Kā darāt jūs?

 
Reitings 351
Reģ: 22.10.2014
Sveikas!

Ja jums zvana no bites, vai no citiem operatoriem ar mērķi piedāvāt kaut ko, jūs labprātīgi iesaistaties sarunā, un uzklausat ko jums piedāvā? Vai atsakieties runāt, uzreiz pasakot, ka tas jums neinteresē un noliekat klausuli?

Es pārsvarā atsakos, un nolieku klausuli. Ļoti nepatīk, ka piedāvā to, kas man neinteresē un cenšas ierunāt.(e)
19.04.2016 12:20 |
 
Reitings 2573
Reģ: 14.08.2013
Saku,ka man nav 18,tad saruna beidzas :D
19.04.2016 15:53 |
 
Reitings 965
Reģ: 14.08.2015
Bitei pasaku, ka lai ko piedāvātu, nekad mūžā pie viņiem neiešu.

To pašu. Citi nav zvanījuši, principā, tikai Bite. Pēdējoreiz operatorei paskaidroju, ka šī uzņemuma VISI telefoni ir noņemti no BITES tīkla. Uz jautājumu, kas neapmierināja, atbildēju, ka man pusdienas pārtraukums par īsu, lai šo izskaidrotu, bez tam nekas nemainīs to, ka mūsu 2 uzņēmumi ir pārgājuši uz LMT, kas apmierina gan servisa, gan sniegtā pakalpojuma ziņā uz 100%, tā ka var droši atzīmēt kā nezvanāmo numuru. Ja zvanīs uz šo pašu numuru vēlreiz, tad gan lamāšos.
19.04.2016 16:01 |
 
Reitings 2051
Reģ: 29.01.2009
Pieklājīgi atsakos, parasti saku, ka tas ir mans darba telefons un neko nezinu. Reizēm tādiem uzstājīgākiem pārdevējiem, kas neliekas mierā, esmu konkrēti pateikusi, ka man nav televizora/datora/interneta (kas nu kurā reizē) vai nav naudas, tas parasti strādā. Vienreiz man šausmīgi mēģināja nopārdot aifonu vai makbuku - no Capital zvanīja. Vairākas reizes pieklājīgi teicu, ka man neinteresē šāds piedāvājums, beigās paliku nikna un spēru pretī, ka es saņemu minimālo algu un knapi varu par dzīvokli samaksāt, kur nu vēl aifonu pirkt. Tad gan sakaunējās un lika man mieru :-D
19.04.2016 16:03 |
 
Reitings 6037
Reģ: 30.10.2010
Es nesaprotu, priekš kam tur vēl tik daudz skaidroties, es jau pašā sarunas sākumā pasaku, ka neinteresē un viss, viņiem vairs nav nekādu argumentu un var mierīgi beigt sarunu. :D
19.04.2016 16:07 |
 
Reitings 731
Reģ: 07.11.2015
Saku "nē, paldies" un nolieku klausuli.
19.04.2016 16:18 |
 
Reitings 796
Reģ: 09.08.2015
Agrāk teicu, ka man nav laika, taču tad viņi vienmēr teica, ka piezvanīšot citā dienā, tāpēc tagad, ja kāds zvana, uzreiz pasaku, ka mani viņu piedāvājums neinteresē.
Reiz bija smieklīgi tas, ka zvanīja, lai piedāvātu man televīzijas pakalpojumus, es atbildēju, ka man nav televizora. Un tas pat nebija melots, jo es tolaik tikai īrēju istabu un man patiešām nebija televizora. Smieklīgi bija tas, ka man atbildēja: "... bet tad, kad jūs nopirksiet televizoru..." un turpināja tādā pašā garā. Atbildēju, ka manos plānos nav pirkt televizoru un ar to saruna beidzās. :D
19.04.2016 16:38 |
 
Reitings 237
Reģ: 19.05.2014
man arī ik pa laikam kāds tāds uzzvana, parasti pasaku, ka man nav laika un tad ja turpmākajās dienās zvana vēlreiz, tad vienkārši neceļu, jo numuri jau viņiem apmēram līdzīgi. vienu reizi gan biju izdomājusi, ka teikšu, ka esmu nepilngadīga, lai liek mieru, bet man pajautāja, lai tad iedodu klausuli vecākiem. :D un atkal nākamajā dienā nācās viņus ignorēt.
19.04.2016 17:08 |
 
Reitings 812
Reģ: 25.09.2013
Man vienreiz arī zvanīja (neatceros vairs, kas tieši), centos pieklājīgi pabeigt sarunu, atsakoties no piedāvājuma. Beigu beigās viss pieklājīgi atrisinājās, bet nu nācās ilgi runāt, kamēr saprata. Paiet kāda minūte, un man atkal zvana tieši par to pašu pakalpojumu. Nu, mazums, nepaspēja izsvītrot laikam manu numuru un atkal piezvanīja... Pieklājīgi pateicu - "jūs man jau tikko zvanījāt", bet pārsteidza reakcija - vienkārši nometa klausuli, ne atvainojās, ne ko. It kā sīkums, bet kaut kāda nepatīkama pēcgarša :-D
19.04.2016 17:31 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Nonākot līdz jautājumam, vai ir laiks sarunai, saku, ka nē, jo esmu darbā. Tad, kad atzvana, vienkārši necelu klausuli.
19.04.2016 17:54 |
 
Reitings 1129
Reģ: 19.04.2015
Vairākas reizes atkārtoju "Nē, paldies" un mani liek mierā ilgu laiku.
19.04.2016 17:57 |
 
Reitings 2494
Reģ: 29.01.2009
Es saku, lai zvana manam darba devējam. Parasti šīs sarunas beidzas apmēram 30 sekunžu laikā :D
19.04.2016 18:18 |
 
Reitings 2152
Reģ: 08.05.2014
Tā kā esmu gan LMT, gan Tele2 klients, man zvana tikai Bite, līdz ar to pārāk daudz zvanus nesaņemu un parasti noklausos, bet kopīgi nonākam pie secinājuma, ka man neko labāku nevar piedāvāt (un kā jau te kaut kas izteicās - pie Bites tāpat nekad neietu :D ) Vienkārši nomest klausuli vienalga kam, neko nepasakot, man liekas tā baigi neaudzināti, es cenšos visus cienīt.

Bet ko nu es, man zvana arī no tām aptaujām un es regulāri atbildu uz visiem garajiem jautājumiem, ja vien neesmu darbā aizņemta :D
19.04.2016 18:29 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Pa telefonu piedāvātos pakalpojumus neņemtu pat tad, ja man tie arī būtu izdevīgi, jo riebjas telemārketings kā tāds. Telefonoperatoriem parasti atbildu- šim numuram Bite (vai nu no kurienes zvana) nav un nekad nebūs, saku, ka darba vietas nr., tad parasti liekās mierā.

Citreiz visiem aptauju veicējiem un izplatītājiem metu nost neko nesakot.
Dažreiz, ja kādu gribas pakaitināt, atbildu, ka man tagad nav laika pļāpāt, lai zvana vēlāk, kad piezvana, saku atkal to pašu līdz šiem apnīk.
Gadās, ka pajautāju, kur dabūja manu numuru, parasti jau neatzīstas, tad atbildu, ka diemžēl nevaru runāt ar cilvēku, kurš pat nevar pateikt kur mans nr. dabūts un saruna beidzas.
Vienkārši nomest klausuli vienalga kam, neko nepasakot, man liekas tā baigi neaudzināti, es cenšos visus cienīt.
Kā tad, traucēt, zvanīties un uzbāzties cilvēkiem galīgi nepiemērotos brīžos jau nu baigā kultūra un pieklājība. :-D
19.04.2016 19:04 |
 
Reitings 870
Reģ: 17.03.2015
mani neinteresē tie piedāvājumi un pārlieku lielā uzbāšanās arī nepatīk. ja es gribēšu ko mainīt, tad painteresēšos , kur kas izdevīgāk , kādi tarifi un pāriešu. bet tā noklausos, vai pasaku, ka nav laiks. vairāk man besī tie, kas mēģina kko nopārdot pa telefonu.
19.04.2016 19:15 |
 
Reitings 10987
Reģ: 12.07.2010
Pasaku ka esmu TELE2 klients un taka man telefons uz kreditu nemts nemaz taa nevaru pariet. Uzreiz visu saprot kada stelle.:)
19.04.2016 19:25 |
 
Reitings 1609
Reģ: 03.03.2013
Ja zvana LMT (mans operators),tad klausos,kas sakāms,jo bieži vien pārtērēju internetu un tad piedāvā variantus,jo piem. internets man izlietojas ļoti ātri,tad arī piedāvāja bezlimita par normālu cenu.No Bites arī regulāri zvana,bet pasaku,ka palieku pie sava operatora un viņu pakalpojumi neinteresē.
19.04.2016 19:35 |
 
Reitings 229
Reģ: 10.02.2014
Varbūt kaut kas mainījies, bet mana draudzene vidusskolā piestrādāja šādi zvanot un piedāvājot atlaides. Viņai maksāja atkarībā no tā cik ilgi notur sarunu - ja cilvēks noklausās līdz galam un tad pasaka nē, viņai maksāja vairāk nekā, ja tiek nolika klausule pirms piedāvājums izteikts. Protams, ja sanāca kādu pierunāt, tad vēl lielāka naudiņa nāca.

Kopš viņa man šo stāstīja, es vienmēr noklausos piedāvājumu līdz galam un tikai tad saku nē :-)
19.04.2016 19:56 |
 
Reitings 2152
Reģ: 08.05.2014
Kā tad, traucēt, zvanīties un uzbāzties cilvēkiem galīgi nepiemērotos brīžos jau nu baigā kultūra un pieklājība.


Iztēlojos, kā Tev piezvana mamma nepiemērotā brīdī - "Čau, meitiņ ..." pī pī pī :D

Man ir pilnīgi vienalga, ko dara citi, kādas viņiem ētikas normas, tas nenozīmē, ka arī uzreiz uzvedīšos kā neandertālietis (ne par zvanīšanu, bet dzīvi kopumā). Tā kaut kā :D
19.04.2016 20:03 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Pasaku "nē, paldies" un nolieku klausuli. Citreiz pasaku, ka šis ir mans darba telefons un nolieku. Nekad nesaku neko vairāk. :D
19.04.2016 20:12 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Ne, paldies. Saku momenta un man viniem nav nekas japaskaidro vai jatere laiks klausoties.
19.04.2016 20:12 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits