Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Suudziibas - jauns trends?

 
Reitings 624
Reģ: 29.01.2009
Sveikas !
Taa tiiri intereses peec gribeeju pajautaat - kaa Latvijaa ir ar suudzeeshanos restoraanos, veikalos etc ?
Es dziivoju Londonaa jau 6 gadus , 4 no tiem restoraanaa . Palikushas tikai 2 nedeeljas, nevaru sagaidiit kad tas murgs beigsies! :-D
Peedeejaa laikaa es noveeroju gan savaa darbavietaa, gan veikalos in vispaar no citiem cilveekiem dzirdu - nepaartrauktas suuudziibas. Ja agraak cilveeki kluseeja , tad tagad suudzaas par katru siikuminju lai tikai dabuutu kaut ko nost no reekjina, atlaidi utt.
Cik es atceros Latvijaa dziivojot seshus gadus atpakalj neviens taa nedariija. Ja man atnestu eedienu kursh peec garshas man taa ne visai - es nevareetu pieprasiit citu pamateedienu vietaa nesamaksaajot par pirmo ..tikai taapec, ka redziet ,man negarshoja!
Bet sheit cilveeki vienkaarshi paliek bezkauniigi.
Neilgu laicinju atpakalj viens paariitis pasuutija ''Nachos'' ar visaam padsmit piedevaam atseviskji . Beigaas saaka suudzeeties , ka taa esot gruuti eest un tas nekam nederot. Pfffff... nu miiljie, taa vairs nav mana probleema! :-D
14.12.2016 17:59 |
 
Reitings 624
Reģ: 29.01.2009
Es dziivoju Londonaa jau 6 gadus , 4 no tiem stradaaju restoraanaa . :-D
14.12.2016 18:00 |
 
Reitings 5637
Reģ: 06.11.2013
Tu šobrīd sūdzīes par to, ka citi sūdzās :D
14.12.2016 18:01 |
 
Reitings 3267
Reģ: 20.05.2016
Cilvēkiem vnk ir pārāk laba dzīve un nav reālu problēmu, tāpēc viņi tās izdomā. :D
Sūdzības restorānā vēl nav nekas! Pagaidi, kad šeit sāksies visa tā pati auklēšanās ar gender pronouns un tamlīdzīgiem izdomātiem stulbumiem kas ASV un Kanādā, kad Tu nedrīkstēsi pateikt idiotam, ka viņš ir idiots, lai to neklasificētu kā hate speech un nepiešūtu reālu sodu. :D
14.12.2016 18:09 |
 
Reitings 10816
Reģ: 29.01.2009
Ooo jaaaaa Londonaa man tas taaaa kaitinaja... jo visur nak pretii un tapec ar sudzas:D bet citreiz tiesham par taadaam muljkjibam sudzejaas... bet Es arii to saaku piekopt un baigi izdevigi
14.12.2016 18:15 |
 
Reitings 226
Reģ: 20.11.2016
Es no Latvijas restorāniem gaidu tevis pieminēto - ja ēdiens negaršoja, atnes par brīvu citu vai kā bonusu atnes desertu, vai iedod atlaidi vai tml. Tā arī viņi dara, jo viņiem ir svarīgi, lai klients ir apmierināts. Tā nav sūdzēšanās, tā ir gādāšana par klientu.
Bet uz Maķīti ar tādām cerībām neeju.
14.12.2016 18:18 |
 
10 gadi
Reitings 2910
Reģ: 27.08.2009
Es tā nedaru nekad un attiecībā ne uz vienu servisu (ja kaut kas kavējas/ir neprecīzi utml.), varbūt vajadzētu, varbūt esmu par mīkstu. Es varu pateikt kādu skarbāku vārdu, ja tā tiešām ir piegādātāja vaina. Bet nu - kaukt kaut kādas atlaides un lietas par brīvu - man tas liekas tik ļoti vulgāri un lēti, es tā nedaru. Restorānos arī man prātā nenāktu mest atpakaļ tikai tāpēc, ka man personīgi negaršo.
14.12.2016 18:24 |
 
Reitings 267
Reģ: 13.09.2016
Es sūdzos tikai tad, ja kaut kas ir tiešām rupji pārkāpts, piem. sanitārās normas, ja atrastu žurkas asti savā šķīvī, tad gan sūdzētos:-D
Par ēdienu, kas negaršo nesūdzētos, jo cilvēku gaumes ir tik dažādas un ja ēdiens ir kārtīgi pagatavots pēc receptes, tad tā ir mana problēma, ka man negaršo.
14.12.2016 18:26 |
 
Reitings 624
Reģ: 29.01.2009
Visam ir savas robezhas! Ja eediens tik tieshaam ir paarsaaliits, vai neatbilst eedienkartee rakstiitajam tad protams tas buutu jaanonjem no reekjina un vismaz kaadu saldo/kafiju kaa atvainoshanos.
UK laicinju atpakalj bija shaads variants - cilveeks makjiitii pasuuta kafiju, saak karstu strebt iekshaa un applaucee meeli . In peectam eedinashanas iestaade tika iesuudzeeta tiesaa par to ka nebija briidinaajums par to ka buus karsts. Un finaalaa cilveeks dabuuja kompensaaciju vairaaku tuukstoshu apmeeraa.
Ja iedotu remdenu kafiju tad arii nebuutu labi!:D
Common sense is a flower that doesn't grow in everyone's garden.
14.12.2016 18:30 |
 
Reitings 226
Reģ: 20.11.2016
Nav jau jāsūdzas. Normālās vietās viesmīļi uzprasa, vai garšo, vai viss labi. Ja redz, ka apēsts maz vai necik, paši kaut ko piedāvā klāt (par brīvu).
14.12.2016 18:31 |
 
10 gadi
Reitings 2910
Reģ: 27.08.2009
Man liekas, tas gadījums ar karsto kafiju un maķīti ir jau pa visu pasauli tautās aizgājis.
Uk jau vispār visu met pretī, atpakaļ, klāt utt. Man ļoti simpatizē tā uzņēmumu attieksme - ka lietas var aiznest atpakaļ, samainīt, vispār veikalu personālu attieksme pret pircējiem utml. Bet šitās galējības gan man nav saprotamas. Bet nu cilvēks jau tādā veidā pats sevi par idiotu pataisa. Ja es dzīvē pazītu to cilvēku, kas applaucēja mēli un iesūdzēja maķīti, es droši vien uz visiem laikiem padomātu, ka viņam nav visi mājās.
14.12.2016 18:37 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Par ēdienu, kas negaršo nesūdzētos, jo cilvēku gaumes ir tik dažādas un ja ēdiens ir kārtīgi pagatavots pēc receptes, tad tā ir mana problēma, ka man negaršo.

+++
Man tāda sūdzēšanās par pilnīgu visu šķiet kā tāda mazu, izlutinātu bērnu brēkšana-vietā un nevietā.
14.12.2016 18:41 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
No vienas puses, labi, ka apkalpošanas standarti aug. Man tiešām nepietrūks īgnās atburkšķēšanas un tamlīdzīgi, ko vēl tagad var sastapt kādā piemājas Mego :D
No otras puses, nevajag arī iet galējībās. Ne jau tie "frībiji" no gaisa nokrīt. Ja uzņēmumam visas mainīšanas un dāvaniņas sāk iecirst robu finansēs, tad vadība sāk domāt, kā samazināt produkta/pakalpojuma izmaksas vai arī celt cenas. Ilgtermiņā jums tiek atsaucīgāka atsauksme, bet sliktāks un dārgāks produkts. Nu, ļoti vispārīgi runājot.
14.12.2016 18:49 |
 
Reitings 35
Reģ: 19.09.2015
Pēc būtības, es uz restorānu neeju, lai paēstu kotleti ar kartupeļu biezputru. To ēdīšu mājās. Man liekas, ka uz restorānu jāiet, lai paēstu ko tādu - ko mājās neēd.
Nekad nav nācis prātā pateikt viesmīlim, ka negaršoja. Pasaku, ka "interesanta kombinācija, paldies". Ja būtu stikls vai kaut kāds matu kunkulis, es pateiktu, bet kašķi netaisītu. Palūgtu, lai atnes jaunu.
Paziņas arī pieturās pie tā paša viedokļa.
Pieturos pie tā, ka eju uz restorānu ar labu garastāvokli un cerību, ka mani patīkami pārsteigs. Ne jau viesmīlis ir vainīgs pie tā, ka manis pasūtītais ēdiens taizemiešu gaumē man šķiet negaršīgs, jo tā vienkārši ir taizemiešu virtuves specifika ar speciālām garšvielām.
Mentalitāte, ieaudzinātais..mēs varam rosolu ēst otrajā un trešajā dienā. Viņi metīs ārā. Zini, tas kā kuram.
14.12.2016 18:55 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Latvijā arī ir visādi dīvaiņi, kas izdomā par ko sūdzēties un pēc tam šantažēt veikalu pieprasot dāvanu kartes. Negaršīgs ēdiens ir gaumes jautājums, tāpēc par to sūdzēties ir stubi, ja kas piededzis, negatavs, pārsālīts, tā cita lieta, tur būtu normāli prasīt citu porciju vietā.
Es sūdzos par Rīgas satiksmi. Regulāri. Jo uzskatu, ka tur ir jāsūdzās, lai tai bardakā kas mainītos.
14.12.2016 19:00 |
 
Reitings 2995
Reģ: 22.06.2016
Nu...es Londonā iemācījos, ka var un vajag sūdzēties, ja tas ir pamatoti.
14.12.2016 19:24 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Es nekad tā nedaru, protams, ja būtu kas tiešām ievērības cienīgs, tad pieklājīgi to pateiktu, bet šādas situācijas nav gadījušās .. man pat šķiet, ka dažas iestādes ir pārāk pretimnākošas un ir ļoti daudzi, kas to izmanto (nu, piemēram, tajā pašā H&M var nopirktās drēbes nest atpakaļ un dabūt samaksāto naudiņu - es zinu cilvēkus, kas pavalkā, nenogriežot birku, jo to smuki arī var paslēpt, un tad nes atpakaļ .. un pēc tam mēs kaut ko no tā nopērkam - brrr (t))
Kaut gan tagad rakstu un atceros - reiz Bucefālā, kas ir visai slavena vietiņa Siguldā mums ar draugu atnesa līdz galam neizceptas vistas filejas .. pasaucām oficianti, pateicām, kas pa lietu, mums atnesa jaunas porcijas tādas pašas, bet pat neatvainojās vai necentās kā iziet no situācijas, vienkārši aiznesa un atnesa jaunas .. nu nezinu, šķita dīvaini, ne mēs gaidījām kaut ko klāt pa velti vai kādu atlaidi, bet tā attieksme šķita dīvaina, varēja pateikt kaut vai, ka netīšām tā gadījās un tūdaļ atnesīs vietā citas, bet šķita, ka kāds viņai muti aizlīmējis .. bet nu tā ir komunikācija, vairs tur neiegriežamies :D
14.12.2016 19:39 |
 
Reitings 1416
Reģ: 25.06.2012
Es mēdzu sūdzēties, ja kaut kas tiešām nav kārtībā ar ēdienu, bet ne tādos gadījumos, kad man tas vienkārši negaršo kā tāds. Man piemēram tiešām negaršo svaigi tomāti, fuj. Bet salātus neprasīšu mainīt, ja tajos būs tomāti :D
Bet man ir viena paziņa, ar kuru dažādu apsvērumu dēļ diezgan regulāri sanāk ēst ārpus mājām. Nu tas ir ārprāts, es tiešām sajūtos neērti, kad viņa uz viesmīles jautājumiem par to, vai viss ir kārtībā, atbild ar " nē, ēdiens ir nebaudāms" vai "zupa bija vienkārši drausmīga". Bet viņa vienkārši neēd ļoti daudzas lietas un jebko, kas izskatās kaut nedaudz ārpus pieņemtā standarta. Tāpat arī sliktas apkalpošanas gadījumā viņa vienmēr uz to norādīs viesmīļiem. Iespējams, pie vainas mentalitāte, viņa ir krieviete. Visādi citādi viņa ir superīgs cilvēks, bet šīs tendences dēļ dažreiz liek sajusties citiem tiiiiiešām neērti :D :D
14.12.2016 21:29 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Es nesaprotu, kā var sūdzēties par to, ka negaršo, ja vien nav veci produkti, ļooooti pārsālīts.. bet vienkārši nepatīk garšas kārpiņām?
Te dažas, šķiet, tiešām sūdzas, kur vajag un kur nevajag... vēl dzirdot, ka "esmu iemācījusies sudzēties, baigi izdevīgi", vispār ausis vīst. :D
14.12.2016 21:44 |
 
Reitings 5533
Reģ: 26.01.2015
Man ļoti, ļoti sen nav bijis tā, ka kaut kas nebūtu bijis kārtībā ar ēdienu. Attieksme toties ir cita lieta - LV ir pāris reizes gadījies iet rāties par attieksmi, bet neko vairāk par lētiem attaisnojumiem atpakaļ neesmu saņēmusi. Vistrakāk bija, kad man bija tiešām svarīgs pasākums ar ~10 cilvēkiem un tā dēļ es šajā restorānā iegriezos vairākkārt - rezervēju galdu, pēc tam biju atrast citu galdu laukā, jo tajā laikā bija ļoti silti un izlēmām vakariņot laukā. Es vairākkārt vaicāju vai viņiem ir ērtāk, ja es iepriekšpasūtītu ēdienu, bet man teica, ka 10 cilvēkiem būs ok ēst ala cartè un lai es ne par ko nesatraucos, viņi visu noorganizēs. Stundu pirms pasākuma man vēl zvanīja, lai apstiprinātu, ka mēs būsim. Kad mēs ieradāmies, tad galdu nebija, tos mums nācās sastumt pašiem. Ēdienu gaidījām 2(!) stundas, jo virtuvē bija tikai 1 pavārs un 2 pasūtījumos atnesa pavisam citu ēdienu kā pasūtīts. Arī dzērieni nāca tik lēni, ka vairāk nācās sēdēt pie tukšām glāzēm nekā pilnām. Viesmīļu bija vismaz 3 un restorāns bija samērā patukšs. Tajā dienā gan es gāju rāties, bet, cik atceros, tad vienīgā pretimnākšana bija, šķiet, 10% atlaide. Bez atvainošanās. :-/
14.12.2016 21:56 |
 
10 gadi
Reitings 1919
Reģ: 09.07.2011
Anglijā jau vispār cilvēki ir nenormāli izlaisti un sūdzas par visu iespējamo :-D Es arī savulaik tur strādāju klientu apkalpošanas jomā un ar šo "esmu pelnījis visu par brīvu" attieksmi saskāros diezgan bieži. Restorānos atliek pateikt, ka vīns ir pārāk sauss, ēdiens nav pietiekoši karsts vai tur iekšā ir bijis mats (kas pilnīgi noteikti var arī nebūt taisnība), lai dabūtu labu atlaidi un vēl personāla atvainošanos visa vakara garumā. Latvijā tomēr cilvēki uz to visu skatās kritiskāk un bieži vien, lai arī nav līdz galam apmierināti, neko nesaka. Ir, protams, mūžam neapmierinātie rūgumpodi, kas nekaunas publiski lamāties un visādi citādi pierādīt savu taisnību, bet kopumā mūsu introvertā daba tik tālu vēl nav ļāvusi aiziet.
14.12.2016 22:30 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits