Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

AirBaltic

 
Reitings 246
Reģ: 02.08.2009
Sveiciens karstajā sestdienā! :)

Gribēju noskaidrot par jūsu pieredzi lidojot ar AirBaltic. Padalīsieties? Pēc pāris mēnešiem lidošu ar šo kompāniju, bet pēdējās nedēļas laikā esmu salasījusies visādas šausmas (visi cilvēki netiek lidmašīnā, pilots/apkalpe dzēruši, utt), ka esmu ne pa jokam sabijusies.

Paldies!
08.08.2015 11:55 |
 
Reitings 16
Reģ: 26.07.2015
Nekad neesmu lidojusi , bet neviens ko pazīstu nav sūdzējies .
08.08.2015 12:00 |
 
Reitings 1197
Reģ: 23.03.2012
nu, kvalitāte bezmaz kā Ryanair, bet nekad nekādas problēmas nav bijušas. par laimi arī tiktāl ir bijis tā, kā viņi saka par to punktualitāti - reisi nekad man nav kavējušies.
08.08.2015 12:13 |
 
10 gadi
Reitings 10604
Reģ: 16.07.2009
cik ir lidots ar AB - viss kaartiibaa. Pilotiem cepuri nost. Par avaarijaam nav dzirdeets. Lidmashiinas nav vecas. Apkalposhana - var buut labaaka, bet ir ok.
08.08.2015 12:24 |
 
Reitings 246
Reģ: 02.08.2009
Paldies, paldies! :)

Varbūt vēl kāda kaut ko zina?
08.08.2015 15:12 |
 
Autorizēts lietotājs10 gadiPatīkModerators
Reitings 10574
Reģ: 29.01.2009
Ar AirBaltic problēmu nav bijis. Mazums, ko presē raksta..
Ja biļete jau iegādāta, nav jēga meklēt utis.
08.08.2015 15:24 |
 
Reitings 5533
Reģ: 26.01.2015
Ir bijusi neviennozīmīga pieredze, bet tas bija pirms gadiem 10. Tam nebija nekāds sakars ar lidojuma drošību, bet drīzāk ar servisu - reiss tika tehnisku iemeslu dēļ pēdējā brīdī pārcelts, bet pasažieriem netika sniegta nekāda informācija. Tas bija "sadarbības reiss", ko organizē 2 aviosabiedrības un tās otrās pasažierus (respektīvi tos, kas pirkuši biļeti pie viņiem) momentā aiztransportēja uz VIP lounge un cik izskatījās arī pabaroja un padzirdīja. Mēs dabūjām 4 stundas sēdēt pie paša geita, kur nebija pat šokolāžu/limonādes automāta, nemaz nerunājot par ko citu. Labi, ka bija vismaz WC. Stulbākais, ka piloti un stjuartes paiet mums visiem garām un nav neviena, kas mums pastāstītu, kas tagad notiks, kapēc un cik ilgi mums jāgaida. Mājās tikām tikai diennakti vēlāk un uz mūsu dusmīgajiem epastiem AirBaltic atbildēja tikai ar kaut kādiem 10% atlaižu vaučeriem, cik atceros :-P
08.08.2015 15:37 |
 
Reitings 5629
Reģ: 20.06.2010
man diezgan biezhi sanak lidot ar airbaltic, nekad nav bijusas probleemas.
08.08.2015 15:57 |
 
Reitings 1093
Reģ: 02.11.2011
Man arī problēmas nav bijušas. Vienīgi 1x lidojot miglas dēļ mūs aizsūtīja uz Viļņas lidostu, bet, tā kā lidmašīna jau grasījās nolaisties, tad visas ēdienu un dzērienu kastes (?) tika aizslēgtas. Kad aizlidojām uz Viļņu, bija jāsēž lidmašīnā kādu 1.5h un nevarēja dabūt neko ēdamu vai dzeramu visu to laiku. Rezultātā lidmašīnā pavadīju teju 5h paredzētās 1h vietā un biju tāāā izsalkusi (bija agrs rīts un nebiju pat brokastis ēdusi). Cik nu tā AirBaltic vaina nezinu, bet būtu bijis jauki, ja varētu nopirkt tomēr kaut ko ēdamu vai kaut ūdeni.
08.08.2015 16:13 |
 
Reitings 2337
Reģ: 14.07.2014
Nekad problēmas nav bijušas
08.08.2015 17:14 |
 
Reitings 4838
Reģ: 29.01.2009
Viss vienmēr bijis kārtībā, sūdzību no manas puses nav!
08.08.2015 17:23 |
 
Reitings 1323
Reģ: 04.03.2012
Pēdējo piecu gadu laikā AirBaltic pakalpojumus diemžēl ir nācies izmantot vairāk kā gribētos un neatceros nevienu reizi, kad lidmašīna būtu bijusi laikā. Nepatīk apkalpošana, vienmēr ir kādas tehniskas problēmas un kas tik vēl ne. Vienmēr, kad ir izvēles iespējas, izmantoju citu aviokompāniju pakalpojumus.
08.08.2015 17:49 |
 
Reitings 2308
Reģ: 12.03.2011
Man nepatik Air Baltik. Problēmu nekad nebija, bet cenas neatbilst servisam.
08.08.2015 20:51 |
 
Reitings 27
Reģ: 22.10.2009
Vakar, 2 manas draudzenes, kurām bija biļetes lidojumam uz Zviedriju, reizē devās uz check in un viena palika "aiz borta". Un izrādās tādu bija vairāk. Izpārdošanas laikā tika pārdotas vairāk biļetes nekā lidmašīnā ir sēdvietas, tad nu visi tie, kuriem bija tikušas lētākās biļetes, nācās palikt Rīgā un lidot ar 5h vēlāk paredzētu lidojumu. Pilnīgs sviests.
08.08.2015 22:07 |
 
Reitings 246
Reģ: 02.08.2009
Pēc kāda principa nosaka, kurš paliks aiz borta? *freedom minēja, ka tas atkarīgs no biļešu cenas, bet kā izlemj, ja vairākiem cilvēkiem ir vienāda biļešu cena un, teiksim, divas vietas par maz? Vienkārši - kurš pirmais nāk, tas lido?
08.08.2015 23:08 |
 
Reitings 1237
Reģ: 10.12.2014
Par jebkuru lidmashiinas kompaaniju buus arii sliktas atsauksmes. Katraa zinjaa, man persooniigaa pieredze ir bijusi ar kavershanos, bet taa nekaadu citu probleemu. Kad biju nepilngadiiga, braucot vienai pashai, nepiemaksaajot stjuarteem,tiku pievakteeta un pavadiita uz vajadziigo pusi. Gadi man bija kaadi 10, bet nu tas jau arii bija labu laiku atpakalj.
08.08.2015 23:16 |
 
Reitings 1121
Reģ: 14.05.2015
Vacu zinas sodien radija par Latvijas lidsabiedribu AirBaltic apkalpi, kas alkohola reibuma piekerti, ka esotie policija sanemusi anonimu zvanu, ka apkalpe izturoties divaini, Rit busot vinu nopratinasana.
09.08.2015 21:49 |
 
Reitings 770
Reģ: 29.01.2009
Cik esmu lidojusi, viss ir bijis kārtībā. Jā, par cenām piekrītu, ir nesamērīgi aukstas
09.08.2015 21:55 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Jā, par cenām piekrītu, ir nesamērīgi aukstas
Man gan liekas siltas. :) Bet, ja nopietni, tad man cenas neliekas augstas. Pērku tikai akciju laikā. Protams, nav tik lēti kā ryanair vai wizzair, bet šie 2 nosauktie nemaz nepiedāvā daudz lidojumus no LV. Kaut kā vairs nav tas vecums, lai lidotu tepat pa Eiropu ar pārsēšanos, tupot pusi dienas lidostā. Labāk samaksāju nedaudz vairāk (bet tiešām nedaudz, jo airbaltic ir zemākas cenas nekā, piemēram, Lufthansai), bet pa taisno nokļūstu galamērķī.
09.08.2015 22:04 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits