Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 3059
Reģ: 29.12.2022
amoreamore @ 13.04.2023 18:02

Pfffff, kāda iespēja, ka šie storiji bija ierakstīti ar domu, ka reāli kaut kas dzīvē mainīsies? Tā viņa dara, izdabā/atskaitās forumam, bet nekādas darbības neseko.
jā, es to gribēju pateikt,bet man nesanāca. Piekrītu katram vārdam, atskaite šejienei un viss
13.04.2023 19:24 |
 
10 gadi
Reitings 2912
Reģ: 29.01.2009
E izskatās arvien sliktāk 😬 Tas tievums nemaz nav veselīgs, tas jau robežojas ar shut down - brīdi, kad organisms ir tā novārdzis un nobadināts, ka atslēdzas. Nevēlu sliktu, pasarg Dies’, bet nu jau ir par traku. Uzturvielu trūkums ietekmē arī smadzeņu darbību. Ja nav ogļhidrātu, tad smadzenes nestrādās. Kaut gan man šķiet, ka smadzenes jau ir atmirušas, tur ir tikai bezvīļu apakšveļa 😅
13.04.2023 18:46 |
 
Reitings 220
Reģ: 28.03.2023
BellaCiao @ 13.04.2023 17:32

Tos jau ēd tikai ja kebabnīca uzzauc ?

Piena kunkulis būs dāvanā.
13.04.2023 18:46 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 4964
Reģ: 03.11.2012
Mayaaa @ 13.04.2023 17:23
Daudz darbinieku viņiem esot, viņa par tiem 6 cilvēkiem runā??

Es domāju, ka tiek pieskaitīti arī visi omnivas džeki, krāsotāji, elektriķi, noformētāji, frizieri un citi meistari 👍🏻😀vārdu sakot, visi, kas spēruši savu kāju tauriņā😂
13.04.2023 18:35 |
 
Reitings 6989
Reģ: 13.04.2022
gribuiemestkapeiku @ 13.04.2023 17:32
Tas ir noticis. Viņa beidzot sēžot te ir mūs sadzirdējusi un uzklausījusi! Prasa padomu kā neskriet dirsu plēsdamai bez atjēgas,bet uzticēt citiem,lai var atpūsties. Stulbā zoss,padomus ta prasa,tikai nekad neklausās tāpat. Viņai vajag savas smadzenes drusku attīstīt un tikai tad kaut kas notiks

Pfffff, kāda iespēja, ka šie storiji bija ierakstīti ar domu, ka reāli kaut kas dzīvē mainīsies? Tā viņa dara, izdabā/atskaitās forumam, bet nekādas darbības neseko.
13.04.2023 18:02 |
 
Reitings 3059
Reģ: 29.12.2022
Tas ir noticis. Viņa beidzot sēžot te ir mūs sadzirdējusi un uzklausījusi! Prasa padomu kā neskriet dirsu plēsdamai bez atjēgas,bet uzticēt citiem,lai var atpūsties. Stulbā zoss,padomus ta prasa,tikai nekad neklausās tāpat. Viņai vajag savas smadzenes drusku attīstīt un tikai tad kaut kas notiks
13.04.2023 17:32 |
 
Reitings 1451
Reģ: 03.03.2020
magdalena333 @ 13.04.2023 17:27
Labākā gadījumā Elīna tagad aizvilks Nauri uzēst kārtējo butgerīti un fricīšus, daudz laimes no mīļās sievas. Ja nebūtu dāvana no komandas meitenēm, tad vispār nebūtu pilnīgi nekas no Elīnas puses. Gan jau tagad ātrumā štuko, ko priekš Instagram (Naura) sagādāt?

Tos jau ēd tikai ja kebabnīca uzzauc 😀
13.04.2023 17:32 |
 
Reitings 3178
Reģ: 08.09.2015
Labākā gadījumā Elīna tagad aizvilks Nauri uzēst kārtējo butgerīti un fricīšus, daudz laimes no mīļās sievas. Ja nebūtu dāvana no komandas meitenēm, tad vispār nebūtu pilnīgi nekas no Elīnas puses. Gan jau tagad ātrumā štuko, ko priekš Instagram (Naura) sagādāt😀
13.04.2023 17:27 |
 
Reitings 8526
Reģ: 05.07.2020
Daudz darbinieku viņiem esot, viņa par tiem 6 cilvēkiem runā?😁
13.04.2023 17:23 |
 
Reitings 1652
Reģ: 11.04.2015
Tikai didrihsone var visiem apģerbiem stūķet virsū kaut kādas jostas un sačakarēt apģerba koptēlu 🤦‍♀️😂
Ko viņa tur izceļ? Milzu jostu nevis vidukli
13.04.2023 17:22 |
 
Patīk
Reitings 30384
Reģ: 12.10.2022
Butterfly vispār tik nežēlīgi pacēlušās cenas. Ļoti līdzīgas kleitas ar zināmu audumu (nevis bombīgu) un domājams, ka labāku kvalitāti var nopirkt H&M.
Un kurš viņiem taisa mājaslapu? Analfabēts?
https://butterfly.lv/products/zala-rudens-kleita-josta
Zaļa, rudens kleita.
Komats aiz zaļa? Nopietni? Lielie biznesmeņi un vislabāko komandu :D Drīzāk dumjākie biznesmeņi ar stulbāko komandu.
13.04.2023 17:07 |
 
10 gadi
Reitings 1533
Reģ: 29.01.2009
latvjubarbija @ 13.04.2023 15:31

Naurim tak ir dziesma "Dieva dāvana", neko vairāk viņam nevajag

Dziesmu jau Nauris pats iedziedāja, kāda tur dāvana..
13.04.2023 16:25 |
 
Reitings 4916
Reģ: 05.07.2022
Greetaa @ 13.04.2023 14:49
Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
a čeks varbūt nav ,jo ratus nemaz nepirka? Tā nevarētu būt?
13.04.2023 16:22 |
 
Reitings 6742
Reģ: 28.08.2022
Sienaguba @ 13.04.2023 16:01
Uzdāvināja kaut kādu desas lunķa vīriešu pušķi, kvasu. Kur baloni? Ovācijas? Konfetī? Vai vismaz buča. Kaut kā pliekani :D bet nu jā, bombiski svētki jau drīkst būt tikai pašai Elīnai.

To komandas meitenes uzdāvināja, ne Elīna. Noprotams, ka Elīna neko, jo, ja būtu ko uzdāvinājusi, tad jau noteikti atrādītu.
13.04.2023 16:10 |
 
Reitings 3059
Reģ: 29.12.2022
Greetaa @ 13.04.2023 14:49
Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
tas jau bija redzams situācijā ar ņurika zābakiem,kuri pa 300 eiro saplīsa. Viņas frāze- mēs jau neiesim celt traci un ko tik vēl ne. Ar domu,ka nu nekas, nopirksim jaunus. Pēc tam stāsta- likuši sagriezt un atsūtīja jaunus. Tomēr tad cēla traci, cik mierīgi vai nē nezināsim,bet vienalga. Rokas klēpī salikusi nesēdēja. 🤣
13.04.2023 16:10 |
 
Reitings 460
Reģ: 07.06.2022
Uzdāvināja kaut kādu desas lunķa vīriešu pušķi, kvasu. Kur baloni? Ovācijas? Konfetī? Vai vismaz buča. Kaut kā pliekani :D bet nu jā, bombiski svētki jau drīkst būt tikai pašai Elīnai.
13.04.2023 16:01 |
 
Patīk
Reitings 30384
Reģ: 12.10.2022
Gudralapsa @ 13.04.2023 14:49

Es ar pa radio šodien dzirdēju:" Šodien vārda dienas svin Nauris", un nodomāju, ka ar nepacietību gaidu, kā Elīna apsveiks savu vīriņu! ?
Elīnai atkal būs attaisnojums - negribēju pa dienu sveikt, jo Nauris aizņemts (lai gan nezināja, ka vīram vārda diena), tad nu apsveikšu tagad vakarā (tad, kad kāds pateica) :D
13.04.2023 15:38 |
 
Patīk
Reitings 30384
Reģ: 12.10.2022
Meitenearputniem @ 13.04.2023 13:41
man ļoti patīk nosaukums klusās influenceres,ja tā ir mana tēma..tur vismaz nav uzkrītoša reklāma,ir skaistas gaumigas bildes un iedvesmo pat bez reklāmām. Ietekmelu topā biju sarakstījusi sarakstu ar šādām influencerem
Ienācu palasīt Butterfly diskusiju, bet sākumā šķita, ka esmu Ietekmeļu diskusijā iegājusi.
Elīna tik garlaicīga kļuvusi, ka pat viņas diskusijā vairs nerunā par viņu, bet citiem - jēgpilniem profiliem. 🥳
13.04.2023 15:36 |
 
Reitings 3076
Reģ: 09.04.2023
Greetaa @ 13.04.2023 14:49
Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?

Naurim tak ir dziesma "Dieva dāvana", neko vairāk viņam nevajag
13.04.2023 15:31 |
 
Reitings 6742
Reģ: 28.08.2022
Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas 😁 Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
13.04.2023 14:49 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits