Sigita11 @ 29.08.2023 13:47Cik Andžai gadu? Saprotu ka vīram palika tikko 30 bet izskatās stipri virs tiem - manam vīram ir 34 gadi bet viņš izskatās kā minimums gadus 10 jaunāks par Andžas vīru. ?
Nitaris @ 29.08.2023 13:45Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?
Reya @ 29.08.2023 15:45Cik saprotu ka slavenības bez filtra pievienojušies kiviča Madara un Jānis
Es nezinu bet Jānis nešķiet patīkams cilvēks un Madara vairāk viņā liekas samilējusies.
Nitaris @ 29.08.2023 13:45Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?
Nitaris @ 29.08.2023 13:45Liene Greifāne atpakaļ uz Krieviju pārvākusies?
melna_aronija @ 29.08.2023 16:39Man gan patika Madara un Jānis. Viņš likās normāls vīrietis, varbūt ne gluži pieradis katru dienu TV kameras priekšā grozīties. Vispār, viņus bija atsvaidzinoši skatīties pēc Didras diršanas sižetiem un Magones lauku drāmām citās sērijās.
Es tur subjektīvi nevaru izturēt to Yanu Bruk. Varbūt viņa ir fantastiski brīnišķīgs cilvēks reāli, bet iespaids par viņu ir augstprātīgs un ļoti kaitinošs.
melna_aronija @ 28.08.2023 08:38
Tas ir darbs biezo sievām vai atvasēm, kuras var atļauties nestrādāt normālu darbu, jo tāpat piķis vīram vai tēvam pietiekoši. Parasta vidusmēra sieviete nevar atļauties pusi dienas vaļāties gultā, tad pafočēties un vaidēt, cik smagi viņa strādā, kāpēc visi nav jau salikuši laikus. Priviliģētas cacas, kas vispār nevar iedomāties, ko tiešām nozīmē strādāt, domāt par iztikšanu, rēķinu nomaksu utt.
Man tiešām pietrūkst laiks, kad bija tikai blogeres, kuras runāja par to, ko pašas bija pirkušas (laiks pirms arī blogerēm sāka dalīt bezmaksas dāvanas apmaiņā pret slavinošu atsauksmi) un ne visas atsauksmes bija slavinošas un ar saukli: pērc, pērc, pērc tu arī.
agrak sekoju ārzemju blogiem un tur nebija influenceru reklāmas, bet radīja reklāmas banerus bloga malās vai iestarpinātus. Un blogere pelnīja no kliksķiem un skatījumiem. Bet tad vajag miljonus skatījumu, lai kaut kas nopelnas. Aizvien angliski tā var, tāpat ka youtube, bet latviešu valodā neiespējami tā nopelnīt.Terra Incognita @ 28.08.2023 08:20Es vēl atceros senos laikus, kad vietējās kosmētikas blogeres pašas pirka produktus un rakstīja normālas atsauksmes. Tolaik vēl sapņos nerādījās, ka kāds kaut ko iedos par brīvu. Bet, kad sākās influenceru bums, tad nomainījās ar "jaunās paaudzes" influenceriem, kuriem dzīvošana no dāvanām un sadarbībām kļuva par dzīvesveidu. Tagad grūti kādam no viņiem ticēt. Bet nu jā, nezinu, vai tā ir jēdzīga mārketinga stratēģija - apgādāt ar mantām influencerus, kuri reklamē visus pēc kārtas, jo tad jau tas kļūst par tādu kā fona troksni.
ja būtu tik vienkārši, tad nebūtu desmitiem IG kontu, kur gadiem ilgi ir 500-1k sekotāju un influencere rauj dirsu ar saturu, bildēm. Kaut kas ir īpašs tām, kuras savāc milzīgu auditoriju. Harizma vai kas. Nu talants. Tāpat kā ir aktieri ar talantu, kas pelna milionus un aktieri, kas filmējas ziepju operās par pamatalgu. Nezinu vai tas ir tik vienkārsi dabūt labas sadarbības un prast uztaisīt interesantu saturu. Ne visām ir interesants saturs un smukas bildes, nu nav un gan jau visas wanna be instazvaigznes cenšas tikt tur augšā Dzenītes līmenī.be.beta @ 28.08.2023 07:24nav nekāda māksla uz sadarbībām šiki dzīvot, kā jau te zemāk rakstīja - pret reklāmu var dabūt teju visu. protams, ka ticamība nu jau jebkādām reklāmām ir 0, mazliet žēl, jo kādreiz pēc godīgas atsauksmes varēja labu preci "nomedīt". tagad no tā visa ir palicis pāri tikai tukšs vārdu savienojums #godīgaatsauksme
oi, kā es gaidu, kad būs šis insta noriets un tas ilūziju burbulis uzsprāgs :D
nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.Berry5 @ 28.08.2023 20:09
Priekš manis arī līdzīgi - tā ir nevis reklāma, bet šo šampūnu viņa dabūja bezmaksas, botas no šī veikala bija bezmaksas, utt. Un tad jau tāds kā sarakstiņš ir uzveidojies ar haļavu veikaliem vai produktiem, kurus nav pat vēlme pirkt.
tritanija @ 29.08.2023 19:52agrak sekoju ārzemju blogiem un tur nebija influenceru reklāmas, bet radīja reklāmas banerus bloga malās vai iestarpinātus. Un blogere pelnīja no kliksķiem un skatījumiem. Bet tad vajag miljonus skatījumu, lai kaut kas nopelnas. Aizvien angliski tā var, tāpat ka youtube, bet latviešu valodā neiespējami tā nopelnīt.
Elizabeteputnos @ 29.08.2023 20:33nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.
💯💯💯Elizabeteputnos @ 29.08.2023 20:33nav daudz patēretāju, kas principiāli nepērk influencētus produktus. Ne velti influenceru mārketings in vadošais kanāls mārketinga speciālistiem, lai iegūtu publicitāti. Pretēji šeit jau teiktajam, ka burbulis sprāgs, tas diez vai tā notiks, vai, labākajā gadijumā, nedaudz mainīsies, jo mākslīgais intelekts šobrīd strauji izplatās. Influenceru reklāmas ir ārkārtīgi pelnošas, sevišķi, kad firma vēlas izplatīt info par jaunu, tikko ieviestu produktu vai inovāciju. Nav labaka veida, kā produktam nodrošināt reklāmu kā caur influencera kanālu, kur influenceris ir jau lielā skaitā savācis auditoriju, kas ir tieši viņu produkta pircēju auditorija un ir pierādāms ar profila statistiku un engagement rates, ka procentuāli liels sekotāju skaits noklikšķinās tālāk, izmantos atlaižu kodus utt. Nav neviena cita tik efektīga mārketinga paņēmiena, kā savākt šo auditoriju vienuviet un uzrunāt. Sociālie tīkli nav un nekad nav bijuši izmantojami par brīvu - mes visi, kas tur ir reģistrējušies, pārdodam savu laiku, savus datus un atdodam savu naudu šiem produktiem un nevajaga būt naiviem un domāt, ka tas viss ir bez maksas un "es jau reti ielogojos" - ir iemesls, kāpēc Tev tiek rādītaa konkrētas reklāmas un google par Tevi zina ļoti daudz. Sociālie tikli ir milzīgs reklāmas stabs un, manuprāt, gauzties par to, bet vienlaikus arī tos patērēt ir bezjēdzīgi. Un - jā, influenceris - tas ir darbs, kas ir 24/7 un nē, tiem, kas to dara kā pamattdarbu tas nav nekas viegls.