Pēc vidusskolas Tava izaugsme un potenciāla realizācija pilnībā kļūst par Tavu atbildību pēc principa “Ko sēsi, to pļausi”. Otrs - kas Tavā izpratnē ir “izaugsme” un “viduvējība”, kā to var izmērīt? Šeit Tu vairāk saisti šos jēdzienus ar profesionālo attīstību, bet tik plaši jēdzieni ir skatāmi personības attīstības veselumā. Kāpēc gan, piemēram, apkopēja vai piemērā minētais biroja darbinieks nevarētu būt krietni zinošāks, pieredzējušāks, sagatavotāks kādā citā jomā vairāk kā viņa “Lielais” priekšnieks? Vai tādēļ, ka kāds ir biroja darbinieks uzreiz to ierindo starp pelēcībām un planktoniem? Iespējams, ikdienā darba vietā šis cilvēks ir mazs zobratiņš, kas sinhroni ar vēl 100 zobratiņiem kustina lielo mehānismu un izskatās kā puteklis uz kopējā fona, jo tāda ir konkrētā darba specifika, bet tas neko neliecina par katra indivīda attīstības līmeni. ?