Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

idejas??

 
10 gadi
Reitings 1504
Reģ: 11.03.2010

mums skolaa pashlaik ir projekts par to kaa vareetu piesaistiit tuuristus celjojumiem uz Peruu. prezentaacijai vajag netikai teoreetisko, bet arii praktisko ( ja to taa var nosaukt) piemeeram, projektam par sviestmaizhu baaru buutu jaataisa maiziites, atverot veikalu, jaauzmodelee kaads apgjeerba gabals. bet, ko var izdomaat shim projektam?? idejas? (t)

07.06.2011 19:51 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Pargjerbieties par peruanjiem! :D Uztaisiet prezentaciju ar Peru faktiem & bildem un telojat iezemieshus, kas dzied Peru tautas dziesmas un aicina ciemos. :D

07.06.2011 19:56 |
 
Reitings 3278
Reģ: 18.02.2009
Zakji* - laba ideja! :-D :-D
07.06.2011 19:57 |
 
10 gadi
Reitings 1504
Reģ: 11.03.2010
tajaa prezentaacijaa jau ir fakti par peru :-)
07.06.2011 19:59 |
 
10 gadi
Reitings 1504
Reģ: 11.03.2010
bet ar to nepietiek (s)
07.06.2011 20:00 |
 
Reitings 265
Reģ: 29.01.2009
Varbūt atrodiet kādu reālu cilvēku, kas ir bijis Peru, lai viņš padalās ar savu pieredzi.

Vai, piemēram, tajā pašā facebook atrodiet kādu Peru iedzīvotājus (visdrīzāk jauniešus) un sarunājiet ar viņiem, lai ieraksta mazu video kaut vai caur web cameru (domāju, ka tur cilvēki ir ļoti atsaucīgi, vienīgi ar angļu val varētu būt problēmas :D , kaut gan var jau arī tajā pašā spāņu valodā un pielikt subtitrus klāt), kā tādu aicinājuma tekstu "Braucietc ciemos!", "Te ir forši!" utt (visādus saukļus).. un tad no vairākiem video samontēt filmu.

Nu vismaz es tā darītu :)
07.06.2011 20:20 |
 
10 gadi
Reitings 1504
Reģ: 11.03.2010
ambulance, paldies par ideju ;-)
07.06.2011 23:39 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (2)