Suudziibas - jauns trends?

 
Reitings 624
Reģ: 29.01.2009
Sveikas !
Taa tiiri intereses peec gribeeju pajautaat - kaa Latvijaa ir ar suudzeeshanos restoraanos, veikalos etc ?
Es dziivoju Londonaa jau 6 gadus , 4 no tiem restoraanaa . Palikushas tikai 2 nedeeljas, nevaru sagaidiit kad tas murgs beigsies! :-D
Peedeejaa laikaa es noveeroju gan savaa darbavietaa, gan veikalos in vispaar no citiem cilveekiem dzirdu - nepaartrauktas suuudziibas. Ja agraak cilveeki kluseeja , tad tagad suudzaas par katru siikuminju lai tikai dabuutu kaut ko nost no reekjina, atlaidi utt.
Cik es atceros Latvijaa dziivojot seshus gadus atpakalj neviens taa nedariija. Ja man atnestu eedienu kursh peec garshas man taa ne visai - es nevareetu pieprasiit citu pamateedienu vietaa nesamaksaajot par pirmo ..tikai taapec, ka redziet ,man negarshoja!
Bet sheit cilveeki vienkaarshi paliek bezkauniigi.
Neilgu laicinju atpakalj viens paariitis pasuutija ''Nachos'' ar visaam padsmit piedevaam atseviskji . Beigaas saaka suudzeeties , ka taa esot gruuti eest un tas nekam nederot. Pfffff... nu miiljie, taa vairs nav mana probleema! :-D
14.12.2016 17:59 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Bez iemesla es nesūdzos, jo ir jāsprot ka katrs Restorāns pasniedz vienu un to pašu ēdienu savādāk. Ne tā kā tu mājās gatavo vai tavs iecīnitais pavārs. Gandrīz jebkuram ēdienam ir dažādas gatavošanas nianses...
Esmu nemaksajusi naudu par ēdienu, jo bija pārak ilgi jāgaida.
Un par aukstu asiņaino steiku.
15.12.2016 00:11 |
 
Reitings 37
Reģ: 22.11.2016
Es arī domāju, ka angļi ir baigie sūdzambībeles, bet nu ar to viņi ir panākuši izcilu servisu dažādās nozarēs savā valstī. Es kādreiz strādāju viesnīcas recepcijā kūrortvalstī, kur galvenie klienti bija tieši angļi. Grūti nabadziņiem gāja, viņu ekspektācijas ir tiešām augstas, bet maksāt nav gatavi, sūdzējās par visām iespējamām un neiespējamām lietām, uzsverot, ka UK redz darot tā un šitā.
Pati esmu laikam jau intravertā latviete, nesūdzos, vienkārši vairs neeeju uz to iestādi, kur nepatika. Divreiz tik paprasīju viesnīcā, lai nomaina istabiņu, jo bija netīrs un nesakopts. Restorānos daudzreiz ir bijis, ka man negaršo, uzskatu to par savu problēmu un maksāju pilnu cenu. Veikalos drēbes nekad neesmu nesusi atpakaļ, pat samainīt izmērus nē, ja jau uzvilku, uzskatu to par lietotu, pie tam es uzreiz nogriežu birkas.
15.12.2016 00:53 |
 
Reitings 5497
Reģ: 31.01.2013
Es domāju ka tā lielākoties ir izlaistība un neaudzinātība. Tāpat kā preču stiepšana atpakaļ uz veikaliem, jo kaut kas neiepatikās, sāka berzt, spiest, izrādijās par mazu, par lielu vai citā krāsā.
Es piekrītu, ka var sūdzēties par apkalpošanas kvalitāti ja tā ir zem jebkuras kritikas, kā piemēram NordicBelle minētajā gadijumā, plūgt atnest jaunu edienu vai dzērienu, ja iepriekšējais atnests auksts, negatavs vai kā citādi apšaubāms. Bet sudzēties jo negaršo? Tas ir stulbi!
15.12.2016 01:28 |
 
Reitings 737
Reģ: 26.10.2014
Nedzīvoju LV un ārpus mājas ēdu bieži, ļoti reti ir tāda diena kad visas maltītes ieturu mājās. Ir sanākušas pāris reizes kad nācies sūdzēties gan par ēdiena kvalitāti, gan apkalpošanu... tas gan nav bieži... varbūt 1x no 100...
Šim jautājumam cenšos pieiet ar veselo saprātu, bet viena lieta ko esmu ievērojusi, un kas dramatiski krīt acīs, ir LV viesmīļu burkšķēšana... tā vietā lai uzklausītu problēmu, atvainotos un meklētu risinājumu..... mēģina runāt pretīm, taisnoties, burkšķēt un vēl beigās apvainoties par to ka kaut kas ir aizrādīts...Esmu ceļojusi ļoti daudz Rietumeiropas un Skandināvijas valstīs.... jūtu ļoti lielu atšķirību... pēdējos gados Rīgas restorāni ir manāmi auguši, bet tik un tā gadās pa kādam burkšķim...
Nekad nesūdzos bez pamata, bet ir bijis tā ka ēdienu sūtu atpakaļ, jo tas bijis sliktas kvalitātes, auksts vai satur kādu sastāvdaļu par kuru esmu pārjautājusi un ticis apgalvots ka to nesatur... Nepiekrītu uzskatam ka sūdzēties var tikai super dārgos restorānos. Ir normas kas jāievēro, neatkarīgi no ēstuves kategorijas.... Protams, prasības atšķiras un McDonaldā nesūdzēšos pat to ka, piemēram, gaļa bija piedegusi un salāti nebija pirmā svaiguma, bet ja tas būs 30-40€ steiks restorānā, tad sūdzēšos gan... Ja burgerī atradīšu matus, tad sūdzēšos arī Maķītī....
Sūdzība nenozīmē to ka vēlos atlaidi vai kādu "freebie", dažreiz tas vienkārši nozīmē to, ka gadījusies kāda kļūme...piemēram, šovasar sūtīju atpakaļ jūras gliemežus kam bija aizdomīgs aromāts un garša...no nesvaigu jūras velšu ēšanas var dabūt smagu saindēšanos, nevēlējos riskēt....:-D.... arī ieskābušu vīnu, pirms pudeles atvēršanas, neviens nevar paredzēt....
15.12.2016 01:36 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Es ilgus gadus kautrējos sūdzēties, bet tagad esmu to pasākusi darīt arī pie vismazākā iemesla, ja laiks ļauj. Sūdzības ir uzņēmuma iespēja uzlabot sava sniegtā pakalpojuma kvalitāti. Sūdzoties, neuzskatu sevi par ļauno raganu, bet gan par palīgu, kas pasaka, kas ir ne tā. Piebildīšu, ka spēju pozitīvi pieņemt uz sevi vērsto pamatoto (!) kritiku un mainīt savu attieksmi.
Esmu sūdzējusies par apkalpošanas kvalitāti, piemēram, kad personāls pret mani ir bijis rupjš, neiecietīgs. Nekad neesmu sūdzējusies par ēdieniem, dzērieniem, nagu formu un krāsu, jo tas ir gaumes jautājums un man gabals nenokritīs.
Labs piemērs Latvijā ir Swedbank. Esmu Swedbank kliente vairāk kā 10 gadus, pirms 10 gadiem šī iestāde līdzinājās zobārsta apmeklējumam, tur bija nepatīkami atrasties. Pašlaik Swedbank apmeklējums tiešām ir chill, ieej darba dienas vidū kādā filiālē un jūties atpūties. Ir kafijas automāts, ir laipna apkalpošana.
15.12.2016 01:39 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Es dziivoju Londonaa jau 6 gadus , 4 no tiem restoraanaa

:D
15.12.2016 06:59 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Es, protams, izlasīju tālāk, bet tas pats sākums likās ļoti smieklīgs. ;d
15.12.2016 07:00 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Tas gan nebija restorānā, bet gan kafejnīcā, kurā ierados paēst launagu.
Nopirku dažus rullīšus, neatceros tikai, kādus.
Ēdu un skatos, ka tur ir mats.
Baigi sūdzēties negāju, bet pie personāla klusītēm piegāju, lai citi apmeklētāji nedzird. Apmainīja.
Es varētu turpināt ēst, ja ēdienā ir mans mats- izvilktu un viss, bet, ja cita cilvēka mats- nē, man slikta dūša paliek.
15.12.2016 07:09 |
 
Reitings 5395
Reģ: 29.01.2009
Par ēdienu es laikam ne reizi neesmu sūdzējusies. Neuzskatu, ka mazā lauku kafeinīcā būtu jādusmojas uz vienīgo pārdevēju-pavāri, ka ātrumā ko sajaukusi, bet normālā iestādē tomēr attieksme arī ir attiecīgas kvalitātes. Pārsvarā... Vienīgais Timā Mintā man skābas burkas vietā uztaisīja saldu, bet nu labi, tur vairāk neeju.
Vienīgā reize, kad uztaisīju cepienu bija, ka MAdaras šampūns manus blondos matus nokrāsoja rudus. Visu cieņu Madaras kolektīvam - bija ļoti atsaucīgi, momentāli ar mani sazinājās, palūdza atgriezt šampūnu izpētei un izsniedza smukas summas dāvanu karti. Pēc divām nedēļām mati atkal bija blondi :-D
15.12.2016 08:35 |
 
Reitings 44
Reģ: 09.07.2012
Sveikas meitenes, vai Jūs būtu tik mīļas un palīdzētu man, ziedojot pāris minūtes sava laika, lai aizpildītu nelielu anketu: https://www.surveymonkey.com/r/GC952M5
15.12.2016 10:52 |
 
Reitings 1832
Reģ: 27.12.2012
Es nebaidos izteikt sūdzību, ja tā ir pamatota. Ēdiens jāgaida stundu solīto 20 minūšu vietā, tiek atnests auksts vai pārsālīts, kā citādi neēdams, ja mani apkalpo rupji vai kā citādi liek justies slikti, saņemot konkrēto pakalpojumu. Tiesa gan, neesmu no cilvēkiem, kas gaida atlaidi vai iespēju nekasāt vispār, es gaidu problēmas risinājumu, jo atnācu pēc pakalpojuma, un to arī vēlos dabūt. Latvijā cilvēki apkalpojošajā sfērā visbiežāk ir tiešām rupji, nekompetenti vai vienkārši - vienaldzīgi. Nav bieži gadījies sūdzēties par ēdiena kvalitāti, piemēram, bet par burkšķošo viesmīli gan, kuram ir šaaaaaausmīgs apgrūtinājums atbildēt uz manu jautājumu. Par to gan nekautrējos sūdzēties - pati strādāju ar klientiem un vienmēr cenšos tos apkalpot visaugstākajā līmenī, un pretī sagaidu to pašu.
15.12.2016 11:00 |
 
Reitings 202
Reģ: 22.03.2015
Sanāca nedaudz pabūt apkalpošanas sfērā Anglijā. Tas gan bija 6 gadus atpakaļ. Un jā, piekrītu tam, ka cilvēki tur sūdzas. Man nekad nebija iebildumi pret sūdzībām, kas bija pamatotas- uzreiz atvainojāmies un piedāvājām vietā vai atlaidi utt.
Bet reizēm sūdzības ir ļoti muļķīgas un ar mērķi atgūt naudu. Atceros vienreiz kliente atnāca ar pabeigtu, gandrīz tukšu ēdiena šķīvi un norādīja, ka tur ir mats. Protams uzreiz atvainojāmies un naudu atgriezām pilnībā. Tikai pēc tam likās aizdomīgi, ka viņa ēdienu ar matu tik daudz apēda. Paskatoties kamerās varējām skaisti redzēt kā viņa beidzot ēšanu skaisti izrauj sev matu un ieliek šķīvī. :-D Tā kā diemžēl pretīmnākoša attieksme no kompānijas ir arī brīvbiļete profesionāliem sūdzamniekiem naudas taupītājiem
15.12.2016 11:57 |
 
Reitings 2861
Reģ: 11.10.2014
tik traki ar mani nav, bet es esmu gatava cīnīties par savu taisnību, ja, piemēram, netiek izsniegts čeks vai cilvēks, kam jākontaktējas ar klientiem, nerunā latviski. DIEMŽĒL tā arvien notiek :( un man riebjās un esmu zvanījusi darba inspekcijai, lai gan nezinu, vai tam ir bijuši rezultāti. bet nu nevar administratore, taksists, oficiants runāt krieviski un cerēt, ka es nomainīšu valodu, lai mēs abi saprastos.
15.12.2016 15:11 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits