Nedzīvoju LV un ārpus mājas ēdu bieži, ļoti reti ir tāda diena kad visas maltītes ieturu mājās. Ir sanākušas pāris reizes kad nācies sūdzēties gan par ēdiena kvalitāti, gan apkalpošanu... tas gan nav bieži... varbūt 1x no 100...
Šim jautājumam cenšos pieiet ar veselo saprātu, bet viena lieta ko esmu ievērojusi, un kas dramatiski krīt acīs, ir LV viesmīļu burkšķēšana... tā vietā lai uzklausītu problēmu, atvainotos un meklētu risinājumu..... mēģina runāt pretīm, taisnoties, burkšķēt un vēl beigās apvainoties par to ka kaut kas ir aizrādīts...Esmu ceļojusi ļoti daudz Rietumeiropas un Skandināvijas valstīs.... jūtu ļoti lielu atšķirību... pēdējos gados Rīgas restorāni ir manāmi auguši, bet tik un tā gadās pa kādam burkšķim...
Nekad nesūdzos bez pamata, bet ir bijis tā ka ēdienu sūtu atpakaļ, jo tas bijis sliktas kvalitātes, auksts vai satur kādu sastāvdaļu par kuru esmu pārjautājusi un ticis apgalvots ka to nesatur... Nepiekrītu uzskatam ka sūdzēties var tikai super dārgos restorānos. Ir normas kas jāievēro, neatkarīgi no ēstuves kategorijas.... Protams, prasības atšķiras un McDonaldā nesūdzēšos pat to ka, piemēram, gaļa bija piedegusi un salāti nebija pirmā svaiguma, bet ja tas būs 30-40€ steiks restorānā, tad sūdzēšos gan... Ja burgerī atradīšu matus, tad sūdzēšos arī Maķītī....
Sūdzība nenozīmē to ka vēlos atlaidi vai kādu "freebie", dažreiz tas vienkārši nozīmē to, ka gadījusies kāda kļūme...piemēram, šovasar sūtīju atpakaļ jūras gliemežus kam bija aizdomīgs aromāts un garša...no nesvaigu jūras velšu ēšanas var dabūt smagu saindēšanos, nevēlējos riskēt....:-D.... arī ieskābušu vīnu, pirms pudeles atvēršanas, neviens nevar paredzēt....