Manai sūdzībai ir divi mērķi - 1) dabūt materiālu labumu par man radītām neērtībām, dāvanu karte pa 5 eiro mani apmierināts, Latvijā diemžēl tas JAU ir daudz, 2) mans cēlais mērķis ir aicinājums uzņēmumam motivēt savus darbiniekus strādāt labāk, man ir vienalga, kā to dara - pieliek pie algas, iedod bonusus par pārdoto, iedod veselības apdrošināšanu, izsaka rājienu, utt. Galvenais, lai tas strādā.
Ar klientu vadību vispār ir ļoti interesanti. Esmu diezgan droša, ka krabis-ooo GC Body Shopā patrāpījās tā pati darbiniece, kas man pirms gada divas dienas pēc kārtas, un ne es, ne krabis nesūdzējās, un tā darbiniece tur turpina strādāt. Bet es, šopingojot GC, es tur neeju iekšā un neizdaru spontānus pirkumus.
Pirms pusotra gada sāku boikotēt bulkotavas "Vecrīga", kad saskāros tur ar pretīgu attieksmi, tagad skatos, ka vairākas šīs bulkotavas ir aizvērušās, un pirmā aizvērās tā, kur man bija nepatīkama pieredze. Protams, ne jau tāpēc, ka es tur reizi pusgadā neieeju pēc kafijas, bet gan tāpēc, ka daudziem ir tāda pieredze. Cilvēki vai nu nesūdzas, vai nu vadība ir tik stulba, ka neņem to vērā.
Cik daudzas no jums, piemēram, neapmeklē Jāņa Rozes grāmatnīcu, jo tur ir riebīga attieksme? Es nedomāju, ka JR un Zvaigznē ir krasi atšķirīgas algas, bet JR ir perfekta apkalpošana, kamēr Zvaigznē - lai arī nav nelaipna, tomēr ir meh.