Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Oriģinalās smaržas!

 
Reitings 512
Reģ: 08.11.2012
Piedāvāju iegādāties oriģinālās smaržas no FM world!
Mums bieži jautā:
"Kāpēc smaržas no FM Group ir tik lētas? "
• Vai tie fake?(viltojums)
• Vai tās ir dizainera zīmolu nelikumīgas kopijas?
• Vai slikta kvalitāte?
Atbilde uz visiem šiem jautājumiem ir NĒ!
Šeit ir reāls stāsts par parfimērijas rūpniecību:
Kāda ir izcelsme smaržām no dizaineru zīmoliem, piemēram, Chanel, Dior, Gucci un slavenības, piemēram, Beyonce, Paris Hilton un Deivids Bekhems?
Paskatieties uz viņu profesijām- mājas dizainers, drēbnieki un slavenības ir dziedātāji, sporta zvaigznes, modeļi, aktrises un citi, bet ne smaržu speciālisti. Tomēr cilvēki joprojām maksā pārmērīgas cenas par smaržām vai kaut ko citu ar to nosaukumiem saistītu.
Faktiska smaržu izcelsme ir Minhenē, Vācijā, kur atrodas rūpnīca Drom Fragrance. Tie ir lielākie smaržu izstrādātāji un ražotāji pasaulē ar 80% no tirgus daļas!
Drom Fragrance izstrādā un ražo smaržas, ko Jūs varat atrast zem dizaineru nosaukumu zīmoliem.
Kā tas darbojas?
DROM Fragrance attīsta ap 100 dažādu smaržu katru dienu. Paņemsim piemēru:
Chanel plāno iesniegt tirgū jaunu smaržu. Viņi iet uz Drom un apskata jaunās smaržvielas, kas tikko tiek ražotas. Nolemj, ka smaržas ar numurs 2079 būs jaunā smarža. Viņi pasūta 100.000 litrus smaržas būtībā no Drom Fragrance. Tad tas tiek piegādāts Chanel, kur viņi pievieno ūdeni un spirtu.Viņi nolemj nosaukt savu jauno aromātu par Coco Mademoiselle.
Daudz naudas tiek tērētas jaunās pudeles dizainam un iepakojumam, kā arī reklāmām un glancētiem žurnāliem, protams, iesaistot reklāmu demonstrācijās jaunas, skaistas un populāras modeles vai TV aktierus. Faktiski iegūt smaržas no Drom ir vislētākais darbs, jo visa izlietotā nauda tiek atgūta, pievienojot izmaksas uz katru smaržas pudeli tās pārdodot.
Chanel pieder nosaukums Coco Mademoiselle, viņiem pieder savas jaunās pudeles dizains un iepakojums, protams ar zīmolu Chanel un atšķirīgu logo.
Tai pašā laikā FM apmeklē Drom Fragrance un iegādājas smaržas ar to pašu numuru 2079.
Jautājums, vai tas ir likumīgi? Atbilde ir JĀ!
Jo Drom Fragrance pieder esences aromāts ko viņi izveidoja un ražo, viņi to var pārdot kam grib..
Chanel pašu nosaukumu Chanel, smaržu Coco Mademoiselle, atšķirīgo logo, speciāli izstrādāto pudeli un iepakojumu. Kas tiem nepieder tās ir faktiskās smaržas.
FM Perfume izveido savu pudeli un iepakojumu, iesniedz savas jaunās smaržas zem numura- FM18. Gan Coco Mademoiselle un FM18 ir no viena PVN Drom Fragrance.
Kādas ir atšķirības?
Mums bieži jautā: "Kāpēc smaržas no FM Group ir tik lētas? Kā jūs varat tā darīt? "
1. FM neizmanto vārdu Chanel, Gucci, Dolce & Gabbana, Paris Hilton, utt, utt, utt, To darot, tas būtu pārkāptas autortiesības.
2. FM dod savu smaržu numurus, nevis vārdu.
3. Chanel, Gucci uc, utt, pārdod savas smaržas kā EDP vai EDT, FM pievieno mazāk ūdens un spirtu, tāpēc FM smaržas ir Parfum (20% un 30% sieviešu, 16% un 24% vīriešu), kas ir spēcīgākas un tāpēc lielāka noturība.
4. FM netērē daudz naudas par ekskluzīvām pudelēm un iepakojumu
Jautā pēc kataloga vai smaržu paraudziņiem privāti!
VAI
Raksti komentārā savas mīļākās smaržas un es pateikšu kāds numurs tas ir FM un nosaukšu cenu!
19.07.2017 16:34 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits