VIP pasākums pārvērties par 2.klases klases vakaru. :DLyncha @ 15.12.2024 14:50Man kauns Elīnas vietā
Biznesa pasākumā - vilkt tualetes papīru, lai neizlietu glāzīti ūdens, celt krūzīti ar chopstickiem un mētāt bumbiņas glāzēs - nu reāls klases vakara variants. Ķirsītis uz kūciņas? Tā runāšana, kamēr citi ēd.
Biznesa pasākumā būtu forši kādi workshopi - nezinu, logo izstrāde, biznesa ideju ģenerēšana, reklāmas etīde kaut kas tāds. Bet nē.
tas tāpēc, ka niša ir pilnīgi cita. Kā to nesaprast. Nevar salīdzināt lupatu un tehnoloģiju biznesu. Otro var bīdīt arī bez publiskā tēla klātienes, ka tik ir kvalitāte. Bet lupatām vajag tēlu. Savādāk tās ir parastas lupata no Turcijas vai Polijas, tādas pašas kā citos internetveikalos.MartaElza @ 14.12.2024 21:30
Cilvēki, kuri patiešām kūrē lielus biznesus, maz dalās ar savu privāto dzīvi, kaut vai piemēram, viens no Latvijas bagātākajiem cilvēkiem MikroTik līdzīpašnieks Riekstiņš. Nevienam neinteresē ne kas ir viņa sieva un cik viņam bērnu, bet viņa uzņēmums apgroza tik lielu naudu, ka katru gadu Bērnu slimnīcai miljonus ziedo. Didrihsoni tikai Ēģiptes bērniņiem čipšu pakas ziedo.
Monroe @ 15.12.2024 20:15Uz ekrāna bija slaids ar nosaukumu "Nabadzības formula". Viena no uzskaitītajām lietām bija skopums. Intersanti ko gan viņi par to teica, jo Elīnai vārdu skopums varētu dot kā otro vārdu ?
Nu tur noteikti bija tā doma, ka 1/10 daļu jāatdod Dievam jebšu "Prieka vēstij", lai saņemtu vēl vairāk atpakaļ.Monroe @ 15.12.2024 20:15Uz ekrāna bija slaids ar nosaukumu "Nabadzības formula". Viena no uzskaitītajām lietām bija skopums. Intersanti ko gan viņi par to teica, jo Elīnai vārdu skopums varētu dot kā otro vārdu ?
Par Sationi bags man ari nepatīkams pārsteigums.CallMeAnnika @ 15.12.2024 18:40Tāpat kā Sationi bags, Agnese Zaļā, Skropstustudijas meitene un viena kosmetoloģe ir pielipusi pie Elīnas.
Nesaprotu to vēlmi tikt Elīnas storijos pret to, cik klientu var zaudēt. Vai Elīnas pārpublicētie storiji tiešām piesaista viņām klientus vai Elīnas "zināšanas" sniedz lielu pienesumu viņu biznesiem?
CallMeAnnika @ 15.12.2024 18:40Tāpat kā Sationi bags, Agnese Zaļā, Skropstustudijas meitene un viena kosmetoloģe ir pielipusi pie Elīnas.
Nesaprotu to vēlmi tikt Elīnas storijos pret to, cik klientu var zaudēt. Vai Elīnas pārpublicētie storiji tiešām piesaista viņām klientus vai Elīnas "zināšanas" sniedz lielu pienesumu viņu biznesiem?
māte visu to video nostāvēja, tā ka vispār nesaprot, kas notiek 🤣🤣krmmm @ 15.12.2024 22:44
Jūsu vīri arī jūs šādi apsveic un pauž savu sajūsmu par jūsu dzīves sasniegumiem? Nedaudz sasmējos. Pēc šī vēl tā lietišķi pieskārās viņas žaketei un aizgāja
Aldas storijos mazliet var redzēt, ko šodien runāja VIP dienā. Nauris atkal to pašu - mēs sākām internetveikalu, mums nebija ne jausmas blablabla.krmmm @ 15.12.2024 15:44
Stabili. Teica jau, ka pēc pasākuma padalīsies ar savām patiesajām domām, kas viņai bijušas gatavošanās procesā. Varēja saprast, ka nekas pozitīvs nebūs (nu bet protams, jo biļetes tak neviens nepirka, bet to jau atklāti neteiks). Bet grūti viņai būs izdomāt iemeslus, kāpēc vairs nerīkos, ņemot vērā to, ka jau pēdējo gadu vienā laidā muld, ka viņas īstais aicinājums tagad esot ne drēbes fočēt, bet "iedvesmot cilvēkus".
Pat to nē. Didrihsoni ir stāstījuši, ka to izdomāja Nauris. Elīnai noteikti pirms tam šis vārds bija par sarežģītu. :Dbrunettte @ 15.12.2024 16:19Elīna pati jau neko savam uzņēmumam nav izveidojusi/izgudrojusi? Ja nu vienīgi pirmo nosaukumu “butterfly”, kurš noteikti vienkārši bija vienīgais vards, kuru no pamatskolas atcerējās angliski. Pārējais ir pirkts no citiem speciālistiem.
Vai Nauris nepastāstīja kā sēja mezglā .... un negāja Parīzē tualetē, jo tualetes apmeklējums maksāja 1 eiro? :DMonroe @ 15.12.2024 20:15Uz ekrāna bija slaids ar nosaukumu "Nabadzības formula". Viena no uzskaitītajām lietām bija skopums. Intersanti ko gan viņi par to teica, jo Elīnai vārdu skopums varētu dot kā otro vārdu ?
Etete @ 15.12.2024 22:58
Es cik sapratu, ka tā meitene nemaz nav kosmetolgs, jo šādai specialitātei vajag ārsta diplomu, kāda viņai nav, riktīgi maldina savus klientus, jo viņa ir skaistumkopšanas speciālists, bet visur publiski pasniedz sevi kā kosmetologu.