Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Telefons

 
Reitings 144
Reģ: 27.05.2014
Ir dzirdētas daudz un dažādas sliktas lietas par tele2 apkalpošanu. Vai viņi tiešām var nepieņemt telefonu uz ekspertīzi, kuram ir spēkā esoša garantija un ir saplīsusi telefona bloķēšanas poga?
04.06.2014 17:40 |
 
10 gadi
Reitings 1296
Reģ: 01.07.2013
Buramvārdi - abraka dabra PTAC!
04.06.2014 17:44 |
 
Reitings 116
Reģ: 23.01.2014
Aizej un pajautā viņiem?
04.06.2014 17:44 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Garantijas laikā telefonu ir jāpieņem remontā. Lēmumu par to, vai remonts veicams garantijas ietvaros, vai par maksu (respektīvi, tu pati to pogu salauzi), pieņem ražotāja servisa centrs vai cits sertificēts servisa centrs. Tele2 ir tikai starpnieki, tāpat kā pārējie mobilie operatori vai elektropreču veikali, viņi remontu neveic.
04.06.2014 17:53 |
 
Reitings 83
Reģ: 22.05.2014
var pajautat kads modelis ? nokai 520 , nokia 620 ?
ja kkas telefona ir fiziski bojats areju iedarbibu rezultata , neuzmanigas lietosanas gadijuma utt telefonam tiks atteikta garantija ,bet ka reiz uz ekspertizi IR japienem , jo klientam bus janodod akts kapec ateikts un to nosaka veicot ekspertizi
04.06.2014 18:01 |
 
Reitings 144
Reģ: 27.05.2014
var pajautat kads modelis ?

sony xperia miro
nu tā jau domāju, tad kāda jēga nest un kaut ko taisīt? domāju, ka tādā gadījumā labāk jaunu nopirkt, jo poga tiešām ieķeras pa retam un saplīsa droši vien, ka kritiena rezultātā.
Gribēju vēl pajautāt - stikliņu ekrānam arī nemaina aiznesot uz garantiju bez maksas?
05.06.2014 12:13 |
 
Reitings 1267
Reģ: 20.09.2010
saplīsa droši vien, ka kritiena rezultātā.
Gribēju vēl pajautāt - stikliņu ekrānam arī nemaina aiznesot uz garantiju bez maksas?


Kāpēc Tu domā, ka viņiem būtu jātaisa bez maksas kaut kas, kas sabojāts Tavas vainas dēļ?
05.06.2014 12:21 |
 
Reitings 144
Reģ: 27.05.2014
Zā, tad jau sanāk, ka viss, kas notiek var būt manas vainas dēļ
05.06.2014 13:24 |
 
Reitings 83
Reģ: 22.05.2014
Redzi Aleksa ta tiesam ir , ka pardevejs ir ieientresets tevi atsut nevis par saviem lidzekliem remontet .. jebkursh bojajums , bukte , plaisa ir pietiekams iemesls lai atteiktu garantiju ..

So visu parzinu ja ka reiz mans darbs ir veikt ekspertizes , dot sledzienu par to kapec atteikts garantijaa , vai remontet garantijas ietvaros .. ,konkreti ar tele2 nestradaju , bet musu ofiss apkalpo 90% mobilaas ierices Latvijas tirguu tas ir 95% internetveikali , visi RD ELEKTRONIKS , ELKOR , 220.LV UTT .
05.06.2014 13:44 |
 
Reitings 83
Reģ: 22.05.2014
stiklinu maina ja nev ieplisis , saplisis , telefonam nav buktes -trieciena pedas un iericei vel ir spekaa garantija ..
sorry par drukas kludam , rakstu no tel .. cerams domu sapratisi:)
05.06.2014 13:47 |
 
Reitings 2302
Reģ: 13.06.2011
Ja ierīcei ir redzami fiziski bojājumi, kuri varētu būt tavas vainas dēļ radušies, tad loģiski, ka garantija nedarbosies. Bet, ja vaina tiek konstatēta programmatūrā, vai bijusi kāda ražotāja vaina/nepilnība, to nosaka veicot ekspertīzi, tad garantija ir spēkā. Tāpat kā, ja telefons ir saskāries ar mitrumu (nerunāsim par ūdensizsturīgajiem telefoniem), to ir vienkārši noteikt, pēc indikatora, parasti zem akumulatora, kurš maina krāsu, ja tas nav balts, tātad, telefons ir pabijis mitrumā, un, ļoti iespējams, poga nestrādā šā iemesla dēļ. Displejs var nestrādāt divos gadījumos, ražotāja vaina - kad displejam nav nekādu redzamu bojājumu, bet tas atsakās strādāt, vai lielotāja vaina - kad displejam ir redzami ārēji bojājumi, kuru dēļ tas nedarbojas. Attiecīgi - pirmajā gadījumā garantija ir spēkā, otrajā - nav!

Man ļoti noveicās, kad iegādājos ierīci 220.lv, mājās tik konstatēju, ka nestrādā zona, nākamajā dienā vedu pie ražotāja, un man pa garantiju apmainīja pret citu ierīci, jo pēc ekspertīzes konstatēja, ka vaina ir bijusi ražotājā - brāķis, nebija ielikta kaut kāda detaļa, kas atbild par zonu. Tā lūk.
05.06.2014 13:55 |
 
Reitings 83
Reģ: 22.05.2014
drugdealerin
Tāpat kā, ja telefons ir saskāries ar mitrumu (nerunāsim par ūdensizsturīgajiem telefoniem)


Ari udensizturigajiem atsaku garantiju ja iericee ir konstatets mitrums ...
05.06.2014 14:02 |
 
Reitings 2302
Reģ: 13.06.2011
Ari udensizturigajiem atsaku garantiju ja iericee ir konstatets mitrums


Ja? Nu par to man nebija tādas informācijas. Vīram nesen bija problēmas ar telefonu - ar mokrofoniem un skaļruņiem, telefons ūdensizsturīgais, garantiju neatteica, kaut arī viņš pāris reizes viņu bija mazgājis. :) Tā laikam ir laimes spēle. Kaut gan, neko daudz viņi arī tur netaisīja, tikai izpūta ar spiedienu. Jo atkal jau čakarējās.
05.06.2014 14:05 |
 
Reitings 2248
Reģ: 12.03.2009
Nevaru tam piekrist, jo manu telefonu paņēma, turklāt salaboja mega ātri- divās dienās.
05.06.2014 14:09 |
 
Reitings 2248
Reģ: 12.03.2009
Uij, neizlasīju līdz galam. Man bija problēma "iekšās"- nebija ne sasists, ne saliets. Protams, ka Tev pa garantiju nelabos telefonu, kuru Tu pati esi sasitusi.
05.06.2014 14:11 |
 
Reitings 2302
Reģ: 13.06.2011
Bet par tēmu

Vai viņi tiešām var nepieņemt telefonu uz ekspertīzi, kuram ir spēkā esoša garantija un ir saplīsusi telefona bloķēšanas poga?


Ekspertīzi viņi nevar atteikt, ja ir spēkā esoša garantija.
05.06.2014 14:30 |
 
Reitings 144
Reģ: 27.05.2014
So visu parzinu ja ka reiz mans darbs ir veikt ekspertizes , dot sledzienu par to kapec atteikts garantijaa , vai remontet garantijas ietvaros ..

Alex, varbūt vari arī pateikt cik euro aptuveni servisi ņem par stikliņa nomaiņu manam iepriekš minētajam modelim?
05.06.2014 15:11 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits