IetekMeļu tops

 
Reitings 38
Reģ: 23.12.2018
Nu meičukiņi ??? to kādai vajadzēja izdarīt! ?
Šeit par visām ieteklmelēm + un -
vegānēm, nevegānēm, resnām un sportistēm
28.10.2019 18:36 |
 
Reitings 669
Reģ: 15.08.2023
Sigita11 @ 29.08.2023 13:47
Cik Andžai gadu? Saprotu ka vīram palika tikko 30 bet izskatās stipri virs tiem - manam vīram ir 34 gadi bet viņš izskatās kā minimums gadus 10 jaunāks par Andžas vīru. ?

Andžai 33.
29.08.2023 13:50 |
 
Reitings 416
Reģ: 29.01.2023
Cik saprotu ka slavenības bez filtra pievienojušies kiviča Madara un Jānis
Es nezinu bet Jānis nešķiet patīkams cilvēks un Madara vairāk viņā liekas samilējusies.
29.08.2023 15:45 |
 
Reitings 10858
Reģ: 06.07.2022
Nitaris @ 29.08.2023 13:45
Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?

Atpakaļ uz rusņas metropoli Maskavu no rusņas kūrortpilsētas Sočiem.
29.08.2023 15:53 |
 
Reitings 145
Reģ: 28.04.2023
Reya @ 29.08.2023 15:45
Cik saprotu ka slavenības bez filtra pievienojušies kiviča Madara un Jānis
Es nezinu bet Jānis nešķiet patīkams cilvēks un Madara vairāk viņā liekas samilējusies.

Man arī Jānis šķiet ļoti nepatīkams.
29.08.2023 16:05 |
 
Reitings 669
Reģ: 15.08.2023
Nitaris @ 29.08.2023 13:45
Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?

Vai tad viņa pēdējo 10 gadu laikā ir ilgstoši dzīvojusi kaut kur citur kā tikai Krievijā, lai teiktu, ka "atpakaļ uz Krieviju"?
29.08.2023 16:25 |
 
10 gadi
Reitings 1074
Reģ: 25.04.2010
Man gan patika Madara un Jānis. Viņš likās normāls vīrietis, varbūt ne gluži pieradis katru dienu TV kameras priekšā grozīties. Vispār, viņus bija atsvaidzinoši skatīties pēc Didras diršanas sižetiem un Magones lauku drāmām citās sērijās.
Es tur subjektīvi nevaru izturēt to Yanu Bruk. Varbūt viņa ir fantastiski brīnišķīgs cilvēks reāli, bet iespaids par viņu ir augstprātīgs un ļoti kaitinošs.
29.08.2023 16:39 |
 
Reitings 5272
Reģ: 20.09.2022
Nitaris @ 29.08.2023 13:45
Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?

Viņa bija Latvijā atgriezusies?
29.08.2023 17:00 |
 
Reitings 230
Reģ: 31.05.2022
melna_aronija @ 29.08.2023 16:39
Man gan patika Madara un Jānis. Viņš likās normāls vīrietis, varbūt ne gluži pieradis katru dienu TV kameras priekšā grozīties. Vispār, viņus bija atsvaidzinoši skatīties pēc Didras diršanas sižetiem un Magones lauku drāmām citās sērijās.
Es tur subjektīvi nevaru izturēt to Yanu Bruk. Varbūt viņa ir fantastiski brīnišķīgs cilvēks reāli, bet iespaids par viņu ir augstprātīgs un ļoti kaitinošs.

Kā cilvēks var būt viengalcīgi gan fantastiski brīnišķīgs, gan augstprātīgs? Ja viņš ir augstprātīgs, tātad JAU nav nedz fantastisks, nedz brīnišķīgs. Un piedevām, ja vēl kaitinošs, tad vispār drīzāk negatīvs ir tas viedoklis, nekā pozitīvs. Kaut ko tu te saputrojies.
29.08.2023 18:06 |
 
10 gadi
Reitings 386
Reģ: 10.10.2010
melna_aronija @ 28.08.2023 08:38

Tas ir darbs biezo sievām vai atvasēm, kuras var atļauties nestrādāt normālu darbu, jo tāpat piķis vīram vai tēvam pietiekoši. Parasta vidusmēra sieviete nevar atļauties pusi dienas vaļāties gultā, tad pafočēties un vaidēt, cik smagi viņa strādā, kāpēc visi nav jau salikuši laikus. Priviliģētas cacas, kas vispār nevar iedomāties, ko tiešām nozīmē strādāt, domāt par iztikšanu, rēķinu nomaksu utt.
Man tiešām pietrūkst laiks, kad bija tikai blogeres, kuras runāja par to, ko pašas bija pirkušas (laiks pirms arī blogerēm sāka dalīt bezmaksas dāvanas apmaiņā pret slavinošu atsauksmi) un ne visas atsauksmes bija slavinošas un ar saukli: pērc, pērc, pērc tu arī.

Un tās blogeres, par kuram runā, no kurienes ņem naudu dzīvošanai, ja visu dara tāpat vien? Tas tad jau arī ir biezu cacu hobijs, kuras vīrs uztur un var blogot, pirkt mantas un likt atsauksmes tāpat vien.
Kurai normālai vidusmēra sievietei ir laiks un enerģija vienkārši tāpat vien blogot, neko nenopelnot un arī tātad nestrādājot, vai strādāt slodzi un vēl bezmaksas blogot? Kad bērniem dot savu laiku?
Nu vēl BKA laikā jautrībai, bet ne jau ilgtermiņā.
Tagad tas blogeres var blogot uz pilnu slodzi, jo dabū reklāmas. Tas arī ir darbs. Kāpec neviens nenoliek marketologus, kas kompānijās strāda un taisa tizlus reklāmas rullīšus? Jo tas kjipa ir īsts darbs, bet kad to dara influencere, tad nav īsts darbs?
Pati esi pretrunās ar sevi. Agrāko insta nebija influenceri, bet vienkārši cilvēki lika bildes smukas, rakstīja savas domas - tie cilvēki bija bagātas cacas, kurām kads apmaksāja dzîvi skaistu.
29.08.2023 19:50 |
 
10 gadi
Reitings 386
Reģ: 10.10.2010
Terra Incognita @ 28.08.2023 08:20
Es vēl atceros senos laikus, kad vietējās kosmētikas blogeres pašas pirka produktus un rakstīja normālas atsauksmes. Tolaik vēl sapņos nerādījās, ka kāds kaut ko iedos par brīvu. Bet, kad sākās influenceru bums, tad nomainījās ar "jaunās paaudzes" influenceriem, kuriem dzīvošana no dāvanām un sadarbībām kļuva par dzīvesveidu. Tagad grūti kādam no viņiem ticēt. Bet nu jā, nezinu, vai tā ir jēdzīga mārketinga stratēģija - apgādāt ar mantām influencerus, kuri reklamē visus pēc kārtas, jo tad jau tas kļūst par tādu kā fona troksni.
agrak sekoju ārzemju blogiem un tur nebija influenceru reklāmas, bet radīja reklāmas banerus bloga malās vai iestarpinātus. Un blogere pelnīja no kliksķiem un skatījumiem. Bet tad vajag miljonus skatījumu, lai kaut kas nopelnas. Aizvien angliski tā var, tāpat ka youtube, bet latviešu valodā neiespējami tā nopelnīt.
29.08.2023 19:52 |
 
10 gadi
Reitings 386
Reģ: 10.10.2010
be.beta @ 28.08.2023 07:24
nav nekāda māksla uz sadarbībām šiki dzīvot, kā jau te zemāk rakstīja - pret reklāmu var dabūt teju visu. protams, ka ticamība nu jau jebkādām reklāmām ir 0, mazliet žēl, jo kādreiz pēc godīgas atsauksmes varēja labu preci "nomedīt". tagad no tā visa ir palicis pāri tikai tukšs vārdu savienojums #godīgaatsauksme
oi, kā es gaidu, kad būs šis insta noriets un tas ilūziju burbulis uzsprāgs :D
ja būtu tik vienkārši, tad nebūtu desmitiem IG kontu, kur gadiem ilgi ir 500-1k sekotāju un influencere rauj dirsu ar saturu, bildēm. Kaut kas ir īpašs tām, kuras savāc milzīgu auditoriju. Harizma vai kas. Nu talants. Tāpat kā ir aktieri ar talantu, kas pelna milionus un aktieri, kas filmējas ziepju operās par pamatalgu. Nezinu vai tas ir tik vienkārsi dabūt labas sadarbības un prast uztaisīt interesantu saturu. Ne visām ir interesants saturs un smukas bildes, nu nav un gan jau visas wanna be instazvaigznes cenšas tikt tur augšā Dzenītes līmenī.
Kā Dzenīte savāca 40k sekotāju? Maģija. Jautājums tām, kuras seko un taisa viņai statistiku, kura ļauj dabut sadarbības. Un kad tam būs noriets? Kad jūs visas izdzēsīsiet instagram. Bet visas turpina sekot.
Es nesen atkal domāju par bērnkopības kontiem - tik daudz zidishanas konsultanšu, pep mammu, psihologu, dūlu un vairums gadiem ir mazi konti, nenāk sekotāji. Un tad ir tādi lielie konti kā ekomammas, veseliemberniem, miilotova, bulavkina, kurām ir padsmiti tūkstoši vai 5-6k sekotāju. Kapēc šiem kontiem izdevās, bet citiem ne?
29.08.2023 19:57 |
 
Reitings 5974
Reģ: 14.02.2021
Vai Lelde Sutena ir kopā ar meitiņas tēvu?
29.08.2023 20:13 |
 
Reitings 1210
Reģ: 03.04.2022
Berry5 @ 28.08.2023 20:09

Priekš manis arī līdzīgi - tā ir nevis reklāma, bet šo šampūnu viņa dabūja bezmaksas, botas no šī veikala bija bezmaksas, utt. Un tad jau tāds kā sarakstiņš ir uzveidojies ar haļavu veikaliem vai produktiem, kurus nav pat vēlme pirkt.
nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.
29.08.2023 20:33 |
 
Reitings 138
Reģ: 18.07.2023
tritanija @ 29.08.2023 19:52
agrak sekoju ārzemju blogiem un tur nebija influenceru reklāmas, bet radīja reklāmas banerus bloga malās vai iestarpinātus. Un blogere pelnīja no kliksķiem un skatījumiem. Bet tad vajag miljonus skatījumu, lai kaut kas nopelnas. Aizvien angliski tā var, tāpat ka youtube, bet latviešu valodā neiespējami tā nopelnīt.

Tam obligāti nav jābūt peļņas avotam, tas var būt arī hobijs. Cilvēki vispār kopš interneta pirmsākumiem līdz kādam apmēram 2013.(?) gadam blogus uzturēja tāpat vien, jo patīk (Latvijā tas ilga vēl nedaudz ilgāk). Bet tas mainījās, kad sākās influenceru ēra Instagram un YouTube, priekšplānā izvirzījās nevis tēma, bet gan paša influencera personība un dzīvesveids, influenceri paši kļuva par zīmoliem.
Starp citu, vēl kādu laiku pēc tās pārejas mārketinga aģentūras labprāt deva kosmētiku "vecmodīgajām" blogerēm, jo Instagram storijos iepostota bildīte bez pēdām pazūd 24h laikā, bet blogā ierakstīta izvērsta atsauksme par noteiktiem produktiem vēl gadiem parādīsies Google, kad tu meklētājā ierakstīsi, piemēram, "L'Oreal atsauksmes" vai meklēsi kaut ko par konkrēto produktu.
Protams, ka hobijotāji nevar postot 24/7. Un viņiem visdrīzāk iedos tikai produktus, nevis papildus vēl maksās, jo tādi blogeri neliek uzsvaru uz savu personību un viņiem attiecīgi nav personīgā fanu kluba. Bet kopumā tas, manuprāt, ir jēdzīgāk un arī pašam blogerim foršāk nekā dzīvot ar neregulāriem ienākumiem, stresot par to, ka kādu mēnesi sadarbību būs mazāk, pataisīt sevi par reklāmas stabu un galu galā reklamēt lietas, kurām tu netici.
29.08.2023 20:40 |
 
Reitings 138
Reģ: 18.07.2023
Elizabeteputnos @ 29.08.2023 20:33
nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.

Daļēji. Ja influenceri turpinās ņem sadarbības te ar Persil, te ar kosmētiku, te ar suņu barību, un reklāmas sāk kļūt par ļoti lielu daļu no viņu satura, tad pēc laika jau vairs nebūs skaidrs, par ko vispār ir viņu profils un kas ir viņu auditorija. Zīmoli ne vienmēr izvēlas influencerus, kas atbilst viņu "profilam", bet tā ir vairāk mārketinga nodaļu un aģentūru vaina, kā arī fakts, ka mums Latvijā nemaz nav tik daudz influenceru un jo īpaši tādu, kas darbotos specifiskā nišā.
29.08.2023 20:46 |
 
Reitings 1891
Reģ: 26.12.2021
Elizabeteputnos @ 29.08.2023 20:33
nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.
💯💯💯
29.08.2023 21:09 |
 
Reitings 1205
Reģ: 14.01.2022
Maija Armanevna, kas tagad arī sinoptiķe vairāk kā Bricis.. izsludina brīdinājumus. Wtf? Pat Bricis neko nevar vēl konkrēti pateikt.. viņai Šlesers un Putins aizmiglojis prātu.. 🤮🤮🤮🤮
29.08.2023 21:40 |
 
Reitings 1205
Reģ: 14.01.2022
Var jau ķert slavu dažādi, bet modes ekspertes un Šlesera atbalstītājas postus par postošu krusu es nevaru uztvert nopietni.
29.08.2023 21:54 |
 
Reitings 138
Reģ: 18.07.2023
Makšķerē engeidžmentu
29.08.2023 21:59 |
 
10 gadi
Reitings 3087
Reģ: 25.05.2009
Dāmas, vai kāda atcerās/zin kā Juta tika pie 76 tūkstošiem sekotāju? Tiešām savāca ar ceļojumu smukbildēm vēl Ginta laikos vai abi piepirka sekotājus? Nekad neesmu viņu uzskatījusi par profesionālu influenceri, bet kopš viņa nav vairs kopā ar Gintu, tā viņas instagram bilžu kvalitāte un vispār profila kvalitāte ir diez gan kritusies. Es saprotu, ka viņai dzīvē pamainījušās prioritātes, bet viņas profils tagad ne ar ko neatšķiras no manas kaimiņienes profila, kam patīk arī savās bildēs uzgriezt spilgti zilas debesis un uztaisīt pelēkzaļu zāli un kokus. Nu ja neskaita faktu, ka mana kaimiņiene nav aizprecējusies uz ASV. Vienkārši liekas dīvaini, ka Jutai tik daudz sekotāju ar to, ko viņa rāda savā profilā.
29.08.2023 22:29 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)