Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

sieviešu viedoklis par apkalpošanu veikalā

 
Reitings 51
Reģ: 27.03.2011

Sveikas meitenes!

Interesē jūsu viedoklis par to kādai jābūt ideālai apkalpošanai veikalā no pārdevēju puses. Saprotu, ka nevienam/ai nepatīk, ka knapi ieejot veikalā pārdevējs tev lien klāt piedāvājot palīdzību. Tu pat neesi paspējis neko apskatīties un pēc tādas uzbāšanās gribas iet tālāk uz nākamo veikalu. No manas puses izcili negatīvs piemērs būs "Lee Cooper" veikali.

Uzbursim ainiņu: Jūs ieejat veikalā un pieejiet pie kāda apavu stenda un pētat. Kādu reakciju jūs sagaidat no pārdevēja? Pieņemsim, ka tas ir sporta veikals.

Jūsu viedoklis ļoti noderēs.

01.04.2011 18:07 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Nevēlos nekādu reakciju no pārdevēja puses!
Ja es skatos drēbes tad es pati labāk zinu kas man ir nepieciešams, ļoti nepatīk un jūtos neērti ja jautā vai nevajag kā palīdzēt. Man patīk ja pārdevējas ir pieejamas taču viņas mani netraucē ne ar skatienu, smaidiņu vai lieki uzrunājot.
Protams, ja man kaut kas ir iepaticies un es to iegādājos pie kases atbild lapini, novēl jauku dienu, vakaru :-)

Es nezinu kurš "speciālists" ir izdomājis, ka ja ienāk pircējs veikalā viņam uzreiz jāklūp virsū ar jautājumu... :-)
01.04.2011 18:13 |
 
Reitings 8187
Reģ: 27.12.2009
lai stāv mierā un nevar muti vaļā,ja man kaut ko vajdzēs-paprasīšu.
01.04.2011 18:14 |
 
Reitings 696
Reģ: 03.11.2010
Kā pircējs vēlos, lai pārdevējs man palīdz TIKAI tad, kad pati to palūdzu
01.04.2011 18:14 |
 
Reitings 53
Reģ: 15.09.2009
nē, nu varētu padomāt, ka tās pārdevējas pašas dikti grib uzmākties
tas pieder pie labas apkalpošanas prakses un viņām tā liek darīt vadība
01.04.2011 18:19 |
 
10 gadi
Reitings 3335
Reģ: 29.01.2009
Viss atkarīgs no veikala.
Ja sporta veikals kā Sportland un 100% sports, tad dodu priekšroku, ja neko nejautā- vienkārsi sākumā sasveicinās un viss. Un attiecīgi ir kaut kur netālu, bet nu lai nav tā, ka seko man, bet nav arī tā, ka savā starpā ar kolēģi runā tā, ka neērti pārtraukt un uzjautāt, ko vajag.
Ja sporta veikals, kas ir vairak specializējies attiecīgi piem. pārdod slēpes, snovborda dēļus utml, tad gan laikam gribētos, lai pajautā, vai kaut ko vajag pastāstīt, palīdzēt.
01.04.2011 18:19 |
 
Reitings 212
Reģ: 07.03.2011
man besi ara kad pardeveja uzprasaas kautko palidzet kad pasaki ne paldies.. tad pec kada laika atkal klat cita un atkal jauta to pasu (e)
01.04.2011 18:21 |
 
Reitings 4718
Reģ: 29.01.2009
Lai stāv klusu un netraucē mani, kad man savadzēsies palīdzību pati pajautāšu.
Arī ļoti riebjās, ja uzbāžās un nāk klāt ar visādiem jautājumiem!
01.04.2011 18:23 |
 
Reitings 168
Reģ: 22.09.2009
Nu, ceru, ka saprotat, ka pārdevējām LIEK to darīt, tā kā piemēram Narvesenā pērkot košļeni jautā vienmēr jautā vai gadījumā negribi hotdogu.. :D :D
01.04.2011 18:25 |
 
Reitings 610
Reģ: 31.07.2010
Kamēr es tikai pētu, lai liek mani mierā! Ja vajadzēs kādu konkrētu izmēru vai ko citu, tad pati pajautāšu.
01.04.2011 18:26 |
 
Reitings 51
Reģ: 27.03.2011
Guarana, tur tā lieta, ka veikala vadība dod norādijumus, ka bez maz vai "jāklūp" potenciālajiem klientiem virsū. Zinu, ka 90% cilvēku tas galīgi nepatīk, tāpēc meklēju variantu kā visneuzkrītošāk likt noprast, ka esmu gatavs palīdzēt, lai darba dienas beigās nebūtu atkal kādi aizrādijumi.
01.04.2011 18:28 |
 
Reitings 13903
Reģ: 18.02.2010
Man derētu piedāvāšanās atnest vajadzīgo izmēru.
Vai arī nekādi jautājumi, bet pārdevējam jābūt tuvumā, lai, ja gribētu pati izmēru pajautāt, viņš'būtu sasniedzams.
01.04.2011 18:30 |
 
Reitings 2829
Reģ: 06.07.2010
piekritīšu ka labāk lai vispār nelien klāt :-D jo ja arī būs nepieciešama palīdzība es automātiski uz to atbildu -nē,vienreiz kaut kā netīšām sanāca pateikt tāādu aizvainoto -nēe, vienkārši nekontrolēju toni kādā to pateicu un pašai kauns palika, jo man laipni piedāvā vai palīdzēt,bet es kā psihā ne par ko uzbraucu. Vispār cenšos pati palasīt, spriest pēc sava viedokļa par produktiem nevis ļauju lai man kaut ko "iesmērē" tāpēc ka dārgāks. Bet ja kaut ko nevaru atrast tad gan pajautāju palīdzību. Galvenais lai ir kam pajautāt,lai nestāv blakus ,kas arī tracina un nelien virsū uzreiz! Vsjo :-D
01.04.2011 18:30 |
 
Reitings 4129
Reģ: 29.01.2009
Gribu mieru! Lai mani nepēta ne tad, kad ieeju veikalā, ne tad, kad sāku cilāt apavus. Ja man vajadzēs palīdzību-pajautāšu. :)
01.04.2011 18:34 |
 
10 gadi
Reitings 3987
Reģ: 02.02.2011
Man patīk, ja ieeju veikalā, kases tuvumā stāv pārdevēja, kas neklačojas ar kolēģēm, bet gan jauki mani pasveicina. Es eju izlūkos gar plauktiem, viņa nodarbojas ar savām lietām un neseko man uz katra soļa. Tanī pat laikā, viņa redz, ja ilgāk uzkavējos pie kāda plaukta, un piedāvā palīdzēt.
Būtībā, man patīk tas, kā strādā Bik Boka pārdevējas :) Un tur man palīdzība itin bieži ir nepieciešama, lai kaudzītēs atrastu īsto bikšu vai kā cita izmēru, īpaši, ja man rokas ir pilnas ar citām drēbēm.
01.04.2011 18:37 |
 
Reitings 563
Reģ: 17.02.2011
Visam jābūt saprātīgās devās - netīk pārspīlēti laipna apkalpošana,kas robežojas ar uzbāzību un rada nelāgu iespaidu,ka pārdevējs vēlas pārdot savu preci par katru cenu, un nepatīk arī pārdevējas ar augstprātīgi iznīcinošu, vienaldzīgu, neieinteresētu skatienu.
01.04.2011 18:49 |
 
10 gadi
Reitings 2587
Reģ: 07.03.2011
Es dalu tā - kvalitatīva un nekvalitatīva apkalpošana. Ir ļoti jūtams, kad pārdevējs ieinteresēts tiešām palīdzēt (bet tikpat labi ir jāprot nolasīt, kad palīdzību nevajag), kad šajā komunikācijā rodas kāds dziļāks kontakts ne tikai par konkrētām precēm, kad tu jūties brīva savā izvēlē, te varētu saukt daudz ko, kas raksturo labu pārdošanu. Un ir random standarts un teksti, kurus pārdevējām uzspiež no augšas, bez jebkādas elementāras apmācības, motivācijas un atdeves darbam utml.
01.04.2011 19:09 |
 
Reitings 953
Reģ: 13.02.2010
Man liekas, ka pārdevējam ir jābūt mazliet psihologam.

Ja cilvēks nesteidzīgi ienāk veikalā un klimst bezmērķīgi no viena plaukta pie otra, tātad palīdzība nav vajadzīga-vai nu īsina laiku kaut ko gaidot vai vienkārši izklaidējas. Tas ir pircējs, kurš neko konkrētu nemeklē, kurš pirks, ja kaut kas iekritīs acīs. Ja tādam pajautās, vai varu palīdzēt, tāds uzreiz izmuks ārā.

Ja cilvēks ļoti ilgi stāv pie viena plaukta un cilā divas vai trīs lietas un sāk izskatīties mazliet apjucis, tad gan var pienākt klāt un apjautāties, vai nevēlas palīdzību. Bet tas vairāk attiecas uz specializētajiem veikaliem- sporta preču, tehnikas, utml., kur cilvēks cilā un nesaprot, ar ko viena prece no otras atšķiras un kuru labāk izvēlēties. Nez vai rotu vai apģērbu veikalā pārdevēja palīdzība būs nepieciešama.

Ja cilvēks ātri ieiet veikalā un izmisīgi cenšas ar acīm kaut ko sameklēt, tad arī var droši nākt un jautāt, vai nevajag palīdzību.

Visos pārējos gadījumos, vismaz vienai pārdevējai jābūt pie kases- nodarbinātai (lai nepēta klientus), bet ne aizņemtai (lai nav iegrimusi tik dziļi pļāpās ar kolēģēm, ka bail traucēt sarunu).

Kopumā vairākumu veikalā ir laba apkalpošana.
01.04.2011 19:26 |
 
Reitings 1457
Reģ: 18.03.2009
aprakstītajā situācijā, mani netraucētu, ja pie manis pienāktu un laipni pajautātu vai nav nepieciešama palīdzība! jo man ļoti nepatīk ja ir jāklīst pa veikalu un jāmeklē, kur tad tie konsultanti noslēpušies!!


man patīk, ja pārdevējs-konsultants piedāvā palīdzēt, pat ja man palīdzība nav nepieciešama un man nāktos atteikt! :-)
protams, otra galējība, kad ar acīm seko "ik uz soļa", tas gan man nepatīk! :-D
01.04.2011 19:33 |
 
Reitings 6797
Reģ: 06.07.2009
Man nepatīk kā apkalpo La senzā. šajā veikalā izvairos iet, tikai apkalpošanas dēļ.

Bet man kā kuru reizi, citreiz tieši prasās, lai pārdevējs izstāsta un piedāvā man kko, citreiz gribas vienkārši pastaigāt pa veiaklu, paskatīties, pamērīt.
01.04.2011 19:36 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Man nepatīk kā apkalpo Gerkenā, ja kaut ko pajautā lapni, skatiens un atbilde apmēram tāda: "Ko piesējies?". :-D Tur īpaši pārdevējas izceļas ar apkalpošanu... :-D
01.04.2011 19:41 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!