Rekur visas makroekonomikas vides un apakšnodaļas!
1) ekonomiskā vide – valsts iekšzemes kopprodukta pieaugums, nodokļu politika, inflācija, nodarbinātības līmenis;
2) sociālā vide- valsts iedzīvotāju sadalījums pēc vecuma, dzimuma, iedzīvotāju pieauguma tempi;
3) politiskā vide- valsts politiskā iekārta, starpvalstu attiecības;
4) tiesiskā vide- likumu un citu normatīvo aktu kopums, kuri regulē komercdarbību un atsevišķus tās aspektus;
5) institucionālā vide- komersanta sadarbības partneri (valsts, sabiedrība, vietējās pašvaldības, tiesībsargājošās institūcijas, kredītiestādes, vairumtirgotāji, audita firmas, mācību iestādes, reklāmas aģentūras, tirgus izpētes firmas);
6) tehnoloģiskā vide- zinātnes un tehnikas sasniegumi, jaunākās tehnoloģijas;
7) fiziskā vide- dabas apstākļi, kādos noris komercdarbība (klimats, reljefs, ražošanas resursu pieejamība).