Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Iepirkšanās

 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
Sveikas dāmas, šajā pirmssvētku dienā. :)
Tā kā dāvanas sagādātas, tad šodien stāvot rindā veikalā, mazliet aizdomājos par cilvēkiem un viņu kultūras līmeni sabiedriskās vietās.
Man radās daži jautājumi. Kā jūs reaģējat uz garām rindām veikalā, itsevišķi tagad pirmssvētku laikā? Vienkārši šodien diezgan nepatīkams incidents gadījās veikalā- vīrietis stāvējā rindā un kad pienāca viņa kārta diezgan aizrautīgi un skarbi sāka paust pārdevējai savas negācijas, un tā tur stāvēja kā ar aukstu ūdeni aplieta.
Citā veikalā ,atkal kādam pārītim sašutumu izraisīja tas, ka, redz ,pārdēvēja viņiem neielika preces maisiņā, bet vienkārši to iedeva.
Šī man diezgan tuva tēma, jo pati strādāju tirdzniecībā.
Kā jūs reaģētu un vispār reaģējat uz šādām situācijām veikalā, ja būtu pircēju vietā un gadītos iepriekšminētās situācijas? :)
Manuprāt, cilvēki mūsdienās ir dikti nelaipni un pārdevējas uzskata par daudz zemāk stāvošiem cilvēkiem, līdz ar to atrod uz kā izgāzt savu žulti.
23.12.2014 22:21 |
 
Reitings 28
Reģ: 07.11.2014
Par to onkulīti, uzskatu, ka pārdeveja arī ir tikai cilvēks un viņai nebūtu jāuzklasua negācijas par rindām, visīpaši šobrīd, kad visiem zināms, ka veikalos ir garas rindas. Bet par to maisiņu, var taču pieklājīgi palūgt ;)
23.12.2014 22:26 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Tā kā arī esmu strādājusi vairākos veikalos, tad parasti izturos ar iecietību, jo pārdevejas pie tā nav vainīgas, bet ir lietas, kas mani tracina, īpaši Maximās, kad uzdodu kādu jautājumu - meh, nezinu, tas nav mans plaukts, nezinu. Un vēl tonī, it kā naudu viņai prasītu, kad es strādāju, tad vienmēr centos palīdzēt. Bet tavāš situācijās esmu iecietīga (ja vien pārdevēja pat nepaceļ galvu, neredz, ka ir daudz cilvēku un nepasauc vēl vienu kasi).
23.12.2014 22:27 |
 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
Tur jau tā lieta, ka nebija "onkulītis",bet gan 2metrīgs vīrietis ap 40 gadiem, pārdevēja maza auguma 20 gadīga meitene, manuprāt, diez gan nekulturāli tas izskatījās no viņa puses.
Un kad sievietei neielika visu maisiņā, viņa sāka nelaipnā balsī aizvainot pārdevēju, kā tādai vispār kaut ko var vēlēties palīdzēt.
Man darbā arī šādas situācijas ir bijušas 101, diez gan nepatīkami ja tu esi laipns pret cilvēku, centies bet viņš tev sejā pasmejas un vēl aizvaino. :) Galvenais, ka klientam vienmēr taisnība. :D
23.12.2014 22:31 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Kā jūs reaģējat uz garām rindām veikalā, itsevišķi tagad pirmssvētku laikā?
Parasti, ieraugot garu rindu, vienkārši eju prom no veikala, jo zinu, ka, stāvot rindā, es pārbesītos.
Citā veikalā ,atkal kādam pārītim sašutumu izraisīja tas, ka, redz ,pārdēvēja viņiem neielika preces maisiņā, bet vienkārši to iedeva.
Vai tas ir veikals, kur parasti preces tiek ieliktas maisiņā? Nu piemēram, apģērbu vai apavu veikalos šādā situācijā man būtu wtf? Protams, es neko neteiktu, jo es nemēdzu lamāties uz pārdevējām, bet wtf sejas izteiksme man būtu gan.
23.12.2014 22:33 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
es gan vienmēr pasaku "lūdzu" un "paldies". Gadās, ka esmu diez gan sadusmota, kad pārdevējas lielajos pārtikas veikalos strādā ļoti lēni un vēl "blisinās" apkārt, atvainojos, ka tik skarbi, bet, ja rindas ir garas, nav jānopēta katrs cilvēks, kas iet garām, kas notiek pie citām kasēm utt.
Nevaru vispār izturēt šo iepirkšanās laiku. Visi veikali pilni, rindas garas. Labāk retāk iegriezties veikalos.

Vistrakākais, ko varu izdarīt, nepateikt "paldies".
23.12.2014 22:35 |
 
Reitings 31
Reģ: 21.12.2014
es vispār pati,kad iepērkos arī tiiiik daudz reižu dzirdu ļoti negatīvas un pat rupjas piezīmes pārdevējiem, tādos brīžos tiešām gribas pieiet un pateikt visu ko domāju. Nu cmoon kāpēc ir jābūt tik negatīviem, un tā jāčīkst par visiem tiem sīkumiem, un galu galā nejau pārdevēji pie tā visa ir vainīgi eehh tā visa čīkstēšana
turklāt nesen veikalā bija tāda situācija- tantiņa iedot pārdevējai pamēģināt galda dekoratīvajā lampā ielikt baterijas, pārdevēja ņem viņas ārā no iepakojuma ne no tā gala, nu vienkārši atplēš bateriju iepakojumu no otras puses ,bet tā kliente kliedz, izrauj viņai no rokām baterijas, gandrīz vēl uzsita pa tām rokām...... nu kādēļ vajag tā psihot par tādiem sīkumiem, un vēl tik nelaipni pret pārdevējiem
23.12.2014 22:37 |
 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
Cerise

Nē, tas bija bērnu veikals, un pirka rotaļlietas, nu apģērbu veikalā tas jau ir savādāk, bet rotaļlietu veikalā gadās diezgan smagas kastes, un sievietei bija blakus vīrietis neuzskatu, ka viņu kastes pārdevējai jāliek maisiņā, man ir bijuši gadījumi, kad es ielieku un cilvēki vienkārši pārliek, jo nav ērti, vai arī maisiņš ieplīst un tad man jādod jauns- bezmaksas, jo tā skaitās mana vaina.
23.12.2014 22:37 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Nu tas vecis ir tizlenis, ja nav informēts, ka pašlaik visos veikalos ir rindas. Un milzīgas! Ja dzīvo vakuumā, tad neviens par to nav atbildīgs. Rindas tracina, bet ko darīt, ja prece ir vajadzīga. Apzinos, ka pārdevējas nav vainīgas, ko tur burkšķēt. Ja gribu pabesīties, besos iekšēji :D
23.12.2014 22:39 |
 
Reitings 6263
Reģ: 22.02.2014
Es vienmēr cenšos būt laipna pret pārdevējām. Es neesmu no tām, kas sāks baurot "Tak atver kasi! Tak ātrāk, ātrāk!" stāvot garā rindā. Nu jā, ir reizes,kad pēc dara strādā 1 kase un rinda ir līdz gaļas stendiem, nopūšu un neko. Bet katrā ziņā cenšos būt laipna.
Par tiem maisiņiem- arī nekādu problēmu. Rokas ir, aug no pareizās vietas - ieliku pati.
Runājot par atrašanos pie kases un "sapakošanos'. vienmēr fascinē tie cilvēki, kas samaksā, viņiem izdod un pārdevēja jau apkalpo nākamo pircēju, bet tikko apkalpotais pircējs tur stundu liek un kārto miljons čekus savā makā, reizē lūrot apkārt un cītīgi blisinoties uz nākošā pircēja precēm,kas jau uzliktas uz kases.:D
23.12.2014 22:40 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Es arī strādāju veikalā, kur šajās dienās daudz cilvēku meklē dāvanas :) Nu ko es varu teikt? Viss kārtībā - es esmu laipna, jauka un smaidīga, arī klienti ir tādi paši, teju katrs novēl jauksu svētkus, nu patīkami :)

Trakākais, kas man ir pa šīm dienām bijis - sieviete, kura sagāza visus plauktus, bet kad piedāvāju palīdzēt, pat nepaskatījās virsū, pateica, ka pati atradīs, bet nu k`mon, ne jau tā ārdot veikalu, norādīs man palīdzēt viņai vai nē :D ehh :) Bet nu tādiem ar sevi neapmierinātiem cilvēkiem uzmanību nepievēršu un tādi ir divi no simts, nav ko iespringt :) (l)
23.12.2014 22:42 |
 
Reitings 1724
Reģ: 01.02.2013
Tas jau no cilvēka atkarīgs, cik laipns un cik pacietīgs. Kasiere jau nav vainīga. Šodien arī pabesījos, kad steidzos, bet nu nevarēju iet prom, bija vajadzīga tā prece. Protams, gribas jau kādam uzbraukt, bet nu māku noturēties un neesmu tāds cilvēks, kas var viegli kādam kko uzbraukt. Plus, cenšos neiet veikalā, kuros ir garas rindas(piemēram, Origo rimi, kur vienmēr ir), ja zinu, ka nav laika.
Ja nepieklājība no pārdevēja puses - tas ir diezgan neprofesionāli.
23.12.2014 22:42 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
neuzskatu, ka viņu kastes pārdevējai jāliek maisiņā


Es gan uzskatu, ka ir jāliek. Tas nav pārtikas veikals. Rotaļlietu veikalos vienmēr ir jāliek maisiņā. Nu un, ka pēc tam pircējs pārliek citur. Arī es strādāju tirdzniecībā, bet nevaru iedomāties, ka es kādam varētu likt pašam likt maisiņā to, ko klients ir nopircis.
Nevar jau zināt, kad cilvēks gribēs pārlikt citur vai kā savādāk.
23.12.2014 22:43 |
 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
halivel

Nu lūk tu mani saproti. :D Mani arī vienreiz par baterijām salamāja, jo redz bija beigušās un tante sāka paaugstināt tonī teikt "Un ko man tagad darīt? Kam man to, ja baterijas nevar uzreiz nopirkt?" Man bija tāds- WTF? Man varbūt aizkriet viņas vietā nopirkt baterijas? :D
Man arī šķiet, ka cilvēkiem vismaz Z-svētku laikā vajadzētu ar lielāku sapratni pret veikalu personālu izturēties, jo tomēr apstākļi ir saspīlētāki.
23.12.2014 22:43 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Šodien biju piemājas pārtikas veikalā. Rindas nebija. Nekādu super apkalpošanu es negaidu no mikrorajona veikala, tomēr mani aizvainoja, ka pārdevēja visu manu apkalpošanas laiku, respektīvi, preču noskanēšana, naudas paņemšana, atlikuma izdošana sabļaustījās ar pārdevēju otrā kasē par savu vīru. Ne sasveicināšanās, ne paldies, nekas.
Man liekas, ka tomēr kaut kā darbs ir darbs, bet par privātām lietām, lai runā pīppauzē.
23.12.2014 22:44 |
 
Reitings 1724
Reģ: 01.02.2013
Par tiem maisiņiem - daudz kur paprasa vai vajag, daudz kur pati pasaku, ka nevajag.
23.12.2014 22:46 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
sabļaustījās ar pārdevēju otrā kasē par savu vīru

Tas gan nav forši. Nesen, kad veikalā Tiger pirku dāvanu, arī pārdevējas skaļi savā starpā apsprieda savu privāto dzīvi. Kad nav cilvēku, lai jau, bet ne jau pircēja klātbūtnē.
23.12.2014 22:47 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Nu es arī maisiņā vienmēr salieku visu (mums ir bezmaksas, nesaprotu, ja tādos ne-pārtikas veikalos par maisiņiem vēl prasa naudu :D) Izņēmumi ir vien tad, ja cilvēks pasaka, ka maisiņu nevajadzēs, ieliks somā vai pērk preci, kuru maisiņā ielikt nevar (nu kaut ko lielu :D)
23.12.2014 22:48 |
 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
Persephon

Forši tev! Man tieši katrs 2 ir nelaipns. :D

Dālllija

Vienmēr esmu pieklājīga, tur tiešām nav problēmu, nekad neko pat nebilstu pretī, ja pat klients sāk ārdīties, protams, iekšēji esmu to cilvēku norakusi, bet ārēji viss okey, vienu reizi asarās no kases aizskrēju, bet pircējam vispār neko nebildu, nesaprotu, kā vispār var būt tādi cilvēki, kuriem sagādā morālu baudījumu tas, ka pārdēvējāmvar uzkliegt un aizvainot. Bēdīgi.
23.12.2014 22:50 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Kā maksā, tā strādā. Un preci vajadzēja ielikt maisiņā, pilnīga nekompetence.
23.12.2014 22:51 |
 
Reitings 775
Reģ: 14.03.2014
Jap, mums ir maksas maisiņi, kas ir Nr.1 problēma pircējiem, galcenais, ka arī tur vainīgas esam mēs, kirām vispār vienalga par tiem maisiņiem, ja varētu, kaut visus bezmaksas atdotu :D
23.12.2014 22:52 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits