā:" Cik mierīgi un jauki, izbaudīšu šo dienu ar ģimeni!"
un tad tu dzirdi no fking kāpņu telpas:" Kā tU JŪtiEs??Es šĪs EmOCijas ieLiKu seV VienĀ vIetĀ.."
Capyslay @ 18.12.2023 12:31Jau kādu laiku sekoju forumam un ir sakrājušās domas. Atdzīstu, ka pirms kāda laika man patika Elīna. Neskatoties uz trūkumiem, viņas saturs bija interesants, kas neredzēts. Bija patīkami paskatīties, ko dara, kur brauc, kā dzīvo. Bet tagad, viņas publicētais saturs ir nebaudāms, šķiet, ka būtu veidots maziem bērniem, katrs nākamais story un reel bezsakarīgāks par iepriekšējo. Šķiet, ka biznesa ģimenei pazudušas visas marketinga spējas. Kā video, kur izsmērē kūku pa seju, vicina cīsiņu starp kājām, ar visām četrām kāpj džemperī un ar zeķubiksēm uz galvas dejo, palīdz novirzīt klientus uz veikalu. Elīna pati minēja, ka veikala mērķauditorija ir gaumīgas sievietes, kam patīk koš apģērms, spīdumi un rotas, tad kādā veidā tagadējais saturs šādu auditoriju piesaista? Manuprāt, lai arī kādās domās būtu par Elīnu, bet pirms aptuveni gada, vai pat pus gada, viņai viss no marketinga puses bija labi. Kaut vai tie paši ceļojumi bija jēdzīgi, jo tas piesaista tieši nepieciešamās auditorijas uzmanību. Bet, protams, pēdējais ceļojums uz Ēģipti bija izsmiekls, zemāk par tādu saturu nezinu vai var krist.
Var redzēt, ka ir liela Elīnas fane. :DEsaizgaju @ 17.12.2023 23:40
andreevakl727
Tā ir mazpilsēta, kur veikalu skaits iespējams ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāms, tāpēc nav izvēles. Rīgā ir liels piedāvājums, un cilvēki tomēr izvēlas ieskriet tirdzniecības centrā, kur var izstaigāt 100 veikalus ar dažādiem piedāvājumiem nevis skriet uz Taureni.Kenty @ 18.12.2023 00:17mūsu buķikos,kas mazpilsētā vienlaicīgi pūlis arī negāž veikalu otrādi.Bet paris cilvaekiem tajā brivdienā vajag to veikalu.Šodien svētdiena,manam puikam svētku bikses sabojājās,velmašīnā.nav velkamas.Rit eglīte. nesos pa visiem musu pieejamiem buķikiem,lai pieklājigas bikses atrastu,ja visi buķiki būtu ciet nezinu kurā lielveikalā bikses izrautu ?Un es neesmu vienīgā kurai tādi ČP. Svētku laikā arī pedējā brīdi nesās kleitas meklēt. Tāpēc viņi arī strādā,jo svētku laikā kādam kautko vajadzēs,kas nav paspējis.Tas nav tikai Didrihsoniem,citiem arī.Jau būs novērots,ka izdodas vairāk kautko ietirgot un dargākas lietas,nekā ikdienā,jo vnk nebūs izvēles..Statistika.
Pupuķis @ 18.12.2023 16:28Nabaga sunītis salaizās to nenormālo tonālā blāķi, ko Elīna sev uzziedusi
Ranika @ 18.12.2023 19:00Vai kādam nav dati par SIA "EDButterfly" apgrozījumu un peļņu 2022.gadā? Par 2021.gadu rakstīja daudzi mediji, bet šogad kaut kā klusums.
queen2820 @ 18.12.2023 20:59Man vienīgajai liekas skumji , ka tādam cilvēkam kā Elīnai, kas ir publiski atpazistama ,nav interese piemēram parunāt par to pašu Eņģeļi par Latviju akciju , kas norisinājās vakar . Tā vietā , lai nodarbotos ar muļķībām, kādreiz būtu savu auditoriju izmantojusi arī , lai palīdzētu citiem.
Devindesmitseptini @ 18.12.2023 21:36Iedomājieties situāciju (vienkāršots variants)- tu ieraugi, ka veikalā visam ir 20% atlaide. Steidz nu iepirkt visu, ko gribi. Nākamajā dienā izsludināts- visam 25% atlaide. Man, personīgi, būtu riebums pret to veikalu, vilšanās, ka, redz, nepirku otrajā dienā, kad -25%. Un pēc tāda 'gājiena' noteikti neko vairs nepirktu tādā veikalā. Tagad uzminiet, kurš ir vienīgais veikals LV un vispār visur pasaulē (palabojiet mani, ja zinat vēl), kur šādu ikdienas atlaižu praksi piekopj? Nu nesaprotu, kā tur kāda vēl iepērkas.
Bubuu @ 18.12.2023 21:51
Vienīgi nāk prātā Humana, kur vienu dienu viss pa 2 eur, nākamajā par 1.50 eur. ?
Pirms Dž nebija pieteicies, ar Elīnu bija daudz maz ok.Capyslay @ 18.12.2023 12:31Jau kādu laiku sekoju forumam un ir sakrājušās domas. Atdzīstu, ka pirms kāda laika man patika Elīna. Neskatoties uz trūkumiem, viņas saturs bija interesants, kas neredzēts. Bija patīkami paskatīties, ko dara, kur brauc, kā dzīvo. Bet tagad, viņas publicētais saturs ir nebaudāms, šķiet, ka būtu veidots maziem bērniem, katrs nākamais story un reel bezsakarīgāks par iepriekšējo. Šķiet, ka biznesa ģimenei pazudušas visas marketinga spējas. Kā video, kur izsmērē kūku pa seju, vicina cīsiņu starp kājām, ar visām četrām kāpj džemperī un ar zeķubiksēm uz galvas dejo, palīdz novirzīt klientus uz veikalu. Elīna pati minēja, ka veikala mērķauditorija ir gaumīgas sievietes, kam patīk koš apģērms, spīdumi un rotas, tad kādā veidā tagadējais saturs šādu auditoriju piesaista? Manuprāt, lai arī kādās domās būtu par Elīnu, bet pirms aptuveni gada, vai pat pus gada, viņai viss no marketinga puses bija labi. Kaut vai tie paši ceļojumi bija jēdzīgi, jo tas piesaista tieši nepieciešamās auditorijas uzmanību. Bet, protams, pēdējais ceļojums uz Ēģipti bija izsmiekls, zemāk par tādu saturu nezinu vai var krist.