Gribēju noskaidrot par jūsu pieredzi lidojot ar AirBaltic. Padalīsieties? Pēc pāris mēnešiem lidošu ar šo kompāniju, bet pēdējās nedēļas laikā esmu salasījusies visādas šausmas (visi cilvēki netiek lidmašīnā, pilots/apkalpe dzēruši, utt), ka esmu ne pa jokam sabijusies.
nu, kvalitāte bezmaz kā Ryanair, bet nekad nekādas problēmas nav bijušas. par laimi arī tiktāl ir bijis tā, kā viņi saka par to punktualitāti - reisi nekad man nav kavējušies.
cik ir lidots ar AB - viss kaartiibaa. Pilotiem cepuri nost. Par avaarijaam nav dzirdeets. Lidmashiinas nav vecas. Apkalposhana - var buut labaaka, bet ir ok.
Ir bijusi neviennozīmīga pieredze, bet tas bija pirms gadiem 10. Tam nebija nekāds sakars ar lidojuma drošību, bet drīzāk ar servisu - reiss tika tehnisku iemeslu dēļ pēdējā brīdī pārcelts, bet pasažieriem netika sniegta nekāda informācija. Tas bija "sadarbības reiss", ko organizē 2 aviosabiedrības un tās otrās pasažierus (respektīvi tos, kas pirkuši biļeti pie viņiem) momentā aiztransportēja uz VIP lounge un cik izskatījās arī pabaroja un padzirdīja. Mēs dabūjām 4 stundas sēdēt pie paša geita, kur nebija pat šokolāžu/limonādes automāta, nemaz nerunājot par ko citu. Labi, ka bija vismaz WC. Stulbākais, ka piloti un stjuartes paiet mums visiem garām un nav neviena, kas mums pastāstītu, kas tagad notiks, kapēc un cik ilgi mums jāgaida. Mājās tikām tikai diennakti vēlāk un uz mūsu dusmīgajiem epastiem AirBaltic atbildēja tikai ar kaut kādiem 10% atlaižu vaučeriem, cik atceros
Man arī problēmas nav bijušas. Vienīgi 1x lidojot miglas dēļ mūs aizsūtīja uz Viļņas lidostu, bet, tā kā lidmašīna jau grasījās nolaisties, tad visas ēdienu un dzērienu kastes (?) tika aizslēgtas. Kad aizlidojām uz Viļņu, bija jāsēž lidmašīnā kādu 1.5h un nevarēja dabūt neko ēdamu vai dzeramu visu to laiku. Rezultātā lidmašīnā pavadīju teju 5h paredzētās 1h vietā un biju tāāā izsalkusi (bija agrs rīts un nebiju pat brokastis ēdusi). Cik nu tā AirBaltic vaina nezinu, bet būtu bijis jauki, ja varētu nopirkt tomēr kaut ko ēdamu vai kaut ūdeni.
Pēdējo piecu gadu laikā AirBaltic pakalpojumus diemžēl ir nācies izmantot vairāk kā gribētos un neatceros nevienu reizi, kad lidmašīna būtu bijusi laikā. Nepatīk apkalpošana, vienmēr ir kādas tehniskas problēmas un kas tik vēl ne. Vienmēr, kad ir izvēles iespējas, izmantoju citu aviokompāniju pakalpojumus.
Vakar, 2 manas draudzenes, kurām bija biļetes lidojumam uz Zviedriju, reizē devās uz check in un viena palika "aiz borta". Un izrādās tādu bija vairāk. Izpārdošanas laikā tika pārdotas vairāk biļetes nekā lidmašīnā ir sēdvietas, tad nu visi tie, kuriem bija tikušas lētākās biļetes, nācās palikt Rīgā un lidot ar 5h vēlāk paredzētu lidojumu. Pilnīgs sviests.
Pēc kāda principa nosaka, kurš paliks aiz borta? *freedom minēja, ka tas atkarīgs no biļešu cenas, bet kā izlemj, ja vairākiem cilvēkiem ir vienāda biļešu cena un, teiksim, divas vietas par maz? Vienkārši - kurš pirmais nāk, tas lido?
Par jebkuru lidmashiinas kompaaniju buus arii sliktas atsauksmes. Katraa zinjaa, man persooniigaa pieredze ir bijusi ar kavershanos, bet taa nekaadu citu probleemu. Kad biju nepilngadiiga, braucot vienai pashai, nepiemaksaajot stjuarteem,tiku pievakteeta un pavadiita uz vajadziigo pusi. Gadi man bija kaadi 10, bet nu tas jau arii bija labu laiku atpakalj.
Vacu zinas sodien radija par Latvijas lidsabiedribu AirBaltic apkalpi, kas alkohola reibuma piekerti, ka esotie policija sanemusi anonimu zvanu, ka apkalpe izturoties divaini, Rit busot vinu nopratinasana.
Man gan liekas siltas. Bet, ja nopietni, tad man cenas neliekas augstas. Pērku tikai akciju laikā. Protams, nav tik lēti kā ryanair vai wizzair, bet šie 2 nosauktie nemaz nepiedāvā daudz lidojumus no LV. Kaut kā vairs nav tas vecums, lai lidotu tepat pa Eiropu ar pārsēšanos, tupot pusi dienas lidostā. Labāk samaksāju nedaudz vairāk (bet tiešām nedaudz, jo airbaltic ir zemākas cenas nekā, piemēram, Lufthansai), bet pa taisno nokļūstu galamērķī.