Tā kā eju tikai uz labi zināmām un pārbaudītām vietām un zinu, ka ēdiens būs kvalitatīvs, silts, garšīgs un vienkārši perfekts, tad dzeramnaudu atstāju vienmēr - savās iecienītajās vietās pārsvarā arī pazīstu personālu, kas tur strādā. Priekš manis svarīga ir personīga attieksme, kad priecājas redzēt, runājas ar mani, sper ārā jociņus un jā, ir ļoti patīkami, kad saņemu 10% patstāvīgā klienta atlaidi, neskatoties, ka neesju pārāk bieži. Parasti atstāju dzeramnaudā 30-40% no rēķina summas.
Esmu pati diezgan ilgi strādājusi viesmīlībā. Principā ar laiku šis darbs dāvā lieliskas psiholoģiskās iemaņas. Jau ienākot, Tavs uzdevums ir noskenēt cilvēku 5 sekundēs, lai saprastu, kādā noskaņojumā viņš ir, kādās attiecībās ar to, ar ko atnāca, vai gribēs runāties, vai būs kašķīgs, utml.
Lielos vilcienos mēneša kopējai dzeramnaudas ir jābūt VISMAZ tikpat lielai kā algai. Ja tā ir, tad zini, ka ar vietu, kur strādā, viss ir kārtībā. Ja tā nav, pastāv vairākas iespējas: 1) ēdiens, dzēriens nav garšīgs; 2) slikta apkalpošana - ja ne no Tavas puses, tad ja Tev ar kolēģiem ir kopējās dzeramnaudas, viņu apkalpošanas ne/spēja to ļoti ietekmē; 3) vieta ir nesen atvērusies un nav vēl piesaistījusi pietiekamu klientu klāstu.