Tā noticis,ka man jau jaunais mob.ir noplīsis un jānes uz garantijas remontu.
Es tā sapratu ,ka līdz 6mēnešiem var pieprasīt ,lai atmaksā naudu atpakaļ ,ja izrādās,ja tā nav mana vaina. Tā ir?
Vai visās internetfirmās dot pagaidu mob. ,vai arī nav obligāti jānodrošina klientu ar pagaidu mobīlo?
Es tā sapratu ,ka līdz 6mēnešiem var pieprasīt ,lai atmaksā naudu atpakaļ ,ja izrādās,ja tā nav mana vaina. Tā ir?
Tā ir, ja garantijas serviss atzīst, ka tas ir ražotāja defekts un nav radies lietošanas rezultātā. Tev ir jānodod telefonu iegādes vietā un jāuzraksta prasījuma pieteikumu, kur tu norādi, ka nepieciešams defekta akts un tu atsakies no remonta. Tiklīdz esi ieguvusi tādu aktu, tad preces tirgotājam prasi naudu atpakaļ. Telefonu ir janodod pilna komplektācijā ar kasti un visu, kas nāca līdzi.
Vai visās internetfirmās dot pagaidu mob. ,vai arī nav obligāti jānodrošina klientu ar pagaidu mobīlo?
Obligāti nav jānodrošina, tikai ja ir maiņas telefoni uz vietas.
Es apstiprinājumu no ražotāja gaidīju trīs nedēļas, pēc tam saņēmu jaunu telefonu (varēju saņemt arī naudu).
Bet tās trīs nedēļas biju bez androida, tele2 nedod testa telefonus. Lmt dod.