cory @ 29.08.2023 22:29Dāmas, vai kāda atcerās/zin kā Juta tika pie 76 tūkstošiem sekotāju? Tiešām savāca ar ceļojumu smukbildēm vēl Ginta laikos vai abi piepirka sekotājus? Nekad neesmu viņu uzskatījusi par profesionālu influenceri, bet kopš viņa nav vairs kopā ar Gintu, tā viņas instagram bilžu kvalitāte un vispār profila kvalitāte ir diez gan kritusies. Es saprotu, ka viņai dzīvē pamainījušās prioritātes, bet viņas profils tagad ne ar ko neatšķiras no manas kaimiņienes profila, kam patīk arī savās bildēs uzgriezt spilgti zilas debesis un uztaisīt pelēkzaļu zāli un kokus. Nu ja neskaita faktu, ka mana kaimiņiene nav aizprecējusies uz ASV. Vienkārši liekas dīvaini, ka Jutai tik daudz sekotāju ar to, ko viņa rāda savā profilā.
teorijā jā, bet mēs visas tāpat turpinam sekot.Terra Incognita @ 29.08.2023 20:46
Daļēji. Ja influenceri turpinās ņem sadarbības te ar Persil, te ar kosmētiku, te ar suņu barību, un reklāmas sāk kļūt par ļoti lielu daļu no viņu satura, tad pēc laika jau vairs nebūs skaidrs, par ko vispār ir viņu profils un kas ir viņu auditorija. Zīmoli ne vienmēr izvēlas influencerus, kas atbilst viņu "profilam", bet tā ir vairāk mārketinga nodaļu un aģentūru vaina, kā arī fakts, ka mums Latvijā nemaz nav tik daudz influenceru un jo īpaši tādu, kas darbotos specifiskā nišā.
gan jau tādi ir arī tagad, bet, ja nepostos 24/7 tevi apēd algoritmi un neviens tevi nelasīs. Tā tas vienkarshi tagad ir. Isteniba mes visi gribam lai posto 24/7. Es sekoju daudziem youtube un ir bedigi ja nav kadu laiku ielikts video, jo gribas vairak no miljaka vlogera noskatities.Terra Incognita @ 29.08.2023 20:40
Tam obligāti nav jābūt peļņas avotam, tas var būt arī hobijs. Cilvēki vispār kopš interneta pirmsākumiem līdz kādam apmēram 2013.(?) gadam blogus uzturēja tāpat vien, jo patīk (Latvijā tas ilga vēl nedaudz ilgāk). Bet tas mainījās, kad sākās influenceru ēra Instagram un YouTube, priekšplānā izvirzījās nevis tēma, bet gan paša influencera personība un dzīvesveids, influenceri paši kļuva par zīmoliem.
Starp citu, vēl kādu laiku pēc tās pārejas mārketinga aģentūras labprāt deva kosmētiku "vecmodīgajām" blogerēm, jo Instagram storijos iepostota bildīte bez pēdām pazūd 24h laikā, bet blogā ierakstīta izvērsta atsauksme par noteiktiem produktiem vēl gadiem parādīsies Google, kad tu meklētājā ierakstīsi, piemēram, "L'Oreal atsauksmes" vai meklēsi kaut ko par konkrēto produktu.
Protams, ka hobijotāji nevar postot 24/7. Un viņiem visdrīzāk iedos tikai produktus, nevis papildus vēl maksās, jo tādi blogeri neliek uzsvaru uz savu personību un viņiem attiecīgi nav personīgā fanu kluba. Bet kopumā tas, manuprāt, ir jēdzīgāk un arī pašam blogerim foršāk nekā dzīvot ar neregulāriem ienākumiem, stresot par to, ka kādu mēnesi sadarbību būs mazāk, pataisīt sevi par reklāmas stabu un galu galā reklamēt lietas, kurām tu netici.
Ivy Blanks @ 29.08.2023 22:31
Jā, viņi abi ar Gintu pirmsākumos sev kačāja sekotājus.
paskatījos 5 min. un, kā dzīvnieku cilvēks, viss par ko spēju domāt bija par to, ka nabaga sunim neļauj pat pakustēties pie sāniem ejot - abi tik runā un maigi žņaudz sunīti aiz siksnas, kas bija pārāk stingri nostiepta!Reya @ 29.08.2023 15:45Cik saprotu ka slavenības bez filtra pievienojušies kiviča Madara un Jānis
Es nezinu bet Jānis nešķiet patīkams cilvēks un Madara vairāk viņā liekas samilējusies.
tritanija @ 29.08.2023 19:57ja būtu tik vienkārši, tad nebūtu desmitiem IG kontu, kur gadiem ilgi ir 500-1k sekotāju un influencere rauj dirsu ar saturu, bildēm. Kaut kas ir īpašs tām, kuras savāc milzīgu auditoriju. Harizma vai kas. Nu talants. Tāpat kā ir aktieri ar talantu, kas pelna milionus un aktieri, kas filmējas ziepju operās par pamatalgu. Nezinu vai tas ir tik vienkārsi dabūt labas sadarbības un prast uztaisīt interesantu saturu. Ne visām ir interesants saturs un smukas bildes, nu nav un gan jau visas wanna be instazvaigznes cenšas tikt tur augšā Dzenītes līmenī.
Kā Dzenīte savāca 40k sekotāju? Maģija. Jautājums tām, kuras seko un taisa viņai statistiku, kura ļauj dabut sadarbības. Un kad tam būs noriets? Kad jūs visas izdzēsīsiet instagram. Bet visas turpina sekot.
Es nesen atkal domāju par bērnkopības kontiem - tik daudz zidishanas konsultanšu, pep mammu, psihologu, dūlu un vairums gadiem ir mazi konti, nenāk sekotāji. Un tad ir tādi lielie konti kā ekomammas, veseliemberniem, miilotova, bulavkina, kurām ir padsmiti tūkstoši vai 5-6k sekotāju. Kapēc šiem kontiem izdevās, bet citiem ne?
Care Cat @ 30.08.2023 08:32evijafo tādas kāzas utt, bet dzer lēto Boscu? ? Tā pudele fonā izskatās pēc Boscas, jo pati dzeru ?
klau, es to Broku vairs nevaru atrast IG. Atsūtiet, lūdzu, @Vārdotāja @ 04.08.2023 00:14Kā jums Brokas banānbilde? Ko vīrieši te pateiks..?
slinkumins @ 30.08.2023 08:55Skaidrs kāpēc Sudrabkaija filmējas porno,grib tik tālu tikt kā mūsu jaunā premjerministres kandidāte. Laikam,ka tad tas ir tas pirmais solis uz šo karjeru. ?
amnēzija @ 29.08.2023 13:42
Arī divgadniekus ir jāsauc vārdā un nevis "zaķīt, kaķīt, peļuķiņ" un visādi citādi. Citiem tas pāraug ieradumā, beigās bērns pat uz savu īsto vārdu vairs neatsaucas, jo pieradis pie zaķīšiem un kaķīšiem.
mangos @ 29.08.2023 23:59paskatījos 5 min. un, kā dzīvnieku cilvēks, viss par ko spēju domāt bija par to, ka nabaga sunim neļauj pat pakustēties pie sāniem ejot - abi tik runā un maigi žņaudz sunīti aiz siksnas, kas bija pārāk stingri nostiepta!
It ka minēja, ka tā vajagot darot, bet ikviens normāls kinologs pateiks, ka tas nav normāli. Turklāt, nevienā brīdi filmēšanas laikā neizteica komandu “blakus”, ne apbalvoja suni par “labo uzvedību “ utt. Svarīgāk taču pafilmēties. ?
Vārdotāja @ 30.08.2023 09:01klau, es to Broku vairs nevaru atrast IG. Atsūtiet, lūdzu, @