Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Kā rīkoties?

 
Reitings 4197
Reģ: 16.09.2011
Čau!
Kādu laiciņu pirms nopirku kuponu manikīram un pedikīram topkupon.lv. Uz e-pastu neko nesūtīja,kā arī uzreiz neko neprintēju,jo parādīja,ka jebkurā brīdī būs pieejams kupons printēšanai topkupon.lv /kabinetā/.
Un te nu sākas problēma!! Pieraksts ir jau rīt 9.00, bet netieku iekšā tajā kabinetā. Caur fb vispār liedz pieeju. Topkupon.lv darba laiks uzziņām beidzies. Nezinu, kā tagad labāk rīkoties. Negribas palaist vējā ne kuponu, ne naudu.
Kā darītu jūs?
12.06.2014 00:03 |
 
Reitings 731
Reģ: 31.10.2009
Rītdien vienkārši piezvani un izstāsti par konkrēto situāciju. Vai arī vienkārši rītdien ej uz tiem deviņiem un viss :) Ja jau tev pieraksts ir, tad jau visam jābūt kārtībā. Varbūt vari no bankas maksājuma vēstures izdrukāt, ka esi samaksājusi par šo kuponu un ņemt rītidien to līdzi kā pierādījumu.
12.06.2014 00:26 |
 
Reitings 172
Reģ: 22.02.2012
Ja būtu kupona kods vismaz ,tad nekas traks. Bet ja tā,tad tikai zvanīt uz to salonu,vai uz vietas mēģināt sarunāt,paskaidrot situāciju.
12.06.2014 00:36 |
 
Reitings 4197
Reģ: 16.09.2011
Paldies, meitenes! Kad es jau biju tuvu nervu sabrukumam, viss aizgāja. :D:)
12.06.2014 05:45 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits