Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Konflikts darbā

 
Reitings 138
Reģ: 10.05.2018
Ko man iesākt ar kolēģi?
Sieviete manā jaunajā darba vietā strādā 10 gadus. Darba vietas durvis jāslēdz vaļā 8:00, jābūt arī jau seifam pieejamam tas nozimē, ka darbā jābūt 7:45, lai klientiem varētu izmaksāt naudu.
Viņa katru savu maiņu ierodas pāri 8 no rīta tas nozimē arī to, ka seifs 8 nav pieejams. Vēlākais šajā menesī darbā ierodās 8:30.
Kā arī mums ir divi pārtraukumi pirmais 30 minūtes, otrais 20 minūtes. Viņai šie pārtraumi ilgs par stundu un liek klientiem gaidīt.
Trešais, kas mani tiešām sadusmo ir tas, ka viņa taisa mums grafiku. Priekšniecība ir Rīga un grafiku taisa viņa, jo strādā visilgāk. Protams, ka grafikā viņa saliek sev 2-3 nedēļas nogales brīvas.
Šajā menesī man nav neviena nedēļas nogale brīva, pēc nedēļas es esmu sev ielikusi nedēļas nogali brīvu, jo man jāstrādā kolēģes maiņas. Sev viņa iepriekš ielika to nedeļas nogali strādāt.
Viņa man izteicās, ka es darba dienās varētu mazāk strādāt un paņemt nedēļas nogali. Viņai jau būtu trešā nedēļas nogale brīva šajā nedēļas nogalē.
Vienojāmies ar citu kolēģi, ka grafiku likšu tā, lai man vismaz būtu viena nedēlas nogale brīva. Zinu, ka rīt sāksies strīds par to kāpēc es nedarīšu kā viņa liek.. ( rīt es darbā nebūšu ) Uzrakstīju viņai zīmīti, ka tā būs godīgi, ja man viena nedēļas nogale būs brīva.
Vakar no klienta bija Rīgas ofisā sūzība par to, ka viņa kavē regulāri darbu.
Ko man iesākt, ja viņa tā kāpj uz galvas? Zvanīt priekšniekam par to, kā viņa sev izdevīgi liek grafiku? Arī par kavēšanu, dzeršanu un klientu neapkalpošanu?
19.07.2018 18:43 |
 
Reitings 793
Reģ: 15.09.2013
Jums tur nav kaut kāda sistēma, kādā fiksē darbinieku ierašanās/aiziešanas laiku?
Pieprasi, lai grafiku sastāda godīgi, vienojieties ar pārējiem kolēģiem. Jūs tomēr būsiet vairāki pret viņu vienu.
Tiešām, 10 gadu laikā priekšniecība nav saskārusies ar kādām problēmām dēļ viņas?
19.07.2018 18:50 |
 
Reitings 1877
Reģ: 21.05.2011
Sen atpakaļ, strādāju par pārdevēju vietā, kur 2 vecas kazas jau bija priekšā. Viena no viņām veikala vadītāja, bet reizē pārdevēja. Arī lika brīvdienās visu laiku man strādāt, ielika arī visus Ziemassvētkus, kaut abas bija krievietes un normālajos datumos nemaz nesvinēja savus svētkus. Es vienkārši aiztinos no tā darba, jo mani izmantoja,biju jauna un muļķe.
Tavā situācijā izlem cik sev šis darbs svarīgs. Ja tiešām vēlies tur palikt, tad visticamāk, būs jāklusē, jo parasti darba devējiem patīk tādi iesēņojuši darbinieki. Ja baigi nebaidies par savu vietu, tad runā ar priekšniecību, varbūt paveicas.
19.07.2018 18:58 |
 
Reitings 368
Reģ: 31.12.2017
Es saskatu divus variantus, vai nu nodibini labas attiecības un mēģini risināt tā, vai šeit reālākais- neļauj kāpt sev uz galvas.
19.07.2018 19:02 |
 
Reitings 138
Reģ: 10.05.2018
Ir kameras. Mēs kolēģes fiksējam, kad vina ierodas darbā pēc rīta atskaites + klienti daudz mums sūdzas.
Cik sapratu, iepriekš vaktēja ļoti personāla daļas vadītajs, kuru atlaida. Šobrīd gadu viņas visas ir patstāvīgas un neviens neuzmana, šī kolēģe to izmanto.
19.07.2018 19:02 |
 
Reitings 2185
Reģ: 22.01.2018
bet tad jau priekšniekiem arī var tās kameras parādīt
19.07.2018 19:22 |
 
Reitings 793
Reģ: 15.09.2013
Tu minēji, ka klienti sūdzās.
Vai šīs klientu sūdzības var kaut kādā veidā piefiksēt? Vai tas ir tikai mutiski? I mean, ja var savāk kādu čupiņu ar sūdzībām par tieši to darbinieku, būsi nodrošinājusies ar pierādījumiem, lai varētu doties pie vadības un runāt par šo kolēģi.
19.07.2018 20:20 |
 
Reitings 3934
Reģ: 01.04.2011
Sūdzēties būtu muļķīga rīcība. Ja ir bijis kolēģis (personāldaļa), kas uzrauga, bet atlaists un klientu sūdzība nerada nekādas sekas, tad visticamāk tavai kolēģei ir privātas attiecības ar Rīgas priekšnieku (radi, draugi, ex klasesbiedri, utt.). Ja sūdzēsies, tevi atlaidīs. Ja konfliktēsi, kačāsi savas pravas, tevi atlaidīs.
Vienīgais pareizais risinājums ir uz klientu mutvārdu sūdzībām atbildēt, ka tu esi parasts ierindas darbinieks un tev nav nekāda teikšana par kolēģes rīcību. Ja klientiem kaut kas nepatīk, lai raksta tiem, kam par to ir teikšana- Rīgas vadībai. Un piebilsti, ka par kolēģes rīcību līdz šim 10 gadu laikā sūdzējies ir tikai viens cilvēks, tāpēc nav pamata nekādām darbībām no vadības puses. Klienti tavu mājienu sapratīs.
22.07.2018 22:17 |
 
Reitings 1469
Reģ: 01.02.2014
Viedā Minka
+++
22.07.2018 22:21 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits