Euclid @ 21.10.2025 22:58Nu beidzot jau nu varētu kāds konkrēts zinātājs Gobzim uzrakstīt, citādi gadiem klačas te un citur, bet karavāna tik brauc tālāk. Vai nu tas, ka tikai klusiņām māk riet un nepacelt tēmu pat tad, kad ir izdevība, vai nu tad visu šo laiku bijis nepatiess info.
Tādu jau nu arī bombu Gobzis piesolīja, 4dienas reklamēja, tūlīt būs par viņiem. Un reāls čušs.
Biju domājusi, ka ir viņam jau materiāls sasūtīts, bet šis tikai tagad knapi taustās kaut ko.
Vilšanās ?
Tastastas @ 22.10.2025 00:20
Nu, bet reāli, kas var tieši pateikt, kā tad īsti bija? Tikai Nauris un bērna māte. Šaubos, vai kāds no viņiem kaut ko teiks.
Monroe @ 21.10.2025 22:12Ja uz izstādi, tad Guandžou, tā ir reģiona centrs. Bet vispār tajā reģionā ir ļoti daudz ražotnes izvietotas, jo izdevīgi, ka kravas tuvāk transportēt uz ostu, kas tur ir milzīga. Ievedmuita nav tio traka, bet, ja grib ekonomēt, kravas jāliek uz kuģa, tas izdevīgs lielām kravām, jo ir minimālā kubatūra, kura jāapmaksā, pat ja ved maz. Tā kā viņi tā jau visu kavē,neizdevīgi, jo kuģis nāk vidēji 2.5 mēnešus, pēdējā laikā visus 3 mēnešus. Var vest ar vilcienu, bet tur mūžīgi vai nu remonti, vai nu Baltkrievija bloķē. Ar avio vest dārgi. Tā kā strādāju ar Ķīnu, tur reāli ar visu priekšizstrādi un rindām rūpnīcās, jāstrādā gadu uz priekšu. Vvz kā viņi spēs domāt par kolekcijām gadu uz priekšu, ja parasti par sezonu sāk domāt mēnesi pirms. Nu ok, mazās rūpnīcas var solīt mēneša laikā uzražot,bet tas tāpat nozīmētu domāt minimums 4-5 mēnešus uz priekšu. Man šķiet, viņi neapzinās termiņus, jo nav ar Āziju līdz šim sadarbojušies.
smūtijs @ 22.10.2025 08:36
Ja tā ir taisnība, ka 12. klasē uztaisīja bērnu klasesbiedrenei, tad jau klasesbiedri arī varētu kaut ko zināt.