Man te viena avots ziņo, ka šodien magnētiskā vētra. :-D
Ne nu es ņemšu tuvu pie sirds vīriešus ar mēnešreizēm, vienkārši sāk jau kaitināt tā šmurgulība Latvijas uzņēmumos.
Piemēram, es bieži iepērkos Vācijas internetveikalā zooplus.de, tur viņiem reģistrēto klientu noteikti ir virs 100 000, aktīvi varbūt ir vairāki desmiti tūkstoši. Arī ir gadījušies feileri, bet cik korekti vācieši tos risina! Man atnāca mazāk konservu nekā biju pasūtījusi, uzrakstīju e-pastu, viņi nākamajā dienā atvainojās, piedāvāja atgriezt naudas starpību un pajautāja, vai mani apmierina viņu piedāvājums. Atbildēju, ka jā, vēl nākamajā dienā nauda bija atpakaļ kontā. Nekādas bildes un pierādījumus neprasīja, viņiem klients ir svarīgāks. Tāpat vienu brīdi sūtīja ar kurjerpastu, kurš man nepatika, paprasīju, lai ar to vairs nesūta, un nesūta arī. Palūdzu iedot Savings Plan - iedeva jau nākamajā dienā, lai gan man īsti nepienācās.