Man visu pamatskolas un vidusskolas laiku bija identiska situācija- matemātika bija konstanti nesekmīga, bet visi pārējie priekšmeti 7+. Gāju pie privātskolotājas, viņa, protams, palīdzēja ļoti, kā arī atklāja, kur īsti slēpjas mana problēma. Tad kad privātstundās rēķināju tet-a-tet viss vienmēr izdevās, nebija tā spiediena, zināju, ka par darbu nesekmīgu atzīmi nedabūšu. Toties, aizejot uz skolu, kur mani vai nu izsauc pie tāfeles, vai arī liek rakstīt darbu, smadzenēs iestājās kaut kāds automātisks ''bloks'', jo zināju, ka visi iepriekšējie darbi ir neizdevušies un tāpat nekas nesanāks.
Protams, es nezinu vai meitai ir līdzīga situācija, tur ir jāskatās, vai viņa spēj kaut ko izrēķināt, kad uz viņu netiek izdarīts spiediens. Ja jā, tad ir jāiet, jārunā ar skolotājiem, varbūt varēs dot kādu papildus, uz teoriju balstītu projektu, kas atzīmi paaugstinās.
Bet, tāpēc, ka bērnam neveicas vienā priekšmetā, nav viņam automātiski jāliek krusts uz vidusskolu/augstskolu. Spējas un talanti ir dažādi.