Ir bijusi neviennozīmīga pieredze, bet tas bija pirms gadiem 10. Tam nebija nekāds sakars ar lidojuma drošību, bet drīzāk ar servisu - reiss tika tehnisku iemeslu dēļ pēdējā brīdī pārcelts, bet pasažieriem netika sniegta nekāda informācija. Tas bija "sadarbības reiss", ko organizē 2 aviosabiedrības un tās otrās pasažierus (respektīvi tos, kas pirkuši biļeti pie viņiem) momentā aiztransportēja uz VIP lounge un cik izskatījās arī pabaroja un padzirdīja. Mēs dabūjām 4 stundas sēdēt pie paša geita, kur nebija pat šokolāžu/limonādes automāta, nemaz nerunājot par ko citu. Labi, ka bija vismaz WC. Stulbākais, ka piloti un stjuartes paiet mums visiem garām un nav neviena, kas mums pastāstītu, kas tagad notiks, kapēc un cik ilgi mums jāgaida. Mājās tikām tikai diennakti vēlāk un uz mūsu dusmīgajiem epastiem AirBaltic atbildēja tikai ar kaut kādiem 10% atlaižu vaučeriem, cik atceros :-P