Cūcība!

 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Esmu tik nikna!
Mēģināšu īsi,šajā nedēļas nogalē Valmierā notiek izstāde uz kuru pieteicos jau divus mēnešus iepriekš un tā pat rezervēju numuriņu divus mēnešus iepriekš iekš booking.com.Rezervējot numuriņu uzreiz minēju,ka būšu ar nelielu 7kg smagu suni un lūdzu mani brīdināt,ja pie viņiem ar dzīvniekiem nevar(jo nekur nebija minēts,ka dzīvniekus neņemtu).No booking.com atnāca atbilde,ka rezervācija ir pieņemta,pieņēmu,ka viss ok.Šovakar ieeju e-pastā un tur e-pasts no viesnīcas,kura tagad,kad man šo sestdien jau bija plānots ierasties pie viņiem,paziņo man,ka ar dzīvniekiem viņi neņem!Bļāviens,es esmu no Bauskas puses,man tagad,ko braukt no rīta uz Valmieru,tad atpakaļ,svētdien no rīta atkal tur un atkal atpakaļ,jo kaut kādi idioti neciena citus cilvēkus un nevar UZREIZ pateikt,ka mani neuzņems suņa dēļ?Atrast tagad citu viensnīcu-pilnīgi nereāli.Viss,kur ņem ar dzīvniekiem jau ir pilns.Pieļauju domu,ka viņus neinteresē,kur es to nakti grasos pārlaist,labi vēl,ka pateica man to tagad,nevis tad,kad stāvētu pie viņu durvīm.Ir pazīstami cilvēki Limbažos,cerams,ka tur mani varēs uzņēmt,ja ne galīgā dimbā...
16.02.2015 21:10 |
 
Reitings 533
Reģ: 02.08.2011
un tā nezvanīšana,tā kā 1.klasē,mammuuuu-es nevaru,aizej izdari tu!! :)
16.02.2015 21:44 |
 
Reitings 146
Reģ: 01.10.2012
Ja veicot rezervāciju, brīdināji par suni, noteikti zvanītu un pieprasītu vienalga nodrošināt ar naktsmājām. Jābūt uzstājīgai, lai, ja paši laicīgi nav brīdinājuši, izdara izņēmumu.
Eiropā ļoti daudzās viesnīcās uzņem ar "lopiņiem"
16.02.2015 21:45 |
 
Reitings 8272
Reģ: 29.01.2009
Lai ari dzivojam visnotalj musdieniga laikmeta, bet visus neskaidros jautajumus kartoju pa tel. Nu nakosreiz vismaz cerams zvanisi. Ta tomer ir drosak.
16.02.2015 21:46 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Nu bet, ja negribi, nezvani. Tādā gadījumā vispār nesaprotu, kur problēma...
16.02.2015 21:47 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Kāds sakars?Vispirms es apzvaniju tās viesnīcas,kas bija pievienotas kā pieejamas pie izstādes reģistrācijas,tur viss jau bija aizņemts.Tālāk skatijos booking.com,kurš piedāvā nospiest pogu "rezervēt".Man domāt,ka ja viesu nams ir piekritis,ka viņa piedāvājums ir šajā lapā,viņam būtu arī jāčeko,kas tur notiek.Tik pat labi es varēju būt arī bez tā suņa,bet viņi būtu rezervējuši to numuriņu citam,jo nečeko,kas notiek tajā booking.com.Ja ir problēmas ar komunikāciju e-pastā,tad nav,ko piedāvāt savus pakaļpojumus tādā lapā!Tur esot būtu jāŗēķinās,ka cilvēki spiedīs to pogu "rezervēt" un jāčeko,kas un ko rezervē!
16.02.2015 21:50 |
 
Reitings 1414
Reģ: 20.05.2014
Zaki, paraudāt nevienam nevar liegt, arī, ja pats vainīgs.

pirms rezervēt viesnīcu, vajag visus faktus noskaidrot, nevis uzreiz rezervēt un tad metāties ar frāzēm prasti utt.
16.02.2015 21:50 |
 
10 gadi
Reitings 115
Reģ: 25.11.2010
Nu nezinu, es ari labak izvelos iespeju norezervet interneta, kam tad vispar tada iespeja eksiste?
Neesmu izmantojusi konkreto lapu, bet parasti tacu ir kads attels vai noraade, ka dzivniekus neuznem, vismaz parasti rezervejot viesnicu.
Autores gadijuma gan laikam piezvanitu un noskaidrotu, vai ta vispar drikst? Atteikt tik isu bridi ieprieks ?!?!
16.02.2015 21:51 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Zaķi,vai es kaut kur prasu kur un kā man zvanīt?Es vienkārši parunāties gribēju.
Un,jā,uz Latvijas naktsmītnēm es točna vairs nezvanīšu,šeit laikam cilvēki e-pastus lasīt neprot.Ar Viļņas viesu namu visu ļoti normāli izrunāju caur e-pastiem,noskaidroju visu,kas man interesē un atbildes saņēmu ātri.
16.02.2015 21:53 |
 
Reitings 1414
Reģ: 20.05.2014
ir viesnīcas, kas neuzņem ar suni un pirms tam tas ir jānoskaidro, tad rezervēt nevis otrādāk. kuras viesnīcas Valmierā uzņem ar suņiem?
16.02.2015 21:54 |
 
Reitings 727
Reģ: 01.08.2014
Nu paga, bet Tava vaina tur arī ir - Tu rezervēji, piebilde bija, bet apstiprinājumu 2 mēnešus neguvi un neko nedarīji. Jā, ir arī viņu vaina, bet Tev pašai arī bija jānodrošinās ar pozitīvu atbildi, nevis 2 mēnešus nelikties ne zinis.
16.02.2015 21:54 |
 
Reitings 1396
Reģ: 22.05.2014
Muļķības! Strādājot ar viesnīcām varu droši teikt ka reti kurai ir norādīts ka drīkst izmitinaties ar dzīvnieku.. Un ja drīkst tad tas ir norādīts viesnīcas mājaslapā (ja drīkst tad vienmēr ir norādīts) ja nedrīkst tad parasti nav norādītnorādīts, bet var pieprasīt zvanot vai rakstot ja paveiksies tad atļaus. Bet tas ka viesnīca atsūta apstiprinājumu nebūt nenozīmē ka viņi apstiprina arī remarkas pierakstītas klienta vēlmes... Nu jā neatbild tad nu nav jau svešā valsts tepat Latvijā tak paņem un pazvani... Vispār nesaskatu viesnīcas vainu.. Gadās arī tā kā ilgi neatbild bet tas nenozīmē ka izlasa un neatbild... Tas nozīmē ka daudz darba... Cik saskāros apkalpošanas sfēras vienmēr nezin kāpēc cilvēki domā ka viņi ir vienīgie klienti un ja viņi neko nepērk tad noteikti tā firma sēž bez darba... :-)
16.02.2015 21:56 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Trīne,es izdariju visu,lai šis nenotiktu!Izlasiju viņu pievienotos noteikumus booking.com,kur nebija neviens vārds par to,ka dzīvniekus neņem un es brīdināju par to,ka man būs suns divus mēnešus(!!!!!) iepriekš!Es esmu klients,viņi pakalpojumu sniedzējs,man nav jāskrien,jāzvana un jāmeklē,tas ir viņu bizness,nevis mans,es par to maksāju,viņiem būtu jāpievērš kaut kāda uzmanība tam savam biznesam un klientiem.Nejūtos vainīga par to,ka es brīdināju,ka esmu ar suni un man neviens divus mēnešus nevarēja uzrakstīt,ka ar suni nevar.
16.02.2015 21:57 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Nevajag arī no lauku viesu nama gaidīt 5* servisu.
Piedāvāju piezvanīt, lai vēl mēģinātu pierādīt savu taisnību un glābt situāciju, bet nu ja autore to negrib darīt, tad nav ko čīkstēt.
16.02.2015 21:58 |
 
Reitings 29191
Reģ: 11.02.2015
Es gan Harmony vainu nekur nesaskatu. Ir 21. gs, jābūt laicīgiem un aktīviem arī saziņā caur e-pastiem, ja reiz paši šādu iespēju piedāvā. Tiešām tizls ir fakts, ka bookingu pieņēma, bet atbildi par suni marinēja 2 mēnešus. Uzraksti savu negatīvo atsauci, konkrēti minot iestādi. Lai veicas atrast citu risinājumu, pie tiem pāķiem, kas nemāk pat e-pastu uzrakstīt, toč nebrauc :D
16.02.2015 22:02 |
 
Reitings 1414
Reģ: 20.05.2014
bet vai tur bija rakstīts, ka zvērus uzņem? es neko tādu tur neatradu.
tu neesi viņu klients, bet iespējamais klients,šobrīd jau zaudētais. kāpēc zaudētais, jo tu pie viņiem vairs nedosies dēļ savas pieredzes. šoreiz tu pati esi vainīga, nevis viesnīca, viņi apkalpo 1000 un nevar zināt kādi tarakāni katram galvā - TĀPĒC IR KOMUNIKĀCIJA.
16.02.2015 22:03 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Ko es tur pierādīšu?To,ka tas ir kretīniski atteikt četras dienas iepriekš?Acīmredzot tai Viļņas viesnīcai darba nav.Rezervēju sestdienā,pirmdienā saņēmu atbildi,pajautāju vēl kaut ko,saņēmu atbildi pāris stundas vēlāk.Vēl šī mēneša sākumā veicu izmaiņas savā rezervācijā un man atbildēja pāris stundas vēlāk .Laikam ļoti nepopulāra viesnīca,ja atrod laiku komunikācijai ar saviem klientiem.
16.02.2015 22:03 |
 
Reitings 4416
Reģ: 08.10.2013
Neuzskatu, ka autorei būtu jāuzņemas atbildība par neprofesionāliem cilvēkiem savā darba lauciņā.
2 mēneši ir pietiekams laiks, lai atbildētu uz e-pastu, kas tam arī ir domāts informācijas sniegšanai par dzīvnieku liegumu viesu nama telpās. Tā ir viesu nama darbinieku atbildība un vaina, jo tas ir viņu darbs, par ko saņem samaksu. Cilvēks, kurš rezervē (autore), savu pienākumu ir izpildījis paziņojot par saviem apstākļiem laicīgi un korekti.
Dalībniecēm nevajadzētu attaisnot slinku, neizdarīgu un ētiku neievērojošu darbinieku darbu, noveļot vainu uz autori.

Es noteikti zvanītu, izkaidrotu situāciju un pieprasītu izņēmuma kārtā pieņemt suņa klātbūtni uz vienu nakti. Ja nepieciešams, samelotos, ka citādāk pieprasīšu naudu atpakaļ par samaksāto nakti, kā arī pieprasītu naudu par izstādes izmaksām (pasakot, ka viņu paviršā darba dēļ citu naktsmītni nevarēsi atrast, kāpēc arī uz izstādi netiksi un vēlies saņemt komensāciju). Kā alternatīvu, piedāvātu viņiem labot savu kļūdu palīdzot sameklēt citu nakstmītni tajā apkārtnē.
16.02.2015 22:05 |
 
10 gadi
Reitings 3180
Reģ: 29.01.2009
Nekur es nezvanīšu.Nafig man vajag nervus bendēt?


Nu tad ko tu peries?? Nezvani, nebrauc vai brauc katru dienu uz Bausku atpakaļ.
16.02.2015 22:09 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Jā,tāpēc ir komunikācija,ar kuru viņi nenodarbojas!Ja tu piedāvā iespēju komunicēt ar e-pastu,tad dari to!Ja tiek piedāvāta iespēja komunicēt ar viņiem caur e-pastu,tad es rēķinos,ka kāds tos arī pārbauda,ne tikai apstiprina manu bookingu un tad pēc dziviem mēnešiem izdomā,ka tomēr nē.Es ŗēkinos,ka komunikācija caur e-pastun būs lēnāka,kā zvanot,bet tai ir jānotiek,ja tā tiek piedāvāta.Tici vai netici,bet es nekur nenoslēpu to informāciju,ka man būs suns.Tur rezervējot ir tāds lauciņš,kur ievadīt papildus informāciju,kādam bija jāizskata mans pieteikums,lai varētu apstiprināt to manu reģistrāciju,tātad bija jāredz arī tas mans lūgums brīdināt,ja ar suni nevar.
Un nekur,kur es skatijos,nebija lieliem burtiem rakstīt "uzņemam dzīvniekus",taču tomēr uzņem.Uz veikalu durvīm un citām iestādēm ir zīme,ka suņiem aizliegts,kaut kur tas būtu arī jāatzīmē viesu namiem.
16.02.2015 22:10 |
 
Reitings 1997
Reģ: 30.06.2009
Favel,paldies!
16.02.2015 22:12 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits