Pa telefonu piedāvātos pakalpojumus neņemtu pat tad, ja man tie arī būtu izdevīgi, jo riebjas telemārketings kā tāds. Telefonoperatoriem parasti atbildu- šim numuram Bite (vai nu no kurienes zvana) nav un nekad nebūs, saku, ka darba vietas nr., tad parasti liekās mierā.
Citreiz visiem aptauju veicējiem un izplatītājiem metu nost neko nesakot.
Dažreiz, ja kādu gribas pakaitināt, atbildu, ka man tagad nav laika pļāpāt, lai zvana vēlāk, kad piezvana, saku atkal to pašu līdz šiem apnīk.
Gadās, ka pajautāju, kur dabūja manu numuru, parasti jau neatzīstas, tad atbildu, ka diemžēl nevaru runāt ar cilvēku, kurš pat nevar pateikt kur mans nr. dabūts un saruna beidzas.
Vienkārši nomest klausuli vienalga kam, neko nepasakot, man liekas tā baigi neaudzināti, es cenšos visus cienīt.
Kā tad, traucēt, zvanīties un uzbāzties cilvēkiem galīgi nepiemērotos brīžos jau nu baigā kultūra un pieklājība. :-D