Tiesības noliku ļoti ātri, bet tas bija gadus +/- 10 atpakaļ, tad bija citādi noteikumi gan autoskolās, gan CSDD. Skolā bija tikai teorijas tests, braukšanas eksāmens skolā nebija jāliek, teoriju paralēli ar braukšanu uzsāku uzreiz. CSDD teoriju noliku ar pirmo reizi, braukšanas eksāmenu noliku ar pirmo reizi. Braukšanas nodarbības man vajadzēja tikai obligātās, papildus neko nebraucu, manā laikā tās bija 14 akadēmiskās nodarbības, tagad tās laikam ir 20 obligātās nodarbības nodarbības.
Tiesības divu mēnešu laikā tagad ir grūti dabūt, viss atkarīgs no skolas mācību grafika. Ir skolas kurās teorijas apmācības piedāvā paātrinātā divu nedēļu kursā, ir kur teorijas apmācības ilgst piecas nedēļas un ilgāk. Tagad uz braukšanas apmācību nevar vienlaikus iet uzsākot teoriju, jānoklausās noteikts moduļu skaits. Kā arī, uz CSDD braukšanas eksāmeniem ir rinda mēnesi uz priekšu, ja izkrīti braukšanas eksāmenā, lai pieteiktos uz atkārtoto eksāmenu, būs jāgaida atkal lielā rindā.
Tiem, kuri plāno kārtot autovadītāja apliecību, iesaku no sākuma iekrāt un atlikt vismaz EUR 1000.00, un atvēlēt šo naudu tikai autovadītāja apliecībai, lai nesanāk pārrāvums mācībās dēļ naudas trūkuma. Jo intensīvāk brauksi, jo ātrāk tiksi pie tiesībām. Ar instruktoriem arī nevelciet garumā, pie instruktoriem arī parasti ir rindas divas nedēļas uz priekšu, tāpēc iekrājiet naudu, pierakstieties uz vismaz trim nodarbībām nedēļā uz priekšu.