Uh, jā. Es ģimenē vienmēr biju “labais” bērns - labas sekmes, aktivitātes ārpus skolas, vienkārša apņēmība un mērķtiecība, kamēr māsa bija tā, kurai nekā no tā nebija, viņai viss gāja slikti un ar lielu nepatiku. Knapi izvilka sākumskolas klases. Tā es kļuvu par “slikto” bērnu, jo tas, ka man viss tik labi izdodas kļuva pārāk pierasts un nekas īpašs. Māsa tika godināta par viduvējām atzīmēm, kas man likās absurdi, jo es tādas gribot nevarētu dabūt, par citiem sīkumiem, kas kopumā nebija loģiski. Es jau saprotu, ka tas tika darīts motivēšanas nolūkos, bet neredzēju, kāpēc man uzreiz bija jākļūst par “slikto”. Viņai tika izdabāts visur, lai ko darītu bija mīļāka, bet es kaut kā atdalījos. Jebkurā gadījumā nepārdzīvoju, jo man tas nebūt nav svarīgi, pat saprotu, kur tas viņai ir iegājies, jo viņas mamma tieši tāpat iedalīja savus bērnus - manu mammu un viņas brāli. Joprojām to dara. Un no malas skatoties, tas ir tik briesmīgi, kā viens dara visu un tāpat nav mīļš, bet otrs nedara neko un ir pats mīļākais bērns.