Cik dumām ir jābūt tām sekotājām un fanēm, lai nesaprastu, ka :
-Uz turciju neviens nebrauc pēc īstiem brendiem-
-atlaides katru dienu veikals ir spējīgs dot tikai tāpēc, ka iepirkta prece par gaužām mazu summu un cena ir uzskrūvēta-
-kas par darbu runā, tas nifiga nedara-
-biznesmenis, kurš neprot elementāru etiķeti un valodu, nav nekāds biznesmenis-
Brīva vieta turpinājumam.
Ak jā, izskatās, ka attiecību uzlabošanas/feiku iepirkšanas brauciens būs uz urrā šoreiz, pat kaut ko paši dara šoreiz un neēd tikai fricīšus un benzīntankus neapmeklē, turcijā laikam var atļauties.
Un! Vai kāda vēl pamanīja, ka lidostā viņa teica, ka šī būšot viņas pēdējā labā kafija pirms atgriešanās LV, bet jau nākamajā rītā savos air en bī apartamentos rādīja, ka paņēmusi līdzi savu kafiju no LV? Kā arī pēc tam slavēja starbucks espresso? Nu kā var tādā dirsējā klausīties.