Ja ierīcei ir redzami fiziski bojājumi, kuri varētu būt tavas vainas dēļ radušies, tad loģiski, ka garantija nedarbosies. Bet, ja vaina tiek konstatēta programmatūrā, vai bijusi kāda ražotāja vaina/nepilnība, to nosaka veicot ekspertīzi, tad garantija ir spēkā. Tāpat kā, ja telefons ir saskāries ar mitrumu (nerunāsim par ūdensizsturīgajiem telefoniem), to ir vienkārši noteikt, pēc indikatora, parasti zem akumulatora, kurš maina krāsu, ja tas nav balts, tātad, telefons ir pabijis mitrumā, un, ļoti iespējams, poga nestrādā šā iemesla dēļ. Displejs var nestrādāt divos gadījumos, ražotāja vaina - kad displejam nav nekādu redzamu bojājumu, bet tas atsakās strādāt, vai lielotāja vaina - kad displejam ir redzami ārēji bojājumi, kuru dēļ tas nedarbojas. Attiecīgi - pirmajā gadījumā garantija ir spēkā, otrajā - nav!
Man ļoti noveicās, kad iegādājos ierīci 220.lv, mājās tik konstatēju, ka nestrādā zona, nākamajā dienā vedu pie ražotāja, un man pa garantiju apmainīja pret citu ierīci, jo pēc ekspertīzes konstatēja, ka vaina ir bijusi ražotājā - brāķis, nebija ielikta kaut kāda detaļa, kas atbild par zonu. Tā lūk.