Pilnībā piekrītu nerātnajai! Ja jau tas ir tik smags darbs, tad varēja pacensties un ieguldīt no savas puses arī darbu - padziļināti pastudēt informāciju par viesnīcu un tās īpašnieku, vadības stilu u.c., nevis uzcept neprofesionālu pieteikumu un domāt, ka tagad ikviens čurās aiz laimes, jo šī dīva ir aplaimojusi viņu ar savu blogeres labvēlīgu. Jā, Instagram ir daļa no mūsdienu mārketinga, bet jāņem vērā, ka ne visi soļo līdz ar laiku, gatavi da uz jebko... arī labprātīgi parakstīties, ka visu kategoriju sliņķi un dīkdieņi jeb vienkāršiem vārdiem runājot haļavas meklētāji sarosīsies un pieprasīs savu tortes gabaliņu.
***
Jā, blogošana ir neatņemamā mārketinga sastāvdaļa mūsdienās, tikai haļavas tīkotājiem arī jāsaprot, ka no savas puses jāiegulda darbs. Ja tas tiek darīts profesionālā līmenī, tad tas ir viens