Bijuši visādi gadījumi. Ir bijis tā, ka pasūtu kurpes, kuras ir izmēru par mazu un gribēdama nevarēju uzvilkt. Ir bijis, ka izmantoju starpnieka pakalpojumus (kad pati vēl ar tiem i-veikaliem biju uz "jūs") un beigu beigās samaksāju 4kāršu summu. Vienā internetveikalā mēģināju pasūtīt smaržas,gadīju, kad atsūtīs rēķinu, lai varu samaksāt, teica, ka sazināsies ar mani, vēl līdz šai dienai neviens ar mani nav sazinājies :D (par laimi, nopirku jau citur, izdevīgāk) Nekvalitatīvas preces arī ir bijušas. Vakar karoju ar vienu i-veikalu, lai atgūtu naudu, jo prece ievērojami kavējās un uz jautājumiem, kad prece tiks atsūtīta, man neviens neatbildēja, prasot atpakaļ naudu, arī nereaģēja, vēlāk atradu googē, ka esot baigais krāpnieku kantoris. Beigu beigās naudu tomēr atgrieza, bet viegli tas nebija, ņemot vērā, ka naudu lūdzu atgriezt jau labu laiciņu. Kā es to panācu? Pateicu, ka ziņošu Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centram un Bez Tabu (vienreiz bija sižets par līdzīgu gadījumu, kad nav ne prece, ne nauda atgūta) Teikšu godīgi- es nemaz netaisījos sūdzēties nevienam, bet tas iedarbojās zibenīgi un vakarā nauda bija atpakaļ manā kontā :D
Pārsvarā pērku apģērbu- sev, vīrietim un šad tad arī bērnam ko pasūtu. Apavus vairs vispār negribu Latvijas veikalos pirkt, tikai internetā gan cenas, gan piedāvājuma dēļ (īpaši, sporta apavus) Atzīstos- internetveikali ir mana mazā atkarība, varu šādām izpriecām daudz naudas tērēt. Sāku iepirkties i-veikalā pirms 2 gadiem, kad bērns bija mazs, negribēju pa veikaliem ar ratiem stumdīties, toties mājās internets vienmēr pieejams. Un tā es saslimu :D Labā ziņa, ka lielākoties tomēr izdodas nopirkt izdevīgas un labas preces, neveiksmes ir salīdzinoši maz, turklāt tās vairāk bija sākumā, kad vēl biju zaļa iepirkšanās ziņā.