Kā var reaģēt uz garām rindām veikalos? Nekā. Saprotu, ka visi atnākuši iepirkties, tā pat kā es, tādēļ cenšos max izvēlēties tādu laiku, kad cilvēku ir mazāk, un iet ar sagatavotu sarakstu, lai ātrāk visu paņemtu un ātrāk pie kases tiktu. Vienīgais, kas kaitina, kad jau 10 minūtes rinda nav pakustējusies uz priekšu, pēkšņi atceras, ka var nospiest pogu un atvērt vēl vienu kasi (vai tad uzreiz jau ieraugot tos pārdesmit cilvēkus rindā to nevarēja izdarīt?). Uz kasierēm nebļauju, galīgi nesaprotu, kādēļ viņas nereti tiek vainotas visos pasaules grēkos. Visvairāk gan tracina pašu pircēju kultūra, ja to tā vispār var nosaukt - trinas un beržas, skrien, ķer, grābj, Dievs pasarg, ja vēl rindā stāvot pakausī elpo. Un par tiem, kuri tādas rindas priekšā, tiekot pie kases, vēl izdomā atbildēt uz telefona zvanu, lai paklačotos, ar vienu roku lēnām meklējot maku, skaitot naudu, bāc, tādiem gan reizēm gribas uzbļaut, lai kustas ātrāk. :D
Tad, ja es stāvu rindā, bet pārdevējas konkrēti stāv un klačojas par savām privātajām lietām, tad gan saku, ka vēlos iepirkties, nevis viņu privāto dzīvi klausīties. Nu, vēl visādi sīkumi mēdz būt, piemēram, kad maiņas naudu kasē liek tiiiiik lēni, ka stāvot jūtu kā sāku nosirmot, vai vēl kaut kādas lietas kārto savstarpēji, tas gan nepatīk, bet nu labi, tā jau reizēm tās nabadzītes pārgurušas izskatās un domāju, ka ikdienā viņām negāciju pietiek arī bez piekasīgiem klientiem.