Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Ryanair lidojums

 
Reitings 20
Reģ: 19.02.2016
Čau!
Varbūt kāda zin, kā sazināties ar Ryanair konsultantu saistībā ar atceltu lidojumu?
Uzgāju Ryanair lapā ChatBotu, bet tur ir automātiskais atbildētājs un viņš atbild tikai uz standarta jautājumiem.☹
01.06.2020 13:15 |
 
10 gadi
Reitings 361
Reģ: 23.03.2013
Viniem ir īrijā rynair centrs. Es neesmu zvanijusi, jo maksas pakalpojums. Bet arī aktuāla tēma
01.06.2020 15:17 |
 
Reitings 199
Reģ: 23.12.2017
Sveika!
Vai Tev lidojums ir atcelts? Tad no viņiem atnāca e-pasts. Šajā e-pasta būs saite, kas vedis Tevi uz formu, kura būs jāaizpilda, lai pieprasītu atpakaļ naudu. Pēc laika Tev viņi atsūtīs uz e-pastu kuponu tas biļetes vērtība,ar piebildi, ja tomēr nevelies kuponu bet naudu, tad sazinieties ar mums. Un saite vedis uz to čatu, par kuru Tu runāji.
Tu uzdosi jautājumu un atbildi Tev dos tas kaitinošais robotins. Un pēc tam uz ekrāna parādīsies jautājums : vai Tu saņēmi atbildi uz savu jautājumu? Nospied ka ne. Tad parādīsies vairākas opcijas, un Tu izvēlies pēdējo-komunicēt ar operatoru. Tad Tev būs jāaizpilda Tavas detaļas, e-pasts, tel Nr, rezervācijas Nr jānospiež “catot”. Tad tevi ieliks rinda. Ja paveiksies, ātri Tev atbildes operators. Tad saki, ka gribi naudiņu nevis kuponu. Viņi teiks ok paldies, pieprasījumu saņemam, jums atnāks apstiprinājuma e-pasts un, ka, kamēr nav atgriezta vēl naudiņa, ka tikmēr var arī lietot to kuponu ja nu gadījumā mainisi domas. Viss, un tad sāksies liela gaidīšana, jo nav zināms, kad īsti atgriezis naudiņu.
I acknowledge that you do not wish to accept your refund in voucher format at this time and have requested to remain on the cash refund queue. Please note that until such time as you receive your cash refund, your voucher will remain valid and can be used to purchase flights and ancillaries for any future trip you might wish to plan. Please note that our refund processing has been negatively affected by the Covid19 crisis however we will process your refund as soon as possible.
Our priority remains the health and well-being of our people and customers and our communities. Thank you sincerely for your patience and support.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services.
Ceru, ka palīdzēju Tev.
01.06.2020 15:45 |
 
Reitings 20
Reģ: 19.02.2016
MsInga @ 01.06.2020 15:45
Sveika!
Vai Tev lidojums ir atcelts? Tad no viņiem atnāca e-pasts. Šajā e-pasta būs saite, kas vedis Tevi uz formu, kura būs jāaizpilda, lai pieprasītu atpakaļ naudu. Pēc laika Tev viņi atsūtīs uz e-pastu kuponu tas biļetes vērtība,ar piebildi, ja tomēr nevelies kuponu bet naudu, tad sazinieties ar mums. Un saite vedis uz to čatu, par kuru Tu runāji.
Tu uzdosi jautājumu un atbildi Tev dos tas kaitinošais robotins. Un pēc tam uz ekrāna parādīsies jautājums : vai Tu saņēmi atbildi uz savu jautājumu? Nospied ka ne. Tad parādīsies vairākas opcijas, un Tu izvēlies pēdējo-komunicēt ar operatoru. Tad Tev būs jāaizpilda Tavas detaļas, e-pasts, tel Nr, rezervācijas Nr jānospiež “catot”. Tad tevi ieliks rinda. Ja paveiksies, ātri Tev atbildes operators. Tad saki, ka gribi naudiņu nevis kuponu. Viņi teiks ok paldies, pieprasījumu saņemam, jums atnāks apstiprinājuma e-pasts un, ka, kamēr nav atgriezta vēl naudiņa, ka tikmēr var arī lietot to kuponu ja nu gadījumā mainisi domas. Viss, un tad sāksies liela gaidīšana, jo nav zināms, kad īsti atgriezis naudiņu.
I acknowledge that you do not wish to accept your refund in voucher format at this time and have requested to remain on the cash refund queue. Please note that until such time as you receive your cash refund, your voucher will remain valid and can be used to purchase flights and ancillaries for any future trip you might wish to plan. Please note that our refund processing has been negatively affected by the Covid19 crisis however we will process your refund as soon as possible.
Our priority remains the health and well-being of our people and customers and our communities. Thank you sincerely for your patience and support.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services.
Ceru, ka palīdzēju Tev.

Milzīgs paldies Tev! Ļoti ceru, ka sanāks sazināties.
Vienīgi, es jau apstiprināju, ka gribu samainīt uz citu lidojumu(ne pēc e-pasta saites, bet vnk ieejot Ryanair aplikācijā) un kad jau biju jaunā lidojuma reģistrācijas beigās, mani aizmeta atpakaļ uz sākumlapu, kur parādīja error, bet tajā pat laikā ryanairs uzrāda, ka esmu rezervējusi biļetes... Bet atvērt vaļā rezervāciju nevar.
01.06.2020 21:38 |
 
Reitings 199
Reģ: 23.12.2017
Lakonda, tad vienkārši ej tajā Online čatā un sazinies ar viņiem veidā, kuru aprakstīju un noskaidrot kas un ka ?
01.06.2020 22:18 |
 
Reitings 20
Reģ: 19.02.2016
MsInga @ 01.06.2020 22:18
Lakonda, tad vienkārši ej tajā Online čatā un sazinies ar viņiem veidā, kuru aprakstīju un noskaidrot kas un ka ?

Jau 2 nedēļas cenšos ar viņiem sazināties, nesanāca, un tagad tajā čatā vairs nav opcijas sazināties ar agentu... ?
Viņi ir izmainījuši opcijas. Ko lai dara?
10.06.2020 09:13 |
 
Reitings 243
Reģ: 02.10.2015
Es tiesi sodien sazinajos ar agentu, live chat. Vakar nogaidiju 3h, sodien domaju, ka tas pats bus, bet 20 min un sazinajas ar mani, pateica par vouchera bonusiem, bet paliku pie sava, velos naudu, pateica, ka paskatisies rezervacijas nr un nosutis pieprasijumu par naudas atgriesanu, lidz 48h jaatnak uz epastu apstiprinajums. Bez piespiesanas un ar jauku attieksmi.
10.06.2020 12:48 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits