Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

DHL, b****!

 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Nevienu nevainoju, tikai vāros no dusmām. Šodien biju pie ārsta, tāpēc sūtījumu saņēma cits cilvēks, parakstījās, pēc dažām stundām atdeva sūtījumu man. Atvērtu vaļā un bez vairākām mantām! Manu 10kg vietā ir palikuši krietni mazāk. Skumji, jo es nemaksāju naudiņu par to, lai kāds visu sev savāc, šķita, ka vismaz kurjerpastā kāda kārtība valda. Un šis nav pirmais gadījums, tieši pirms nedēļas manam labākajam draugam arī tāpat gadījās, līdz pat šai dienai nav atbildi sagaidījis no kurjera par to, kāpēc kaste bijusi vaļā un bez pasūtījuma.
Varbūt kādai gadījies līdzīgi? Varbūt ir idejas par to, kur pazūd mantas?
13.03.2013 16:25 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
idejas par to, kur pazúd mantas - kurjeram gari nagi. súdzies firmai par tádiem kurjeriem, lai átrák atlaizh!
13.03.2013 16:29 |
 
Reitings 6797
Reģ: 06.07.2009
Dhl tik slikts, ka nevar ar viniem sazinaties par problemu? :D
13.03.2013 16:31 |
 
Reitings 3022
Reģ: 29.01.2009
Ja draugs pats saņēma kasti, kāpēc pieņēma to vaļā esošu?
13.03.2013 16:31 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
haha, jap, man patīk tas, ka visi vaino kurjeru garos nagus. kamēr paka nonāk līdz kurjerpastam, arī tai ir visai garš ceļš.. un pats Express serviss ir zibenīgs - kravas savāc, saliek konteineros, uzkrauj lidmašīnā, pēc saņemšanas tās vienkārši iet pa slīdlentu un tiek salādētas busos uz katru reģionu - tur pat nav laika, lai kāds izrakņātu pakas ;)
13.03.2013 16:33 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
+ ja pie saņemšanas nav atzīmēts, ka paka bija bojāta, neko nepanāksiet.
13.03.2013 16:33 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Mis Take, abas reizes kurjers atšķīrās, neticu, ka tur tādi visi, domāju, ka kāds vēl pirms kurjera pacenties. Sūdzību rakstīšu veikalam, varbūt ieklausīsies, vismaz Fedex un UPS vienmēr sūtījuši pakas saturu pilnu.
13.03.2013 16:33 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Back, draugam DHL neatbild. Roze, jo kurjers iedeva zaļu lapiņu, kur rakstīts par bojātu kasti, kā arī ieteikumu rakstīt DHL, viss būšot labi. Žēl, bet nekas nenotiek. Man pat nav zaļās lapiņas. Un kasti nevar bojāt griežot ar asu priekšmetu, tās parasti plīst.
13.03.2013 16:36 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Renē, atzīmēts nav, tātad kāds nesodīts baudīs manus pirkumus.
13.03.2013 16:41 |
 
Reitings 9169
Reģ: 23.02.2012
Uzreiz traci jaacelj, kaa ierauga paku. Peec tam neko diemzeel nepieraadiisi.
13.03.2013 16:45 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
jap, man patīk tas, ka visi vaino kurjeru garos nagus. kamēr paka nonāk līdz kurjerpastam, arī tai ir visai garš ceļš.. un pats Express serviss ir zibenīgs - kravas savāc, saliek konteineros, uzkrauj lidmašīnā, pēc saņemšanas tās vienkārši iet pa slīdlentu un tiek salādētas busos uz katru reģionu - tur pat nav laika, lai kāds izrakņātu pakas


bet tápéc jau saku, ka kurjers, citiem nebútu laika, plus daudzás noliktavás ir videokameras un darbiniekiem nav laika, lai raknjátos, un nav arí iespéjas, bet kurjers gan var
13.03.2013 16:51 |
 
Reitings 3168
Reģ: 14.10.2009
Krista, paldies, ar to es jau samierinājos, bet tā nu sanāca. Mis Take, spriežot pēc abiem neveiksmīgajiem sūtījumiem, vainīgi ir pat 2 kurjeri, tā kā uzskatu to par paša uzņēmuma nolaidību, jo tādi tur tiek pieņemti darbā/strādā
13.03.2013 16:55 |
 
Reitings 67
Reģ: 17.12.2012
Man ar DHL šodien garastāvokli sabojāja. Šodien pie viņiem ienāca mana paciņa, tāpēc nolēmu palikt mājās un sagaidīt, bet tuvojas vakars un tā arī nekas nav atnācis.
13.03.2013 16:57 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
Mis Take, es strādāju DHL. un es zinu, kā procesi te tiek organizēti, zinu, kāda ir uzraudzība, struktūra utt. un ne kurjeram, ne kādam citam te neatliek laika, lai vispār iedomātos pat rakņāties pa pakām. tādēļ saku, ka visdrīzāk vaininieks ir nosūtītājs vai tā nolaidība, vai arī kādā no tranzītlidostām noliktavu darbinieki, kamēr kravas tiek uzglabātas līdz nākamajam lidojumam.
13.03.2013 17:26 |
 
Reitings 44
Reģ: 29.01.2009
Es arī vairs neuzticos DHL. Sūtīju gleznu, iepakota bija ļoti labi , ar visiem burbuļpapīriem 10 kārtās utt. Tajā gala atnāca ar caurumu pašā vidū un gandrīz salauztu uz pusēm, ieplīsusi.
13.03.2013 17:38 |
 
Reitings 44
Reģ: 29.01.2009
Aizmirsu pieminēt, ka kurjers ieskrēja birojā, nometa gleznu un ātri aizlaidās. Parakstu dabūju pirmajā stāvā recepcijā. Līmenis vienvārdsakot.
13.03.2013 17:42 |
 
Reitings 5709
Reģ: 29.01.2009
Sabiedējāt. :( Es arī vienu sūtījumu caur DHL gaidu..
13.03.2013 17:47 |
 
Reitings 7908
Reģ: 05.02.2011
Gadās visādi, bet lielākoties arī paši sūtījumi ir sapakoti slikti, pat ja klients domā, ka ir baaaigi labi. Par to pašu gleznu - diez vai aizdomājas, ka neviens ar ti neucināsies, to kraus un liks kā parastu kravu. Reāli domājošs cilvēks to sūtītu koka kastē. Neesmu Expresī un baigi neaizstāvu, bet gribu teikt, ka ne vienmēr tikai kurjerpastam jāuzņemas vaina.
13.03.2013 18:10 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Man peedeejaa laikaa ir vispaar bail ko suutiit uz Latviju,bet Renee vispaar pareizi saka,ir arii jaaiepako loti labi...!
13.03.2013 18:12 |
 
Reitings 1873
Reģ: 29.01.2009
Caur Dhl nākusi paka man ar bija vienreiz atvērta vaļā un atstāts milzīgs caurums, mantas +/- visas bija, bet skaidri nezinu,jo bija daudz+ bija manta,ko nebija neviens pasūtījis, kas to tur iebāza vēljoprojām nezinu :-D
13.03.2013 18:27 |
 
Reitings 16208
Reģ: 01.02.2010
Cruel-es atkal atceros ,ka man vienreiz omiite suutija no Vaacijas dzemperiiti un aprakstiija kaads izskataas utt.Es saneemu pilniigi pavisam cita izskata dzemperi-veel nobriiniijos ,jo pilniigi nebija manaa gaumee...Zinaaju ,ka ome to nav likusi:D
13.03.2013 18:57 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits