Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Atceltie pieraksti

 
Reitings 176
Reģ: 31.03.2020
Sveikas, meitenes!😀
Iedvesmojoties no Facebook diskusijas, kur dažādu jomu meistari uzsvēra klientiem, ka laicīgi jāatceļ vai jābrīdina par neierašanos uz noteikto procedūcu. Protams, es visam piekrītu, ja nevari ierasties, lūdzu, laicīgi brīdini nevis ignorē un neierodies. Savukārt, man ir bijusi gluži pretēja situācija. Uz noteikto datumu un laiku ierodos pie meistares, kabineta durvis ir ciet, pagaidu, bet tad kad pagājis kāds laiks, uzzvanu, un man pasaka, ka šodien nevar ierasties. Gluži patīkami jau arī nav. Tādas situācijas ir bijušas vairākas reizes no meistaru puses.
Kā Jums ir gadījies? Ir bijušas līdzīgas situācijas?
02.05.2022 07:27 |
 
Patīk
Reitings 5042
Reģ: 17.04.2020
No meistara puses- nekad
02.05.2022 07:53 |
 
10 gadi
Reitings 602
Reģ: 29.01.2009
Man savulaik bija viena manikīre. No sākuma viss bija ok, bet tad sāka pārcelt pierakstus 30min pirms. Saku, ka šādi nav ok, man jāzina vismaz 1.5h pirms, lai nebraucu ātrāk no darba prom utt.
Tad man pieraksts sestdienā. Piektdien ap plkst. 22.00 atsūta, ka rīt nevarēs. Ok, saprotu, ka gan jau ballīte, nav problēmu, pārceļam. Uz pārcelto laiku tā arī neatnāca. Aizmirsa. Atvainojās, piedāvāja citus laikus asap, bet nu man ar šo bija gana. 🤷🏼‍♀️
02.05.2022 08:00 |
 
10 gadi
Reitings 1282
Reģ: 07.12.2011
No meistara nav nekad
Bet to,ka klienti uzskata,ka viņiem nav jāpaziņo un vek ignorētas gan ir pretīgi
Bieži tas attiecas arī uz ārstu vizītēm bērniem, mammas sarakstās visur, sen jau vairs nav aktuāli,bet neatceļ un tad citi netiek,kam patiešām vajag tieši tur un pēc iespējas ātrāk
02.05.2022 08:07 |
 
Patīk
Reitings 1739
Reģ: 24.05.2019
Nav tā gadījies. Es noteikti prasītu paskaidrojumu vai atstātu sliktu atsauksmi par tādu mristari.
02.05.2022 08:09 |
 
Reitings 10595
Reģ: 18.08.2014
Arī no meistara puses nekad nav bijusi šāda situācija. Parasti par izmaiņām ziņo laicīgi.
02.05.2022 08:25 |
 
Reitings 1071
Reģ: 22.07.2014
Man nesen bija gadījums, ka vajadzēja pirms svarīga pasākuma pierakstīties pie meistares. Plānojot savu laiku, pieteicos pakalpojumam 3 nedēļas iepriekš un vēl atprasījos darbā, lai tiktu uz procedūru. Norunātajā laikā aizgāju pie meistares un tur cita kliente viņai. Saprotu, ka var visādi gadīties (bija aizmirsusi pierakstīt plānotājā), bet arī citus laikus nepiedāvāja. :D
Lieki teikt, ka pie šīs meistares vairs neiešu un citiem arī neieteikšu.
02.05.2022 08:27 |
 
Reitings 3481
Reģ: 28.12.2018
Man vienreiz ta bija pie frizieres. Atnaku un vinas tur nav. Saku prasit, kas par lietu. Viena sazvana manu frizieri un si saka, ka man vakar bija pieraksts, bet es zinu, ka 100% taja diena! Beigas izradijas, ka man bija taisniba, bet atvainosanos ta ari nedabuju.
Vispar es vel teicu, ka vinai sistema ir mans nr un kapec tad si man nezvanija vakar, kur es esmu. Vinai nebija ko atbildet.
Gaidiju kadas 30min lidz si pa galvu, pa kaklu atvelkas. Lieki teikt, ka tur vairs neatgriezos.
Talak mana lazerepilacijas meistare diena, kad man pieraksts atraksta, ka vinai sunim slikti un vai varam parcelt. Es teicu - protams, bez problemam. Si man saka, ka velak uzrakstis man datumus un laikus, lai izvelos kad man labak der. Tas bija 25 marta, joprojam no vinas neesmu dzirdejusi. 😄
02.05.2022 10:57 |
 
Reitings 3441
Reģ: 01.03.2022
Pati vienmēr ierodos, jo riebjas sajūta, ka lieku vilties.
No meistara nekad nav gadījies, ka neierodas.
Bet man 2x ir gadījies, ka meistare ir paņēmusi mani un vēl vienu vienlaicīgi. Es to ciest nevaru. Es maksāju par manu laiku. Abas reizes bija slikta pieredze.
1.
Zināmā Rīgas iestādē veicu sejas PĪLINGU. Uzlika man pīlingu un teica, ka pēc 20min būs atpakaļ. Skatos pulkstenī 5min, 10min, 15min man seja jau visa ugunī deg. Plika tur guļu, sāku saukt. Sekretāre beigās šo pasauca. Šī aizpļāpājusies. Viņai vēl nebija kauna no manis iepiķot LIELU naudu, kad seja burtiski visa bija jēla.
Pēc pīlina noiešanas pilnīgi rētas palika. Gāju tajā pašā vietā pie citas meistares uz mitrinošu procedūru, glābt seju, kur arī gribēja kārtīgi naudu noplēst
Tā mana meistare bija atvaļinājumā. Kārtīgi noveicās, jo redzot savas rētas es viņai kārtīgi sadotu.
2.
Otrs atgadījums bija pie friziera. Kad man balināja matus, sāka citai griezt. Kopumā jau nav problēmu, ja laicīgi atnāk atpakaļ, nevis nodedzina manus matus, jo nevar laicīgi pabeigt otru.
02.05.2022 11:50 |
 
10 gadiPatīk
Reitings 4888
Reģ: 03.11.2012
Ir gadījies no meistara puses, precīzāk no Annas Pērles!
Biju pieteikusies uz uzacu korekciju/krāsošanu, pierakstījos ļoti laicīgi un viss it kā ok…
Pāris dienas pirms pieraksta datuma, man raksta no AP, ka pierakstu piedāvā pārcelt uz nākamo dienu… Ok, piekrītu, jo ir reāla vajadzība :D nākamajā dienā man atkal raksta, ka meistarei kaut kas noticis, bla bla bla, varot pārcelt vēl uz aiznākamo dienu, atkal piekrītu, bet jau sākas stresiņš… un saku, ka ja meistarei ir problēmas, meklēšu labāk citu meistari, citā salonā… Mani nomierina un saka, ka nē, nē viss būšot ok!
Pienāk pieraksta diena, man atkal raksta, ka meistare tomēr nevarēs pieņemt, piedāvā pierakstu jau uz nākamo nedēļu… Tad gan atteicos un steigšus meklēju citu meistari, jo bija ieplānots svarīgs pasākums…
Lūk tāda ir mana pieredze. Sajūta nepatīkama, no cilvēciskā viedokļa gan saprotu, gan līdz galam nesaprotu to situāciju, jo tas viss likās dīvaini…
Vārdu sakot, vairs nekad tur neplānoju pierakstīties 👍🏻😄
02.05.2022 12:21 |
 
Reitings 1231
Reģ: 14.01.2022
Man ir gadījies tikai, ka raksta vai ir iespēja sarunāt nedaudz ātrāk vai vēlāk, jo, piemēram, ir kāda 2h pauze starp klientiem izveidojusies. Vienmēr ļoti pieklājīgi un vienmēr bijusi piebilde, ka var tajā konkrētajā, kas jau bija norunāts.
02.05.2022 12:30 |
 
Patīk
Reitings 2066
Reģ: 22.05.2019
Man jau 4g ir viena nagu meistarīte,nekad nav pēkšņi atcēlusi vizītes.
Vienmēr laicīgi pabrīdina par atvaļinājumu,atsūta vēl pieejos laikus klientēm 🙂
Man pašai gan ir nācies atteikt vizītes,slimības dēļ.
Friziere man arī ir jau 2g viena,bet citā pilsētā.
Ieplānoju ar ciemošanos pie vecākiem,neesmu saskārusies ar vizītes pēkšņu atcelšanu 💃
02.05.2022 12:36 |
 
10 gadi
Reitings 2574
Reģ: 04.01.2013
MikaR @ 02.05.2022 12:30
Man ir gadījies tikai, ka raksta vai ir iespēja sarunāt nedaudz ātrāk vai vēlāk, jo, piemēram, ir kāda 2h pauze starp klientiem izveidojusies. Vienmēr ļoti pieklājīgi un vienmēr bijusi piebilde, ka var tajā konkrētajā, kas jau bija norunāts.
Man arī tieši šis pats gadījums. Uzskatu, ka arī meistares var uzrakstīt un pajautāt, ja ir izveidojusies liela pauze. Tad , ja klients tiek - ideāli, ja ne , tad vismaz nezaudēs otru un tas būs savā laikā.
02.05.2022 13:02 |
 
Reitings 683
Reģ: 23.03.2020
Privātā klīnikā administratore man teica, ka man rīt ir pieraksts teicu, ka 100% zinu, ka šodien. Beigās no kabineta iznāca ārste un uzbubināja darbiniecei un pieņēma mani.
02.05.2022 13:50 |
 
Reitings 392
Reģ: 12.04.2018
Smaidulītee @ 02.05.2022 07:27
Sveikas, meitenes!?
Iedvesmojoties no Facebook diskusijas, kur dažādu jomu meistari uzsvēra klientiem, ka laicīgi jāatceļ vai jābrīdina par neierašanos uz noteikto procedūcu. Protams, es visam piekrītu, ja nevari ierasties, lūdzu, laicīgi brīdini nevis ignorē un neierodies. Savukārt, man ir bijusi gluži pretēja situācija. Uz noteikto datumu un laiku ierodos pie meistares, kabineta durvis ir ciet, pagaidu, bet tad kad pagājis kāds laiks, uzzvanu, un man pasaka, ka šodien nevar ierasties. Gluži patīkami jau arī nav. Tādas situācijas ir bijušas vairākas reizes no meistaru puses.
Kā Jums ir gadījies? Ir bijušas līdzīgas situācijas?
Man vienreiz patrāpījās nagyu meistare, kura mēdza atlikt un pārlikt manikīru pēdējā brīdī, pēc trešās reizes, kad pēkšņi paliku bez manikīra, pārtraucu jebkādu sadarbību.
02.05.2022 13:54 |
 
Reitings 248
Reģ: 08.11.2021
Vienreiz gadījās ar frizieri tā, ka aizeju uz frizētavu, bet viņai brīva diena paņemta. Zvanu, jautāju, kas par lietu, viņa atbild, ka atceras, ka esot rakstījusi mani, bet neatceras kurā datumā ierakstījusi.. Tagad man ir cita friziere😁
02.05.2022 22:39 |
 
Reitings 994
Reģ: 08.05.2014
Vienreiz pierakstījos uz skropstu pieaudzēšanu. Meistare pārceļ vienu dienu, otru dienu, trešajā piedāvāja citu laiku. Nu labi, piekritu. Skropstas uzlika ļoti sliktas kvalitātes un pēc pāris dienām izkrita
Tā laikam bija zīme, ka nevajadzēja piekrist pārcelt tos pierakstus 😀
02.05.2022 23:43 |
 
Reitings 41
Reģ: 04.04.2020
Jā, tikko tàda situācija bija ar Didriksones manikīri. Man rīt ir kāzas, biju pierakstījusies uz manikīru, pedikīru un skropstām. 4dien uzrakstīja, ka 6dienas pierakstus būs jāatceļ, nu lieki teikt, ka man saplānota gan 7diena, gan šodiena. Vīlos, tas nebija tāds tusiņa varinats tomēr, bet ok, esmu tikusi pie manikīra, pedikīra un skropstām. 😊
02.05.2022 23:56 |
 
10 gadi
Reitings 1746
Reģ: 18.11.2009
Nav gadījies. Man pašai tikai ir bijis tā, ka jāatceļ kaut kas slimības dēļ vai, ja notiek kāds čp.. bet nu tā ir dzīve, visi esam cilvēki un vienmēr var kaut ko izdomāt un sarunāt :) bet nu cik ir gadījies dzirdrdēt par sievietēm, kas neatnāk un vnk ignorē. Es uzreiz ieliktu melnajā sarakstā😃
03.05.2022 00:07 |
 
10 gadi
Reitings 2574
Reģ: 04.01.2013
Varbūt ne pa tēmu, bet es palasīju sūdzības par Lashvii salonu https://www.sudzibas.lv/lashviii-studio-slikts-serviss-naudas-izkrapsana-c2219064
Vai tiešām slimības dēļ, iepriekš pat pabrīdinot ir jāmaksā depozīts + 50% no pakalpojuma ? :D Pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu. It kā jau prakse laba, jo arī meistari ir cilvēki, bet tiešām , ja cilvēkam notiek kkas neparedzēts...
03.05.2022 09:03 |
 
Reitings 1887
Reģ: 26.12.2021
Esmu no tiem klientiem, kas zvana/raksta atvainojas pat tad, ja kavēšu vien 10min 😁 Citiem tas ir sīkums, bet man patīk būt laikā. Mana manikīre bieži kavē 10-15min un tas ļoti tracina.
Līdz šim pierakstus esmu atcēlusi tikai laicīgi par to pabrīdinot.
03.05.2022 09:39 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)