klientu apkalpošana LV

 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
Sveikas! Pēdējās nedēļas laikā saskāros ar 4 gadījumiem, kad klienta apkalpošana bija zem katras kritikas!
Sanāca pabūt skaistumkopšanas salonā, kurā bija ļoti rupja nagu meistare. Tas pats bija vienā ziedu vairumtirdzniecības bāzē, kur meklējot rozes, pārdevēja nikni jautāja, ko es vispār te no viņas vēlos un ka viņai viss ir apnicis, viņa strādā jau no paša rīta un vairs nav spēka neko skaidrot un rādīt! Tas pats bija ziedu tirdziņā pie Coyotiem, tur pārdevēja bija šausmīgi neapmierināta, kad draugs palūdza uztaisīt vēl 2 ziedu pušķīšus (pārdevējai bija palicis tikai 1 tāds, bet vajadzēja kopumā 3 gab), pie reizes viņa arī pateica visu, ko domāja par manu puisi un vakar bijām Forumcinemas, kur kasiere bija galīgi neapmierināta, kad draugs uzjautāja par biļetēm...
Es pati ikdienā apkalpoju klientus, tāpēc man nav saprotams, kā var ar tādu attieksmi strādāt! Mani uz vietas atlaistu, ja es kaut kā rupji atbildētu klientam! :D Es varbūt vēl varētu saprast, kad atbild bez smaida un apkalpo bez īpaša entuziasma, bet ne jau nu sāk personīgi aizvainot klientu, runājot rupjības!
Kā ir ar jums? Esat saskārušās ar rupju apkalpošanu ?
08.07.2013 11:17 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Lou, jā, neesmu strādājusi apkalpojošā sfērā, jo es zinu, ka nevarētu būt laipna pret cilvēkiem visu vajadzīgo laiku, man ātri apnīk.
Kāpēc es pārdevējai ko skaidroju?
Jo man vajadzēja kreklu vīrietim. Viņa piedāvāja vienu par 7Ls, es atbildēju, ka tur diegi lien no vīlēm laukā, kā arī audums mani neapmierina, varbūt ir kāds labāks. Viņa parādīja vienu par 3Ls, es paziņoju, ka man vajag dārgāku. Uz ko noklausījos lekciju par cenām un to, ja es tiešām vēlos maksāt vairāk, viņa var man pārdot to kreklu arī dārgāk. Tie nebija stulbi jautājumi no manas puses, es vēlējos kreklu, kuru man nebūs kauns dāvināt, ne lupatu, kuru pati pārdevēja uzskata par labu.
Par galdiņu tīrīšanu nepiekritīšu. Viens ir tas, ja novāc traukus, otrs ir tas, ko rakstīju, ka tīra, smidzinot ķīm.līdzekļus, beržot un purinot putekļus.
08.07.2013 11:41 |
 
Reitings 944
Reģ: 12.03.2013
Vulpes - Ķīmiskais līdzeklis varbūt ir dezinfekcijas līdzeklis, lai viss būtu tīrs nākamajam klientam..
un varbūt tas ir vienīgais mirklis , kad viņa to var izdarīt, jo vis laiku nak cilvēki.. tiešam mani tas netraucē.. labak lai ir tīrs.. :)
08.07.2013 11:47 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Ak, varu vēl paturpināt par slikto apkalpošanu, ko lielākā daļa nepamana, ēdienus LV mēdz nepasniegt vienlaicīgi, kā arī vienādi noformētus. Ja man ir 2 salāti, tiem jābūt identiskiem, ne atšķirīgiem. Bonusā ļoti daudzās vietās ir nepareiza ēdiena pasniegšanas temperatūra. Negribu es siltu vīnu vai aukstu zupu. Un viesmīles sadusmojas, ja viņām tas tiek aizrādīts, lai gan tā ir viņu pašu kļūda, jo nav jāpasniedz klientam nederīgs ēdiens/dzēriens.
08.07.2013 11:48 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Grūti cimperlīgiem cilvēkiem!

Nezinu, neatceros nevienu tādu gadījumu pēdējā laikā. Pati cenšos būt laipna vienmēr, pasveicināt, pateikt "lūdzu" un "paldies". Un man nevajag, lai man lēkā apkārt kā nez kādai princesei, bet korekti un pieklājīgi dara savu darbu. Ļoti labi saprotu, ka Maximas kasierei pa tiem 200 latiem nav spēka 8 stundas no vietas visiem smaidīt un starot kā saulītei un tas absolūti arī nav vajadzīgs..
08.07.2013 11:48 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Ar tādu īsti rupju, cik atceros - nē. Tas, ka cilvēkam kādreiz gadās slikta diena/dzīve un kko murkšķ zem deguna, nav mana problēma.


+++
08.07.2013 11:49 |
 
Reitings 2304
Reģ: 06.12.2009
Vulpes, nu, varbūt jūs pārpratāt viena otru un tu arī viņai nelikies necik draudzīga, bet cilvēkam bija slikta diena. Un? :) Mani vairāk fascinē tas, kuru gan tas uztrauc. Es vispār parasti veikalos atrodu pati visu, ko man vajag, bet, ja ir gadījies gaidīt ēdienu 40 minūtes, tad vienkārši neiedodu dzeramnaudu un nekad vairs neeju uz to vietu. Vārīties, atcerēties to kā ļaunāko piedzīvoto notikumu un vēl trakāk, kā daži - rakstīt vadībai vai rīkot skandālu, nē, paldies. Vienmēr licies, ka šādi cilvēki paši ir ļoti neapmierināti ar dzīvi.
Man laikam pirmajās trīs dienās pastrādājot veikalā tapa tiiiik daudzas lietas skaidras, kuras agrāk neizpratu. Agrāk brīnījos gan par to, kā pārdevēja var nezināt kaut kādu virspusēju informāciju par preci, vai pat gluži vienkārši neatsaucīgi apkalpot. Bet tad nu man pašai otrajā darba dienā trāpījās tik rupjš klients, kaut gan es biju vēl ārkārtīgi draudzīga, kā jau vēl klientu nesabojāts pārdevējs. :D Vārdu sakot darbs šajā jomā pastāsta tik daudz par to, kādi cilvēki ir apkārt un palīdz sevī atklāt mizantropu, ka jāsmejas.

Ak, un varbūt tie ir restorāna/kafejnīcas noteikumi, ka jānovāc beržot un purinot putekļus, un ja tā neizdarīs, tad no vadības dabūs pa kaklu par to, ka tikai noslaucīja.
Tas ir tāpat kā daudzviet ir uzreiz klientam ieejot jāpajautā vai kā palīdzēt, vai ko meklējāt, bet daži klienti pamanās paskatīties kā uz trako un pateikt "es taču tikko iegāju", ar tādu seju, it kā pārdevēja pati izdomāja, ka viņai vajadzētu uzreiz pielīst katram, kurš iegājis, un tad vēl nolamā sakot, lai viņu liek mierā.
08.07.2013 11:51 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Babuuna, parasti ēdu vietās, kur ir ļoti maz cilvēku. Saprastu, ja tīrītu un berztu ātrās apkalpošanas ēstuvēs, bet es uz tādām neeju.
08.07.2013 11:52 |
 
Reitings 2133
Reģ: 09.05.2011
ir bijuši gadījumi kad tā ne ar sevišķo entuziasmu apkalpo,kko aizmirst,bet tā,ka apvainotu nav bijis.in geberaly cilvēkiem jau patīk pačīkstēt.un?to ko gribēji taču dabūji,droši dzīvo tālāk! :)
08.07.2013 11:53 |
 
Reitings 1221
Reģ: 15.02.2012
ā, atcerējos dumju gadījumu, par ko tagad pasmejos, bet tajā brīdī bija aizvainojums. pagājušo nedēļu biju ieklīdusi vienās humpalās uz Čaka ielas, kur ir apavi un drēbes. vajadzēja notērēt laiku, un skatījos lēnā garā visu pēc kārtas. pamanu, ka pārdevēja man visu laiku seko ar acīm, no stūra. nu neko, lai jau. iegāju otrajā telpā, izskatīju apģērbus. pārdevēja man seko un uzreiz demonstratīvi un skaļi aiz manis sāk "piekārtot" pakaramos :) tās taču humpalas!!! jārakājas, a te muzeju atvērušas! un jāpiebilst, ka es neko tur neizjaucu, tas nu 100%, tikai pāris lietiņas bija intereses vērtas.
tajā brīdī likās, vai nu es viņai kaut ko uzburkšķēšu, vai labāk uzreiz pagriezties un aiziet. aizgāju..

gan jau ka bija iemesls, varbūt prikšnieks novēroja.. bet tāda riebīga sajūta palika.
08.07.2013 11:54 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Lou, šī tēma lika visu "labo" atcerēties, tāpēc minēju, es arī parasti vienkārši vairs neeju uz vietu, kur tiku slikti apkalpota+uzrakstu kādu sliktu atsauksmi par to saviem draugiem, lai "neiegrābjas". Komentējot to, ka Tu veikalos pati visu vajadzīgo atrodi, es arī tā labprāt darītu, bet tad, ja pie durvīm jau sagaida pārdevēja, kura piedāvā palīdzēt, labprāt arī pasaku, ko gribu. Reizēm sanāk ļoti veiksmīgi ietaupīt laiku. Piemēram, pirms vairāk nekā gada ienācu veikalā, uzreiz pateicu, ka man vajag X krāsas, Y garuma, Z materiāla svārkus. Pārdevēja pateica, ka nav, viss, nebija pašai jāmeklē un jātērē laiks veikalā. Es neiešu klāt, liekot mani apkalpot, bet tad, ja man kāda piedāvā palīdzību, es to izmantoju
08.07.2013 11:57 |
 
Reitings 2264
Reģ: 21.01.2013
Man nav pārāk bieži nācies saskarties ar sliktu apkalpošanu. Tā kā pati studiju gados arī tiku strādājusi apkalpojošajā sfērā, tad esmu samērā pacietīga kliente un, iespējams, neiespringstu par sīkumiem. :) Tiesa, nesen mani nokaitināja viena situācija - zvanīju uz konditoreju, lai pasūtītu kliņģeri. Pirmkārt, kad jautāju par summu, kas būtu jāmaksā, tā sieviete, kas pieņēma pasūtījumu, strupi nocirta, ka nezina, cik būs jāmaksā. Tad es pajautāju, vai ir iespējama piegāde, un atkal sieviete atcirta, ka nezina. Un tad es pajautāju, vai viņa tomēr var noskaidrot šīs divas lietas. Viņa atcirta:"Jā, varu." Tad es jautāju, kad es varētu dabūt zināt šo informāciju. Atbilde bija: "Nezinu." :D Beigās, protams, es pasūtīju kliņģeri citur.
08.07.2013 12:01 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Mūsdienu mīnusi apkalpošanā- pārdevējs runāja pa mob., ar draudzeni un turpina runāt,ja klients ienāk veikalā. ir arī tādi ,kuri Tevi turpina ignorēt,ja Tu esi pie kases ar preci. es nesaprotu tādus darbiniekus. Tu vari pateikt draudzenei, mammai- man ir klients, nevaru vairs runāt, bet ne jau tā,ka man kā klientam jāgaida,kamēr Tu runā par vakariņu plāniem vai draudzenes nākamajām kāzām. tādas runātājas gadās,ka nepareizi izsit čeku un nejūtas vainīgas.
Es noteikti nesapratīšu kā darba vietā ar runāt par mēnešreizēm. no tāda veikala es vienkārši izgāju ārā.
Apģērbu veikalā- sakrautas drēbes divās kaudzītēs. no vienas kaudzītes krauju apģērbus otrā. pienāk pārdevēja un sākt bļaut virsū,ka es ,it kā slikti nolieku un maz vai-ko es šajā veikalā darot, viņa nesen sakārtojusi. varu saprast ,ka nesen sakārtoja un tā, bet taču jārēķinās ar to,ka klients pārcilās drēbju kaudzīti un ne jau viņas visu laiku stāvēs tik perfekti saliktas.es jau tur perfekti pedantiski neliku, taču nebija jau tā,ka speciāli nosviedu kā patrāpījās.
Skatījos kurtkas. kad pārdevēja saprata,ka neko nepirkšu,jo vēlos vēl citos veikalos apskatīt preci,tad sāka mani lamāt un apsaukāt visādos vārdos. iztērēju viņai velti laiku. tas nekas,kad es teicu,ka pati varu tikt galā ,uzmērīt un nevajag man neko nest klāt.
uzlikta viena cena un ja grib nopirkt,tad pieprasa citu..un pēc tad apvainojas,jo tik lēti grib nopirkt, taču veco cenu neņem nost.
Gadījums,kurš man lika sajusties pavisam nevēlamai- es pieeju un mierīgā tonī paprasu -vai varu paņemt maisiņu un izvēlēties pati tomātiņu uz ko man atbild-nē, es Jums pati iesvēršu,jo nevar zināt kādas slimības Jūs pārnēsājat. protams,ka pie tādas pārdevējas es neko nenopirku un aizgāju blakus un nopirku tur bez problēmām.
08.07.2013 12:04 |
 
Reitings 903
Reģ: 26.03.2009
Es pati strādāju klientu apkalpošanā un jā, klienti bieži vien ir rupji, bet es NEKAD neesmu bļāvusi virsū klientam, neesmu arī nevienu klientu nosaukusi par stulbu un neesmu teikusi, ka es te redz strādāju no paša rīta, tāpēc, ja jūs nākat vakarā, tad man vairs nebūs labs garīgais un es jūs neapkalpošu! :D Tas jau ir nedaudz smieklīgi, kaut gan tajā brīdī es sajūtos vainīga, ka vispār iegāju tajās bodītēs! Noteikti tur vairs neiegriezīšos. :)
08.07.2013 12:05 |
 
Reitings 3298
Reģ: 16.04.2012
Vienmēr esmu laipna ar apkalpojošo personālu. Ja kāds izdomā uz mani gāzt savas pa dienu iekrātās dusmas, tad pretī saņem tā, ka maz neliekas.
Piekritīšu Vulpes, ka situācijas restorānos, kad kaut kas tiek veikts nepienācīgi, ir jārisina uz vietas, pasakot par to personālam, nevis klusībā jāstūķē auksti makaroni vai jādzer atšālējies šampanietis.
08.07.2013 12:07 |
 
Reitings 2304
Reģ: 06.12.2009
Vulpes, ok, es vienkārši neuzticos pārdevējām, pirmkārt, jo ne visas ir tik zinošas, otrkārt, dažas sevi uzskata par pārāk zinošām. Vienā manis iemīļotā kosmētikas veikalā man piemēram, iesmērēja nepareizā toņa pūderi. Un vispār visu laiku stāvēja blakus cenšoties pārliecināt, ka tieši to citu man nevajag, un man, kā jau socially awkward cilvēkam pirmo reizi sanāca uzķerties, bet nākamreiz pie viņas jau nācu ar pārliecību, ka zinu visu ko man vajag un nevajag man neko stāstīt. :D Nu tā, tikai tāds piemērs.
Man vienkārši pašai tieši nepatīk tas, par kādu cirku ir padarīta visa šī klientu apkalpošana ar stulbajām prasībām, kaut gan zinu, ka pārdevējas to neizdomā.
08.07.2013 12:11 |
 
Reitings 949
Reģ: 15.04.2013
man vienmēr ar čilli picu problēmas. man tur garšo un ir labas cenas, turpinu iet, bet nu jau sāk apnikt, ka par mani aizmirst, kartos dzērienus nes aukstus, daļu pasūtījuma aizmirst atnest, bet atcerās paprasīt samaksu utt :D bet oficianti jau tur ir jauki, vienkārši daudz par daudz kļūdas un šādu gadījumu. bet pieņemu, ka tāpēc, ka slodze liela, alga maza.
08.07.2013 12:12 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Es neuzsāku kašķi ar pārdevēju pirmā. vienkārši citreiz viņām ir slikts noskaņojums,ka ir gatavas uz visiem pēc kārtas uzrūkt
08.07.2013 12:14 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Man arī picērijā bija problēmas. pasūtīju līdzi ņemšanai picu ,aiznesu uz mājām un bija jau auksta. līdz mājām no picērijas bija pāris minūtes, klientu bija maz. citas reizes viss bija kārtībā un pica bija silta nesot. tagad vairs neņemu līdzi uz mājām picas. vai eju uz vietas ēst, vai arī pasūtu,lai man atved, jo tad viss kārtībā.
08.07.2013 12:18 |
 
Reitings 1517
Reģ: 12.09.2010
Lai arī es vienmēr cenšos būt laipna pret klientiem, strādājot lielveikalā, sapratu, ka tas ir ātrākais veids, kā sākt ienīst cilvēkus :D
08.07.2013 12:23 |
 
Reitings 5726
Reģ: 27.08.2011
Es esmu strādājusi klientu apkalpošanas jomā, taču nesāku ienīst cilvēkus:D
08.07.2013 12:28 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits