Es par to Saapio iedomājos pēc tam, kad noskatījos krievu jūtūberes Katya Konasova video par "Insgagrama brendiem". Faktiski attapīgi ļautiņi paņem dajebkādu substanci, uzbliež plašu PR, izmantojot slavenas influenceres un tirgo nost tos kaut kur garāžās radītos un smuki iepakotos produktus. Šiem IG zīmoliem raksturīgi, ka nav vērā ņemama ražotne ar juridisko adresi, nav sava veikala, viss bizītis kruķās tikai pa soctīkliem. Latvijā viņu pirms pusotra gada aizgūtnēm reklamēja Sana Timma un citas, bet gali ved uz to pašu bēdīgi slaveno "Inch", kas ar saviem zābakiem apjāja te visus un beigās bēga arī no PTAC soda. Droši vien tie paši "uzņēmēji" arī ar šito visus apjāja.
Visi tie kolagēni, krēmi un kas tur vēl bija – nu tak elementāri nopērkami lielos daudzumos Ķīnā, tiem nav nekāds sevišķais sastāvs. Indīgi jau nav, bet nu nav arī savas cenas vērti. Tas viss bija tikai zīmola haips. Tagad nekur nekādas reklāmas vairs nemana, vai ne?