Sveika!
Vai Tev lidojums ir atcelts? Tad no viņiem atnāca e-pasts. Šajā e-pasta būs saite, kas vedis Tevi uz formu, kura būs jāaizpilda, lai pieprasītu atpakaļ naudu. Pēc laika Tev viņi atsūtīs uz e-pastu kuponu tas biļetes vērtība,ar piebildi, ja tomēr nevelies kuponu bet naudu, tad sazinieties ar mums. Un saite vedis uz to čatu, par kuru Tu runāji.
Tu uzdosi jautājumu un atbildi Tev dos tas kaitinošais robotins. Un pēc tam uz ekrāna parādīsies jautājums : vai Tu saņēmi atbildi uz savu jautājumu? Nospied ka ne. Tad parādīsies vairākas opcijas, un Tu izvēlies pēdējo-komunicēt ar operatoru. Tad Tev būs jāaizpilda Tavas detaļas, e-pasts, tel Nr, rezervācijas Nr jānospiež “catot”. Tad tevi ieliks rinda. Ja paveiksies, ātri Tev atbildes operators. Tad saki, ka gribi naudiņu nevis kuponu. Viņi teiks ok paldies, pieprasījumu saņemam, jums atnāks apstiprinājuma e-pasts un, ka, kamēr nav atgriezta vēl naudiņa, ka tikmēr var arī lietot to kuponu ja nu gadījumā mainisi domas. Viss, un tad sāksies liela gaidīšana, jo nav zināms, kad īsti atgriezis naudiņu.
I acknowledge that you do not wish to accept your refund in voucher format at this time and have requested to remain on the cash refund queue. Please note that until such time as you receive your cash refund, your voucher will remain valid and can be used to purchase flights and ancillaries for any future trip you might wish to plan. Please note that our refund processing has been negatively affected by the Covid19 crisis however we will process your refund as soon as possible.
Our priority remains the health and well-being of our people and customers and our communities. Thank you sincerely for your patience and support.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services.
Ceru, ka palīdzēju Tev.